Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ulkonäön tätiytyminen on niin masentavaa

Vierailija
31.05.2024 |

Peilistä vastaan katsoo pönäkkä vieras ihminen. Vaikka paino on sama kuin 10v sitten niin se jakautuu jotenkin eri lailla. Mitään meikkiäkään ei voi oikein laittaa kun aina näyttää liian maalatulta, edes niitä mitä kaikissa meikkitutoriaaleissa neuvotaan keski-ikäiselle. Joku ihme muodonmuutos on tullut tässä 3-4v sisään ja en osaa edes eritellä mikä tässä mättää. Kaikki vaatteetkin näyttää ihan kummallisilta päällä enkä tunne oloa mukavaksi samassa mekossa joka pari kesää sitten oli suosikkivaate. Nyt näyttää vaan tasapaksulta punkerolta. 

Kommentit (271)

Vierailija
201/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että näyttäisi aina samalta. Eikö sitä tätiytymistä voi estää?? !

T. N32

Luulin ettei tämä koske minua, koska olin kaunotar, mutta 40+ alkoi keho riippua ja naama valahti.

Hormonit on käytössä, mutta näissä pitäis olla just oikea määrä ja merkki estroa sekä joillakin testo myös.

Vierailija
202/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kyllä esivaihdevuodet alkaa useimmiten 35 ikävuoden jälkeen. Ne voi kestää kymmenenkin vuotta ennen varsinaisia vaihdevuosia.*

Ei kyllä ala. Esivaihdevuodet voivat _joillain_ alkaa yli 40-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sama juttu kävi. Ihmettelin että miten näytän yhtäkkiä niin tantalta kaikissa mekoissa ym. mutta vika ei ollut mekoissa vaan itsessäni. Olen vielä laihtunut lähemmäs 10 kg ja olen taas samanpainoinen kuin ollut "aina" mutta kroppa on jotenkin erimallinen. Sain toki lapsen välissä. Viime kesänä reidet yhtäkkiä rehahti sellaisiksi paksuiksi löllöiksi ja alkoivat hinkata toisiaan ja se oli täysin uusi tunne joka motivoi laihdutukseen. Mutta vaikka paino on laskenut niin mielestäni kroppa näyttää yhtä huonolta edelleen.

Vierailija
204/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että näyttäisi aina samalta. Eikö sitä tätiytymistä voi estää?? !

T. N32

Luulin ettei tämä koske minua, koska olin kaunotar, mutta 40+ alkoi keho riippua ja naama valahti.

Hormonit on käytössä, mutta näissä pitäis olla just oikea määrä ja merkki estroa sekä joillakin testo myös.

Minäkin olin joskus nelikymppisenä päättänyt välttää tätiytymisen kokonaan ja pidin sitä omana vikana. Mitäs eivät noudata hyviä elämäntapoja.

Vaan miten kävi? Vaihdevuodet kävi, ryhti muuttui, liha vaihtoi paikkaa.

Ei sitä muutosta pysty kuvittelemaankaan ennenkun se on omalla kohdalla. Tätä prosessia ei voi hallita, hormonihoito toki auttaa yleisvointiin ja uneen.

Mutta turha sitä on miettiä etukäteen.

Vierailija
205/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen huolehtinut ihostani ja kunnostani niin etten ole rupsahtanut, olen pian 38-vuotias ja voin ylpeydellä sanoa että olen jopa paremman näköinen kun 20-vuotiaana. 

Vierailija
206/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen huolehtinut ihostani ja kunnostani niin etten ole rupsahtanut, olen pian 38-vuotias ja voin ylpeydellä sanoa että olen jopa paremman näköinen kun 20-vuotiaana. 

Näin minäkin ajattelin ja hupsis :D 

Vierailija
207/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku ihme muodonmuutos on tullut tässä 3-4v sisään ja en osaa edes eritellä mikä tässä mättää."

Se olis toi rummoutuminen.

Vierailija
208/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mette-Maarit, Saagim, Fry, Jungner ovat välttyneet tätiytymiseltä..

Vierailija
209/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jungner on menehtynyt... tiesitkö sitä?

Vierailija
210/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jungner on menehtynyt... tiesitkö sitä?

No tavallaan välttyi tätiytymiseltä.

Vierailija
211/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ne nyt oli ennestään mallitasoisia kaunottaria, suurin osa ei ole. 

Vierailija
212/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotiaat ovat lapsukaisia. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua, muru.

Vierailija
213/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ajattelin vielä tuossa iässä, helpottuneena ajattelin että tulen olemaan aina ikäistäni nuoremman näköinen niin kuin olin siihenkin asti ollut. Sitten täytin 40v ja alamäki on ollut aika haipakkaa ja nykyään 46 vuotiaana näytän täsmälleen ikäiseltäni, huonoina aamuna olen kuin haudasta noussut😄

Vierailija
214/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ajattelin vielä tuossa iässä, helpottuneena ajattelin että tulen olemaan aina ikäistäni nuoremman näköinen niin kuin olin siihenkin asti ollut. Sitten täytin 40v ja alamäki on ollut aika haipakkaa ja nykyään 46 vuotiaana näytän täsmälleen ikäiseltäni, huonoina aamuna olen kuin haudasta noussut😄

Täysin sama juttu. Just kolmekasina ei meinattu uskoa ikääni, nyt 4 vuotta myöhemmin olen ihan valahtanut mummo. 

Vierailija
215/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just katoin lomakuvia ja päätin, ettei enää kannata haaveilla hyvin onnistuneista kuvista. Joka paikka roikkuu tai on turvonnut 😑. Olen 48-vuotias. 

Vierailija
216/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, kun ei anna liikaa valtaa ulkonäölle. Kaikki oikeasti tärkeät asiat elämässäni on hyvin. Monesti jo aamulla peiliin katsoessa alkaa ahdistaa 😑.

Vierailija
217/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama juttu. Just kolmekasina ei meinattu uskoa ikääni, nyt 4 vuotta myöhemmin olen ihan valahtanut mummo. 

Juu, se käy ihan salamannopeasti. Yhtäkkiä just tuossa 38-39 vuotiaana ilmestyi leuan alle pieni ryppy joka näkyi kun päätä käänsi tiettyyn suuntaan, nykyään siellä roikkuu ihan ehta kananheltta. 

Vierailija
218/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se käy ihan salamannopeasti. Yhtäkkiä just tuossa 38-39 vuotiaana ilmestyi leuan alle p

Joo. Leukalinja on jossain polvissa, silmät pienentyneet pikku sykeröiksi, kulmakarvoista ja silmäripsistä lähtenyt väri... 

Vierailija
219/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla. No en nyt tietenkään tiedä tällaisesta mitään kun olen pian 38-vuotias ja ikäistäni nuoremman näköinen mutta vähän pelottaa juuri se 'yhden yön jälkeinen' rupsahtaminen. Liikun päivittäin ja olen pysynyt hoikkana eikä ryppyjäkään ole vielä. 

Vierailija
220/271 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä urheilulla pystyy tosi paljon vaikuttamaan esim maharasvaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan