Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka inhovat rintaliivejä?

Vierailija
31.05.2024 |

Kiristävät, puristavat kamaluudet. En ole löytänyt omiin rintoihin täydellisesti sopivia liivejä, jopa ne toppimalliset tuntuvat epämukavilta. Kotona olen huoletta ilman, mutta ihmisten ilmoille on pakko laittaa. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä. 

Pata kattilaa... Suomalaiset kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä alkukirjaimella. Mene takaisin peruskouluun viisastumaan.

Vierailija
62/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä että ylilaudan jonnet ovat siirtyneet sieltä tänne... 

Mutta pakko sanoa, että tämän palstan viihdearvo on sen myötä kasvanut. Saa nauraa välillä ääneen, kun aikuiset ihmiset provosoituvat kakaroiden härkkimisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen huoletta ilman, mutta ihmisten ilmoille on pakko laittaa. 

Mikä hiton pakko? Kuka pakottaa? Saako sakkoja tai vankeutta, jos ei käytä rintaliivejä?

Vierailija
64/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus tätä keskustelun tasoa. Mitä te elämäänne kyllästyneet incelit edes teette tässä ketjussa?

No nyt on tissihiki-akalla rintsikat pinkeällä, kun noin äkämystyttää.

Vierailija
65/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisikohan jos juoksisit oikein kovaa vauhtia pää edellä seinään?

Toinen vaihtoehto:laita hammastikku isovarpaan kynnen alle ja potkaise seinään, jopa unohtuu rintaliiviahdistus hetkiseksi. 

Vierailija
66/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kaaritukia kiitos. Ei myöskään perinteisiä olkaimia, vain painijanselkä-malli on ok. Syynä herkkä tuntoaisti.

Vain tuo painijanselkä-malli käy minullekin, mitkään tavallisten rintsikoiden olkaimet ei pysy paikoillaan, ei edes kevyen topin ohuet olkaimet. En käsitä, mikä kropassani on vialla, päällepäin en näytä sen kummallisemmalta kuin muutkaan. Mutta enää en suostu taistelemaan olkaimien kanssa, olen löytänyt oikean mallin. Edestä kiinnitettävät, olkaimet leveät, urheilurintaliivit lähinnä täyttävät nämä vaatimukset.

Vierailija
67/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista on mahdotonta löytää kaarituettomia mutta silti isommille rinnoille sopivia liivejä (bralette).

On kuitenkin olemassa monia hyviä malleja, joita ompelutaitoiset tekevät.

En ole aikoihin käyttänyt liivejä kun uuvuin sopivien etsimiseen, mutta braletten kyllä haluaisin!