Muita, jotka inhovat rintaliivejä?
Kiristävät, puristavat kamaluudet. En ole löytänyt omiin rintoihin täydellisesti sopivia liivejä, jopa ne toppimalliset tuntuvat epämukavilta. Kotona olen huoletta ilman, mutta ihmisten ilmoille on pakko laittaa.
Kommentit (67)
Voi jessus tätä keskustelun tasoa. Mitä te elämäänne kyllästyneet incelit edes teette tässä ketjussa?
Inhoan, hirveä vaatekappale. En ole tosi moneen vuoteen käyttänyt kuin tosi harvoissa tilanteissa, esim. hautajaisissa (ettei kukaan pahastu) tai hienoimmissa juhlissa (talvella olin kyllä ristiäisissäkin ilman). Toppiakin käytän liikuntatunneilla vain ja sellaisella kävin viimeiksi ennen koronaa...
Jos vaate kuultaa läpi, käytän aluspaitaa ja läpikuultavat kesävaatteet olen vienyt mökille. Ei ole kukaan tullut avautumaan aiheesta. (C-kupin rinnat, ei mitkään isot ylipainoiselle.) Olkaa ihmeessä muutkin ilman jos haluatte ja voitte.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus tätä keskustelun tasoa. Mitä te elämäänne kyllästyneet incelit edes teette tässä ketjussa?
Lapset tuli pärisemään kun koulut loppui
En käytä liivejä. Muodikasta olla ilman. Olen tosin pienirintainen. Ei ole pakko jos ei halua. Valitsee vain vaatteet missä rintsikattomuus ei näy. Turha kärsiä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo inhoan. Minulla on AA-kuppi eikä mitään muuta käytännön syytä pitää rintaliivejä, paitsi yhteisönormit ja itsesuojelu. Inhottaa se puristus. Käytän kesällä bikinin yläosia, tuntuu vähän mukavammalta päällä.
On kyllä ihan yhteisönormi että tämän kokoiset rinnat eivät tarvitse minkäänlaisia rintsikoita, olenkin ilman
Kenenkään naisen ei pitäisi pitää rintaliivejä, varsinkaan kesällä. Tykkäisin kovasti
M32
Olisi ihanaa jos oli sellaiset pienet ja terhakat rinnat. Voisi pitää vain jotain lappuja nännien päällä. Omani ovat mallia valtavat lapaset ja rinta alkaa kainalosta. Etsi siinä sitten mukavia liivejä.
Olen 45 v ja kuljen ilman liivejä esim. lähikauppaan. Rintani ovat C-kokoiset, ei roikkuvat. Töihin puen aina rintsikat, koen ne ahdistaviksi ja riisun heti pois kun pääsen kotiin.
En käytä ollenkaan. On tosin pienet rinnat.
Minulle ei kaaritukia kiitos. Ei myöskään perinteisiä olkaimia, vain painijanselkä-malli on ok. Syynä herkkä tuntoaisti.
Jaha, tulin katsomaan asiallista keskustelua asiallisesta aiheesta, mutta lapset on löytäneet jännittävän tissiaiheisen ketjun.
Minä. Parempi kun paidan alla ei olisi liivejä. M59
Et ole osannut valita sopivaa kokoa, oikean kokoiset ei hierrä ja purista. Tyrkky!
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tulin katsomaan asiallista keskustelua asiallisesta aiheesta, mutta lapset on löytäneet jännittävän tissiaiheisen ketjun.
Parempi harrastus se on kuin kuin pahoinpidellä tai tappaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä että ylilaudan jonnet ovat siirtyneet sieltä tänne...
Jep, ei mitään käsitystä keskustelemisesta. Mölistään vaan mitä ekana tulee mieleen ja se ei ole kovin kaksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Koitahan nainen ratksista ongelmasi ihan itse 😄
Miksi sä yleensä kommentoit, jos ei ole mitään asiaa?😅
Vierailija kirjoitti:
Auttaisikohan jos juoksisit oikein kovaa vauhtia pää edellä seinään?
Ohesta totean, että tekstistäsi päätellen sinä olet juossut, auttoiko?
Jäin eläkkeelle 2018 sihteerin hommista, sen jälkeen liivit olleet päällä yksissä juhlissa. C-kupin pystyt rinnat, juuri tyttäreni sanoi, että hänkin jättää liivit pois, koska nöyttää sillä keinoin tulevan hyvän näköiset riippumattomat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Isot bosat, nami
Varmaan ne kyllä kiristävät ja tuntuvat epämukavilta mutta eivätkö sentään joskus ole paikallaan, esim. juostessa käsittääkseni hölskyy ikävästi ilman rintsikoita.