Naisviha on tosiasia eri keskustelupalstoilla,
Myös tällä Vauva foorumilla.
Juuri joku kirjoitti ameeba -aivoisista naisista.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia saa vihata. Täytyy ymmärtää, että ei jokainen nainen ole aina omaan makuun.
Juuri näin. Havaintojeni mukaan nättejä ja täysipäisiä naisia ei vihata. Eli ei se näyttäisi olevan sukupuolesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
ei miehet teitä vihaa, ne rakentaa hengellään teille parempaa suomea. joka vuosi kuolee työtapaturmissa 20-30 henkeä ja kaikki miehiä.se että te toitotatte naisvihasta, kertoo vaan teidän miesvihasta.
Ei naisetkaan vihaa, ne yrittävät rakentaa vaan parempaa yhteisöä. Joka vuosi meillä kuolee noin 15-20 vaimoa miehensä surmaamana.
Toisaalta työkuolemat johtuvat suurelta osin siitä, että työturvallisuuteen ei panosteta, turvavälineitä ei käytetä, turvaohjeet skipataan ja niistä ei piitata tai vaarallisia asioita tehdään yksin ilman lupaa. Siispä kuollaan tapaturmaisesti toisin kuin aviomiehen kädestä. Minusta toisaalta olisi hyvä kiinnittää huomiota siihen, että jokaiselle kuuluu työturvallisuus, joten seuraavalla kerralla, kun kaveri nousee tikkaille tai muualle korkealle, katsokaa että sillä on kypärä, valjaat ja muut tarvittavat varusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta suosii tyttöjä jo koulun penkiltä lähtien ja sitä kautta aikuistuvia naisia korkeamman asteen koulutuksessa . Toki osa naisista kokee stressiä koulussa ja myöhemmin opiskelussa kun asettavat vaatimukset liian korkealle. Osa pojista kuitenkin syrjäytyy tässä nykyisessä koulusysteemissä jo peruskouluvaiheessa joka jatkuu sitten myöhemmin parisuhteiden ero tilanteissa joissa isä on lähes poikkeuksetta se heikoille jäävä osapuoli .
Naisvihaa syntyy myös jatkuvasta epätasa-arvon toitotuksesta jota tulee jatkuvasti mediasta. Moni mies ajattelee ja kokee tämän niin että tasa-arvo syntyy vasta sitten kun mies lakkaisi olemasta mies ja tähän mies ei tietenkään suostu . Myös nykypäivän feministisyys ja sukupuolesta käytävä keskustelu lisää tätä kriittisyyttä somekeskusteluissa . Moni kokee käytävän keskustelun kovin keinotekoisena ongelmien kaiveluna
"Aina ollut omasta tekemisestä kiinni miten pärjää elämässä ja miten saa naisia".
Sinä se jaksat jauhaa näitä tuhannen ja yhden yön tarinoitasi.
Tarina 247. Kuinka Pate on aina saanut NAISIA.
Mainitsen tämän siltä varalta, että joku haluaa ymmärtää maailmaa nettikeskustelujen ja sukupuoliroolien takana. Siis, jos on aidosti kiinnostunut siitä, minkälainen miehille rakennettu maailma on ja miten nainen kokee sen, niin suosittelen kirjoja Näkymättömät naiset ja Sinut on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Naisviha on tutkittu tosiasia.
Intersektionaaliset tutkimukset ovat kuin pukki kaalimaassa.
Intersektionaalisuus ajaa kahtiajakoa, eriarvoisuutta, misogyniää sekä miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta suosii tyttöjä jo koulun penkiltä lähtien ja sitä kautta aikuistuvia naisia korkeamman asteen koulutuksessa . Toki osa naisista kokee stressiä koulussa ja myöhemmin opiskelussa kun asettavat vaatimukset liian korkealle. Osa pojista kuitenkin syrjäytyy tässä nykyisessä koulusysteemissä jo peruskouluvaiheessa joka jatkuu sitten myöhemmin parisuhteiden ero tilanteissa joissa isä on lähes poikkeuksetta se heikoille jäävä osapuoli .
Naisvihaa syntyy myös jatkuvasta epätasa-arvon toitotuksesta jota tulee jatkuvasti mediasta. Moni mies ajattelee ja kokee tämän niin että tasa-arvo syntyy vasta sitten kun mies lakkaisi olemasta mies ja tähän mies ei tietenkään suostu . Myös nykypäivän feministisyys ja sukupuolesta käytävä keskustelu lisää tätä kriittisyyttä somekeskusteluissa . Moni kokee käytävän
Näin se vain menee. Sain naisen jonka halusin. Olisin saanut monta muutakin naista ja joitain jouduin hätistämään kauemmas. Naiset ovat aina viihtyneet kanssani, kun olen arvostanut ja kohdellut vertaisenani. Monesti tukenut, kun joku munaton mies esimies tai miespuolinen työkaveri vähätellyt, kun nainen ollut heitä pätevämpi ja fiksumpi. Toki en ollut näiden munattomien suosiossa koska aistivat kyllä etten heitä arvostanut. Pitkän työuran aikana tuollaisiin miehiin törmäsi jatkuvasti ja pätevät naiset oli aina alipalkattuja miehiin verrattuna. Mitä pätevämpi nainen sen varmemmin.
Yhteiskunnassa salakavalasti leviävä naisviha on suuri ongelmia.
Esim Ylen juhlissa koko kansalle hyvin mis sigyy nistä ja ra sis tista musiikkia soittanut R e n a z, joka kertoi voimaantuvansa tuollaisista sanoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä äärimmäiset tunteet ja sanoitukset on harmillisen yleisiä. Kaikkea joko vihataan tai rakastetaan, muu on tylsää.
Valtaosa ihmisistä ei vihaa sen koommin naisia kuin miehiäkään.
Miehenä en osaa ottaa kantaa naisvihan yleisyyteen, kun en sitä tosielämässä kovin helposti kohtaa. Miehiin kohdistuvaa, mitä varmaan miesvihaksi voisi sanoa, olen kyllä kokenunut.
Menet lounaalla naisvaltaiseen pöytään syömään, niin saat kyllä syömisen aikana kuulla täyslaidallisen miehistä. Tai mene pelaamaan kännykälläsi mobiilipeliä liikuntapaikan, koulun tai päiväkodin läheisyyteen, jossa sattuu sijaitsemaan joku pelin kohde. Saat tuntea paljon epäluuloisia katseita ja lähellä leikkivät pienokaiset kannetaan kauas turvaan.
Arkipäiväisiä tilanteita on vaikka kuinka paljon, joissa miehenä olet automaattisesti epäilty pahantekijä tai rikollinen. Ilman mitään muuta syytä epäillä.
No menepä miesporukkan, siellä naisia halveerataanja esineellistetään ja rivoa puhetta todellakinriittää! Trumppilaisia riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menepä miesporukkan, siellä naisia halveerataanja esineellistetään ja rivoa puhetta todellakinriittää! Trumppilaisia riittää!
Riippuu porukasta. Omissa miesten pöydissä puhutaan lähinnä töistä ja harrastuksista. Puolisoista ehkä sivumennen. Ehkä jossain äijäporukoissa puhutaan naisista, mutta se on ehkä enemmän sitä viehätykseen ja kiinnostukseen painottuvaa. Harvoin olen kuullut, että puhuttaisiin naisista jotain pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä äärimmäiset tunteet ja sanoitukset on harmillisen yleisiä. Kaikkea joko vihataan tai rakastetaan, muu on tylsää.
Miehenä en osaa ottaa kantaa naisvihan yleisyyteen, kun en sitä tosielämässä kovin helposti kohtaa. Miehiin kohdistuvaa, mitä varmaan miesvihaksi voisi sanoa, olen kyllä kokenunut.
Menet lounaalla naisvaltaiseen pöytään syömään, niin saat kyllä syömisen aikana kuulla täyslaidallisen miehistä. Tai mene pelaamaan kännykälläsi mobiilipeliä liikuntapaikan, koulun tai päiväkodin läheisyyteen, jossa sattuu sijaitsemaan joku pelin kohde. Saat tuntea paljon epäluuloisia katseita ja lähellä leikkivät pienokaiset kannetaan kauas turvaan.
Arkipäiväisiä tilanteita on vaikka kuinka paljon, joissa miehenä olet automaattisesti epäilty pahantekijä tai rikollinen. Ilman mitää
On se vaan kumma juttu, että näille vihavouhottajille kuitenkin maittaa pimpsa ja kulli.
Luulettekos, että nuo raksamiehet juttelevat keskenään, että "vaimoni on niin ihana, tekee hyvää ruokaa jne"
ei , he juttelevat ohikulkevista naisista "katso miten hyvä perse tuolla eukolla, kyllä tekis mieli panna kunnolla". Ja, missää olis parhaat huo-rat yms.
Vierailija kirjoitti:
Luulettekos, että nuo raksamiehet juttelevat keskenään, että "vaimoni on niin ihana, tekee hyvää ruokaa jne"
ei , he juttelevat ohikulkevista naisista "katso miten hyvä perse tuolla eukolla, kyllä tekis mieli panna kunnolla". Ja, missää olis parhaat huo-rat yms.
Oletko paljonkin raksamiesten porukoissa liikkunut? Minä en, joten en lähde heidän puheitaan arvailemaan. Golfia kuitenkin olen pelannut vuosikausia milloin minkäkinlaisten miesten kanssa (lähinnä miesten, koska on vähän miesvaltainen laji ja naiset useimmiten haluavat pelata omassa porukassa, jos eivät ole pariskunnan osapuolena kentällä). Naisista tulee toisinaan puhetta, lähinnä vaimoista, tyttöystävistä, tyttäristä. Pääsääntöisesti kertoillaan näiden läheisten naisten työstä, harrastuksista ja elämästä yleensä, kun soljuu menossa olevaan keskustelunaiheeseen sopivasti. Puheet ovat olleet aina arvostavaan sävyyn, ehkä jopa pikkuisen ylpeänä on kerrottu millaisia naisia lähipiirissä on. Seksistä tai muista parin yksityisasioista ei puhella.
Tänäänkin pelasin nuoren miehen kanssa, jonka puhui hyvin arvostavasti ammatikseen urheilevasta tyttöystävästään. Oli jopa lähtenyt hänen mukanaan kesäksi uudelle paikkakunnalle, koska sanoi tajuavansa, että ammattiurheilijalla ne vuodet ovat aika lyhyet kun on mahdollisuus, ja sitä hän halusi olla mukana tukemassa. Kunnon miehiä.
M54
No olen lukenut tätä palstaa, ja täällä buhutaan amebaaivoista, horatsuista, sidukkavalaista, mee-halleista, lahnakalpoista, vaimomatskuista, jne jne lista on pitkä.
Ja naisethan eivät orgasmia tarvitse ja jos tarvitsevat, tehkööt sen itse. Yhdyntä on tarkoitettu miesten nautinnoksia, ja muuta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
No olen lukenut tätä palstaa, ja täällä buhutaan amebaaivoista, horatsuista, sidukkavalaista, mee-halleista, lahnakalpoista, vaimomatskuista, jne jne lista on pitkä.
Ja naisethan eivät orgasmia tarvitse ja jos tarvitsevat, tehkööt sen itse. Yhdyntä on tarkoitettu miesten nautinnoksia, ja muuta ei tarvita.
Sinä olet se muutos joka alkaa nyt.
Millaista keskustelukulttuuria alamme rakentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä ja tasa-arvoista. Mutta ei hän se onnistu täällä. Pääasia on naisten halveeraus.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa ei kannata ajatella minkäänlaisena kuvana oikeasta elämästä tai oikeista miehistä. Muutama trolli provoaa minkä ehtii aamuseitsemästä iltayhteentoista suljettujen sälekaihdinten takaa, ja ne aidot ja täyspäiset kirjoittajat jotka siitä huolimatta palstalla käyvät, hukkuvat siihen paskavyöryyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa ei kannata ajatella minkäänlaisena kuvana oikeasta elämästä tai oikeista miehistä. Muutama trolli provoaa minkä ehtii aamuseitsemästä iltayhteentoista suljettujen sälekaihdinten takaa, ja ne aidot ja täyspäiset kirjoittajat jotka siitä huolimatta palstalla käyvät, hukkuvat siihen paskavyöryyn.
Toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä ja tasa-arvoista. Mutta ei hän se onnistu täällä. Pääasia on naisten halveeraus.
Aktiivisesti nostat tuota vääristynyttä pointtia.
Ketjuissa on juuri keskustelua siitä kuinka ihanat naiset ovat mielessämme koko ajan ja heistä koostuu suuri osa terveen heteromiehen elämää.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia saa vihata. Täytyy ymmärtää, että ei jokainen nainen ole aina omaan makuun.
Juuri näin. Havaintojeni mukaan nättejä ja täysipäisiä naisia ei vihata. Eli ei se näyttäisi olevan sukupuolesta kiinni.
Naiset juuri vihaa toisia itseä nätimpiä.
Arkipäiväisiä tilanteita on vaikka kuinka paljon, joissa miehenä olet automaattisesti epäilty pahantekijä tai rikollinen. Ilman mitään muuta syytä epäillä.