Tämä ulkonäön tätiytyminen on niin masentavaa
Peilistä vastaan katsoo pönäkkä vieras ihminen. Vaikka paino on sama kuin 10v sitten niin se jakautuu jotenkin eri lailla. Mitään meikkiäkään ei voi oikein laittaa kun aina näyttää liian maalatulta, edes niitä mitä kaikissa meikkitutoriaaleissa neuvotaan keski-ikäiselle. Joku ihme muodonmuutos on tullut tässä 3-4v sisään ja en osaa edes eritellä mikä tässä mättää. Kaikki vaatteetkin näyttää ihan kummallisilta päällä enkä tunne oloa mukavaksi samassa mekossa joka pari kesää sitten oli suosikkivaate. Nyt näyttää vaan tasapaksulta punkerolta.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä urheilulla pystyy tosi paljon vaikuttamaan esim maharasvaan..
Ja tuohon aiemmin mainittuun kaulaan! Kunnon lihaskuntotreeniä vaan kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se ulina ja liikkukaa. Itsekin käyn salilla ja mikään paikka ei roiku. Vaihdevuosiin on myös saatavana apua, jos tarvitsee.
N 49
Mitä liikkeitä teet salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen huolehtinut ihostani ja kunnostani niin etten ole rupsahtanut, olen pian 38-vuotias ja voin ylpeydellä sanoa että olen jopa paremman näköinen kun 20-vuotiaana.
Niin minäkin ajattelin vielä tuossa iässä, helpottuneena ajattelin että tulen olemaan aina ikäistäni nuoremman näköinen niin kuin olin siihenkin asti ollut. Sitten täytin 40v ja alamäki on ollut aika haipakkaa ja nykyään 46 vuotiaana näytän täsmälleen ikäiseltäni, huonoina aamuna olen kuin haudasta noussut😄
Täysin sama juttu. Just kolmekasina ei meinattu uskoa ikääni, nyt 4 vuotta myöhemmin olen ihan valahtanut mummo.
Miten voi olla. No en nyt tietenkään tiedä tällaisesta mitään kun olen pian 38-vuotias ja
Ei välttämättä tulekaan ryppyjä, mutta piirteet valahtaa alaspäin.
Tapasin vuosikymmenien jälkeen pari luokkakaveria, miehiä. He tunnistivat minut, mutta minä en heitä. Ikä tekee tehtävänsä miehillekin, etenkin, jos päihteet maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..Mette-Maarit, Saagim, Fry, Jungner ovat välttyneet tätiytymiseltä..
Niin no, ne nyt oli ennestään mallitasoisia kaunottaria, suurin osa ei ole.
No, täällä aina sanotaan, että rupsahdus on kauniille kovin pala, mutta muille ei. Mutta eikö tämäkin ketju kerro jotain ihan muuta. Ja kauniit on kauniita myös vanhana. :)
täällä aina mainitaan suuret rinnat
mistäköhän kertoo
Vierailija kirjoitti:
mistäköhän kertoo
Tätiytymisestä. Niillä saa sellaisen maatalon emäntä -lookin aikaiseksi, etenkin jos on yhtään luisut hartiat tai emännänkyhmy niskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että näyttäisi aina samalta. Eikö sitä tätiytymistä voi estää?? !
T. N32
No, toki esim Suvi Tiilikainen näyttää edelleen yhtä hyvältä kuin ennenkin. Hänellä on erittäin pitkät raajat, on luonnostaan (omien sanojensa mukaan) hoikka, kasvot sirot ja kapeat, on korkeat poskipäät ja pitkä kaula. Ja on vaan hyvät geenit. Tuollainen ruumiinrakenne ja ulkonäkö ei välttämättä tätiydy.
Suvi Tiilikainen on vasta 43 v., täyttää elokuussa 44 v. Varmasti toki myös hyvät geenit, mutta niilläkään ei voi estää vanhenemista. Vanheneminen merkkeineen kuuluu siihen, että on elossa ja saa elää vanhaksi asti. Toinen vaihtoehto olisi kuolla nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistäköhän kertoo
Tätiytymisestä. Niillä saa sellaisen maatalon emäntä -lookin aikaiseksi, etenkin jos on yhtään luisut hartiat tai emännänkyhmy niskassa.
Tämän kruunaa iso neliskanttinen vyötärölle asti nouseva mammapylly. Jostain syystä näitä näkee jo nuorilla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sit ihmettelet että mikäköhän sille puolisolle oikein tuli kun meni ja jätti nuoren naisen takia....
Niin. Miehethän säilyvätkin komeina. Ei jestas. Samoja pallomahaisia kärsäneniä kaikki. Ehkä raha tai valta tuo heille nuoren kumppanin.
Hih, rupsahtavat yhtälailla. On vitjamunii, pikkupippelii, roikkuvatsoi, ruttukoipii ja lättäpyllyy🤭 Samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin vuosikymmenien jälkeen pari luokkakaveria, miehiä. He tunnistivat minut, mutta minä en heitä. Ikä tekee tehtävänsä miehillekin, etenkin, jos päihteet maistuu.
Hurjasti ovat muuttuneet!
Juu, neliskanttinen takamus on. Rinnat ja vatsa muodostaa sivusta katsottuna ison yhtenäisen kummun.
Vierailija kirjoitti:
Mies ikääntyy kuin viini.
Höpö, höpö. Missähän sellaisia miehiä on🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne muutamat hoidetut, kuten naisissakin. Sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa. Toisaalta, musta viini on pahaa.
Harva osaa enää vanheta tyylikkäästi. Ei osata pukeutua omalle iälle sopivasti, ei huolehdita itsestä. Kulttuuriin kuuluu nuoruuden ihannointi ja siksi monet keski-ikäiset pukeutuvat teini-ikäisille sopiviin vaatteisiin. Lopputulos ei vain näytä hyvältä. Minua ei se ei haittaa, mutta tämän olen vain pannut merkille. Jos luopuisi nuoruuden tavoittelusta ja sen sijaan pukeutuisi maltillisemmin, klassisemmin ja hieman tasokkaammin ja pitäisi oikein hyvää huolta itsestään, niin lopputulos olisi paljon harmonisempi ja tyylikkäämpi kuin jos vain tavoittelee sitä, että näyttäisi nuoremmalta kuin mitä on.
Jotain tosiaan tapahtuu nelikymppisenä. Itselleni on kertynyt rasvaa selkään. Todella erikoista. Reidet ovat pienentyneet ja keskivartalo kasvanut. Paino pysynyt samana. N42.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tosiaan tapahtuu nelikymppisenä. Itselleni on kertynyt rasvaa selkään. Todella erikoista. Reidet ovat pienentyneet ja keskivartalo kasvanut. Paino pysynyt samana. N42.
Voisiko tuo "rasva" olla vaan ryhdin romahtamista? Sitä näkee paljon, että kun keskivartalon tuki heikkenee, niin selkään muodostuu ylimääräisiä makkaroita.
Ihanaa jakaa kokemuksia . Tää on jotenkin herkkä asia.