Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Jos minä esitän sinulle vasta kysymyksen että mistä minä tiedän että kuka nainen on "normaali" ja voin kävellä ohi ihan vilpittömästi, esimerkiksi hymyillen? Jos lähden oven ulos sillä oletuksella että jokainen nainen näkee demoneita kaikkialla.
Ei kuule mitään hätää, suurin osa ihmisistä ei kiinnitä sinuun mitään huomiota kun käyttäydyt siellä ulkona normaalisti.
No osta. ne silmälaput vaan, et sinäkään ihan normaali ole.
Olen päättänyt pysyä miehistä kaukana enkä liiku yksin illalla/yöllä, ainakin pysyn joten kuten turvassa
Vierailija kirjoitti:
"Womansplaining: Minä tiedän mitä sinä ajattelet ja kerron sen nyt sinullekin😂"
Mitä on aloitus jossa AP julistaa tietävänsä mitä puoli ihmiskuntaa ajattelee? Vielä ilman mitään näyttöä siitä.
Samaa tasoa kuin sinun kommenttisi?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla joskus, että miespuolinen ihan spontaanisti tuomitsee ääneen toisen miespuolisen ahdistelun. Ilman selittelyjä, venkoiluja, epäilyjä tai uhrin syyllistämistä. Sitten voi alkaa uskomaan, että normaalit miehet ovat seksuaalista ahdistelua vastaan. Niin kauan kun oman sukupuolen puolustelu ja toimien vähättely on miehillä toiminnassaan etusijalla, on vaikea uskoa heitä.
Mene ja tiedä, missä piireissä pyörit, jos et ole koskaan kuullut miesten tuomitsevan ahdistelua.
Itse olen monesti.
N 37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on aloitus jossa AP julistaa tietävänsä mitä puoli ihmiskuntaa ajattelee? Vielä ilman mitään näyttöä siitä.
Edellisen kommentissa oli pohjana se mitä sinä kirjoitit. Kirjoitukset siis pohjautui sinuun. Aplla ei ole pohjana muuta kuin omat harhansa.
Onko tämä joku sanna ukkolan tai appelssiinin alootus. Pick me pick me. 😂
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko valtaosa kunnolla käyttäytyviä, mutta pointti onkin se että järkyttävän moni, liian moni, ei ole. Eikä tämä tarkoita sitä että nämä miehet olisivat mitään ra is kismurhaajia, vaan he itse näkevät itsensä ihan tavallisina kunnollisina miehinä ja niin näkee yleensä heidän lähipiirinsäkin, erityisesti muut miehet/kaveripiiri, mutta sitten he tekevät naisille asioita ymmärtämättä että se on seksuaalista väkivaltaa. Jos joku muu tekee samat asiat, he ehkä osaavat sanoa sen olevan väärin, mutta kun sen tekee itse, he kokevat sen oikeutetuksi ja ei niin vakavaksi, koska eiväthän he tarkoita pahaa. Sokeapiste. Asiaa on tutkittu paljon, eikä monet raiskaukseen syyllistyneetkään koe syyllistyneensä sellaiseen, ja esim. Suomessa miesten keskuudessa on huolestuttavan yleinen asenne että sammuneelle naiselle muka saa tehdä juttuja, että se on naisen oma vika, ei r iskaus.
Tämä oli minulle karu asia tajuta, koska minu
Entä millä lailla sinä manipuloit miestäsi? Entä millä lailla veljesi vaimo? Voisivatko naiset joskus, edes yhden kerran, katsoa peiliin ja tehdä itsereflektiota. Ei maailma pyöri teidän ympärillänne.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun naisten on pakko saada se jännämies. Tavallinen mies ei kelpaa. Sitten itketään kun jännämies tekee j
jänniä asioita, sitten haukutaan kaikki miehet. Tässä ei voi kuin alkaa naisia syyttämään kun itse tämän tuntuvan itselleen aiheuttavan.
No niin eli mitään ongelmaa ei pitäisi olla kun naiset pyrkivät välttämään niitä ahdistelevia miehiä. Sinä kannustat heitä siihen kun ymmärrät että monet miehet on naisille vaaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kommentissa oli pohjana se mitä sinä kirjoitit. Kirjoitukset siis pohjautui sinuun. Aplla ei ole pohjana muuta kuin omat harhansa.
Edellisessä kommentissa oli pohjana sinun käsityksesi. Yritit alkaa kertomaan minulle mitä minä ajattelen sinulla ei siis ollut pohjana kuon omat harhasi, mutta jatka ihmeessä selittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minua miehenä verrataan karhuun koen asian loukkaavana.
Miksi otat sen henkilökohtaisesti?
Jos sinua naisena verrattaisiin esim. emakkosikaan, tai johonkin vaippapaviaaninaaraaseen
niin lieventäisikö tuota vertausta se
jos kysyttäisiin että, 'miksi otat sen henkilökohtaisena?'.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatellaas tätä hetki toisinpäin. Tehdään ajatusleikki, että elämme maailmassa, jossa valtaosa raixkaajista on naisia, ja valtaosa riaxatuista miehiä. Melkein kaikki miehet kokevat epämiellyttävää seks ahdistelua nuorena poikana.
Sitten mies tulee ja tekee aloituksen, missä kertoo miten häntä hirvittää kävellä yksin pimeässä puistossa, koska hän pelkää että hänet raixataan. Muutkin miehet kertovat miten heitä on ahdisteltu.
Minun reaktioni naisena EI ole, että minua syyllistetään. Minä EN suutu näille miehille, vaan koen sympatiaa ja toivon, että kaikki ihmiset saisivat elää rauhassa. Yritän olla jatkossa tarkkana, etten aiheuta tahtomattani pelkoa miehille.
Miksi miehen (eikaikkimiehet, pakollinen disclaimer) reaktio vastaavassa tapauksessa on henkilökohtainen loukkaantuminen ja viha ahdistelun uhreja kohtaan? Miksi?
Kunhan mietin.
<
Niin se menee tässä maailmassa, että vaikka mies olisi sokea, joutuu silti pyytämään anteeksi sitä, että on "katsonut" naista kuntosalilla.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/d41dd0b7-b330-4e4a-814f-e19b…
Seksiä ei miehet saa sairaan pääkoppansa vuoksi.
Varmaan siksi että moni meistä naisista on rais kat tu tai pahoinpidelty miesten toimesta. Ei herätä sen jälkeen paljon luottamusta kukaan mies.
Minut jouk ko rais.. 15v, ei ollut mitään kokemusta seksistä sitä ennen. Se on vaikuttanut koko elämääni, ei minusta ole köskaan tullut "normaalia", mt-ongelmia ja koskaan en ole ollut työelämässä tai oikeassa parisuhteessa. Enkä tule olemaankaan, nyt jo monisairas ruumiillisestikin. Vast aikuisena tajusin mikä vaikutus, sillä oli. Kenellekään ole koskaan kertonut, se on sisällä semmonen pimeä iso taakka joka vaan paisunut ja paisunut.
52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minua miehenä verrataan karhuun koen asian loukkaavana.
Miksi otat sen henkilökohtaisesti?
Jos sinua naisena verrattaisiin esim. emakkosikaan, tai johonkin vaippapaviaaninaaraaseen
niin lieventäisikö tuota vertausta se
jos kysyttäisiin että, 'miksi otat sen henkilökohtaisena?'.?
Ai sinusta siis karhu on jotenkin etova eläin? Mikä se vertaus oli ja oliko sen sanojan siis tarkoitus sinua sillä loukata?
Jos tarkoitat sitä netissä pyörinyttä kysymystä, niin miksi otat sen henkilökohtaisesti kun kukaan ei juuri sinusta siinä puhu?
Jos kirjoitat tähän alle että sinusta kaikki naiset on emakkosikoja niin se ei aiheuta minussa mitään tunteita. Siksi en mitenkään ymmärrä miesten loukkaantumista karhu/mies kysymyksestä. Ja sitten vielä jotkut jaksaa vieläkin väittää että naiset muka olisi irrationaalinen ja tunteellinen sukupuoli...
Vierailija kirjoitti:
sitä kassatyttöä on ahdisteltu seksuaalisesti siinä koko päivä. sinä ehkä et, mutta ei hän turhaan ole paniikissa keski-ikäisistä miehistä.
Tai sitten tyttö ei vain ole kyvykäs kassahommiin ja panikoi siinä sitten. Osaisiko edes päässään laskea vaihtorahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä kassatyttöä on ahdisteltu seksuaalisesti siinä koko päivä. sinä ehkä et, mutta ei hän turhaan ole paniikissa keski-ikäisistä miehistä.
Tai sitten tyttö ei vain ole kyvykäs kassahommiin ja panikoi siinä sitten. Osaisiko edes päässään laskea vaihtorahat?
AP varmaan osaa vastata kun osaa kertoa mitä sen kassan päässä liikkuu. Onkohan näitä ajatuksenlukijoita paljonkin keskuudessamme?
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä aloitus, vai haluatko provosoida?
Olen nyt keski-ikäinen, niin saan jo olla rauhassa. Kun ajattelen kaikkia niitä hetkiä ja miehiä, joissa miehet ovat käyttäytyneet sikamaisesti, ällöttää. Persettä puristeltu ihan ohimennen. Siis mitä hittoa nämä miehet ovat ajatelleet? Että se olisi jotenkin ok? Ystävää taas kommentointi rinnoista, ja sama juttu, puristeltu ohi mennessä. Hyi että. Pukeutumisen, ulkonäön, vaatetuksen arvostelua ääneen, tuijottelua yms. Puhumattakaan, mitä on tapahtunut entisten poikaystävien kanssa, ei todellakaan ole kaikki ollut yhteisymmärryksessä tehtyjä.
Olen elänyt ihan tavallisen elämän, mutta silti elämässä on tullut selväksi, että nuorta naista voi arvostella ja luvatta koskea. Ei siis todellakaan voi, se ällöttää ja asettaa naisen aivan eri asemaan maailmassa. Olen nyt useamman kerran kuullut, miten teinit puhuu puhelimeen ja valittaa, miten mi
Oletko aseksuaali?
Entä mitenkäs se teinipojan murha ?
Paikkakuntalaiset kertovat hänestä toimittajlle että siinä oli avulias ja hyväsydäminen kaveri ja ovat järkyttyneet häneen kohdistuneesta henkirikoksesta.
Järkyttikö se teitä, jotka nyt täällä tähän ketjuun kirjoitatte ?
Aika paljon oletuksia, ja -- anteeksi vain -- ei niin fiksuja johtopäätöksiä. Suhteellisuudentajusi pettää.
Suosittelen mediakritiikkiä.
Jaksamista niin sinulle kuin läheisillesikin.