Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha on tosiasia eri keskustelupalstoilla,

Vierailija
31.05.2024 |

Myös tällä Vauva foorumilla.

Juuri joku kirjoitti ameeba -aivoisista naisista.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia saa vihata. Täytyy ymmärtää, että ei jokainen nainen ole aina omaan makuun.

Juuri näin. Havaintojeni mukaan nättejä ja täysipäisiä naisia ei vihata. Eli ei se näyttäisi olevan sukupuolesta kiinni. 

Naiset juuri vihaa toisia itseä nätimpiä.

Kyl se on noin. Esimerkiksi Sanna Marinia naiset eivät arvostaneet koska hän on nuori, älykäs, kaunis, urheilullinen ja pätevä. 

Vierailija
62/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia saa vihata. Täytyy ymmärtää, että ei jokainen nainen ole aina omaan makuun.

Juuri näin. Havaintojeni mukaan nättejä ja täysipäisiä naisia ei vihata. Eli ei se näyttäisi olevan sukupuolesta kiinni. 

Kyl se on noin. Esimerkiksi Sanna Marinia naiset eivät arvostaneet koska hän on nuori, älykäs, kaunis, urheilullinen ja pätevä. 

Eikä ole! Tuo on vaan yksu klisee jolla naisia saa mollata. Yhtä hyvin vois sanoa, että kaikki miehet kadehtivat isompia kaluja. En usko tuohon. Itse oli aikoinani innoiissani Marinista, mutta en enää, ja sillä ei ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä.

Tuohan juuri tarkoittaisi,että kaikki naiset bimboja, jotka eivät osaa ajatella muutakuin pinnallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole! Tuo on vaan yksu klisee jolla naisia saa mollata. Yhtä hyvin vois sanoa, että kaikki miehet kadehtivat isompia kaluja. En usko tuohon. Itse oli aikoinani innoiissani Marinista, mutta en enää, ja sillä ei ole ul

Isot kullit mainittu!

Keskustellaanko nyt seuraavaksi Sanna Marinin häppäreistä?

Vierailija
64/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiin kohdistuva väkivalta Suomessa

Naisiin kohdistuva väkivalta on ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa loukkaava rikos, sekä laaja-alainen ongelma Suomessa. Joka kolmas (33,7 %) nainen Suomessa on kokenut parisuhteessa fyysista vakivaltaa, fyysisen vakivallan uhkaa tai seksuaalivakivaltaa. Euroopan unionin perusoikeusviraston tutkimuksen mukaan Suomi on EU:n toiseksi turvattomin maa naisille. Suomessa naisista yli puolet (57%) on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua. Puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessa henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana. 16 % suomalaisista naisista on joutunut raiskauksen uhriksi. Naiset kokevat miehia useammin seka vakavaa etta toistuvaa vakivaltaa (Tilastokeskus 2023).

Kamalaa.

Erosin vuosi sitten miehen

hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä! itse erosin 2 vuotta sitten vaimostani, joka petti jatkuvasti ja viimeinen niitti kun tehtiin lapsi, paljastui ettei ollut minun. laajassa ystäväpiirissäni noin 70% miehistä on petetty. joten en enää edes uskaltaisi treffeille, tosin välillä haaveilen rakastamisesta ja rakastelusta, mutta siinäkin riskinsä. suomessahan on tapaus, jossa mies joutuu maksamaan elatusmaksuja, vaikka paljastui dna testissä, että nainen oli pettänyt, eikä tämä mies ollut lapsen isä.

Ja tällä miehellä oli paljon aikaa tehdä valitus ja korjauttaa asia, ei vaan viitsinyt tehdä asian eteen mitään.

Vierailija
65/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tällä miehellä oli paljon aikaa tehdä valitus ja korjauttaa asia, ei vaan viitsinyt tehdä asian eteen mitään."

Ja tämä kommentti kuvastaa hyvin naisten empatiakykyä, kun on kyse miehistä. Ei voi mitenkään ymmärtää miehen kokemaa tuskaa ja ahdistusta. "Oma vika kun ei saanut mitään aikaiseksi" 

Vierailija
66/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja tällä miehellä oli paljon aikaa tehdä valitus ja korjauttaa asia, ei vaan viitsinyt tehdä asian eteen mitään."

Ja tämä kommentti kuvastaa hyvin naisten empatiakykyä, kun on kyse miehistä. Ei voi mitenkään ymmärtää miehen kokemaa tuskaa ja ahdistusta. "Oma vika kun ei saanut mitään aikaiseksi" 

Korjaan: Tuo oli miehen huomio asian tilasta. 

Millaset häppärit (vulva) sinua miesasiamiehenä kiihottaa?

Vierailija
67/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes yrität olla mies kun olet tuollainen viesteihin vastaamaton vetkula?

Nyt puhetta pilluista kuin mies miehelle!

Vierailija
68/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsen tämän siltä varalta, että joku haluaa ymmärtää maailmaa nettikeskustelujen ja sukupuoliroolien takana. Siis, jos on aidosti kiinnostunut siitä, minkälainen miehille rakennettu maailma on ja miten nainen kokee sen, niin suosittelen kirjoja Näkymättömät naiset ja Sinut on nähty.

Lukea kannattaa myös Elinor Cleghornin Sairas ja viallinen: Naiset lääketieteen historiassa. 

Vierailija
69/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen lukenut tätä palstaa,  ja täällä buhutaan amebaaivoista, horatsuista, sidukkavalaista, mee-halleista, lahnakalpoista, vaimomatskuista, jne jne lista on pitkä.

Ja naisethan eivät orgasmia tarvitse ja jos tarvitsevat, tehkööt sen itse. Yhdyntä on tarkoitettu miesten nautinnoksia, ja muuta ei tarvita.

Jätä se sika!

Vierailija
70/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen lukenut tätä palstaa,  ja täällä buhutaan amebaaivoista, horatsuista, sidukkavalaista, mee-halleista, lahnakalpoista, vaimomatskuista, jne jne lista on pitkä.

Ja naisethan eivät orgasmia tarvitse ja jos tarvitsevat, tehkööt sen itse. Yhdyntä on tarkoitettu miesten nautinnoksia, ja muuta ei tarvita.

Sinä olet se muutos joka alkaa nyt. 

Millaista keskustelukulttuuria alamme rakentaa?

Tervettä ja tasa-arvoista. Mutta ei hän se onnistu täällä. Pääasia on naisten halveeraus.

Älä riivinrauta jaksa. Sinä haukut täällä miehiä enemmän kuin 10 miestä naisia yhteensä.

Vierailija
71/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se muutos joka alkaa nyt. 

Millaista keskustelukulttuuria alamme rakentaa?

Tervettä ja tasa-arvoista. Mutta ei hän se onnistu täällä. Pääasia on naisten halveeraus.

Älä riivinrauta jaksa. Sinä haukut täällä miehiä enemmän kuin 10 miestä naisia yhteensä.

Minä kyllä rakastan naisia ja palvon heitä. 

Naiset ovat koko ajan mielessäni. 

t. mies

Vierailija
72/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjanpoimijat ja osaamattomat miehet valittaa aina. Naisessa vika, kun mies ei osaa.

Miesvihaa on tällä palstalla enemmän, minkä viestisikin osoittaa.

Vierailija
73/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjanpoimijat ja osaamattomat miehet valittaa aina. Naisessa vika, kun mies ei osaa.

Tahtoisin tietää millaisesta vulvasta herkkänä miehenä kiihotut ja millaista penetraatiota peniksesi rakastaa?

Vierailija
74/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta minkähän vuoksi "marjanpoimija" on tuollainen epämääräinen haukkumasana? Mun mielestäni marjanpoimijat ovat mahtavia! Saan aamupuuroon kunnon lisukkeet ja terveys kiittää, minä kiitän marjanpoimijoita!

M54

Vierailija
75/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaisimpia ovat sienestäjät. Heillä on uskonto. 

Vierailija
76/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden muinaisen työkaverin motto olikin, että "sienet on saatanasta"...

Vierailija
77/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin vain psilosybiineja. Onkohan ne värit säädetty ensi kerralla paremmin?

Vierailija
78/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin vain psilosybiineja. Onkohan ne värit säädetty ensi kerralla paremmin?

Tuon työkaverin mielipide ulottui kyllä ihan kaikkiin itiöemiin, herkkusienet mukaanlukien.

Vierailija
79/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon työkaverin mielipide ulottui kyllä ihan kaikkiin itiöemiin, herkkusienet mukaanlukien.

Ymmärrän, eikö se ole mukava varpaassakaan. 

Millaisista sieni-infektoista keskustelun miesasiamies on kärsinyt? Ja mikä niihin tepsi?

Vierailija
80/138 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ja ylilaudalla se on ihan järkyttävää. Siellä on niin epämääräistä ja sairasta materiaalia että olisi poliisille töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän