Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdeksän vuoden helvetti

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa kiusatuille oikeus mennä lakkoon koulusta mikäli kiusaaminen jatkuu ja jatkuu.  Ilman että lasta otetaan huostaan sen takia.  

On itsepuolustusta jäädä kotiin ja erittäin tervettä suojella itseään eikä tietoisesti kävellä hakattavaksi.  Miettikää nyt. Ihan sairasta.

Älä jaksa olla lapsellinen. Vanhempi voi ottaa sen asenteen ettei voi tehdä asialla mitään, kun voi tulla lasu? Paha paha täti vie heti sen lapsen? 

Vierailija
62/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keino joka tehosi meillä. Menin kiusaajan kotiin. Koko perhe siellä paikalla. Suoraa huutoa perheen isälle: turpaan tulee jos homma jatkuu. Kiusaajakin meni melko hämilleen. Oli paikalla pienet sisaruksetkin. Jälkikäteen vähän hävettikin. Ei se että huusin kiusaajan isälle vaan se että paikalla pieniäkin.

Pääasia kuitenkin tuli selväksi ja kiusaaminen loppui.

Lasten kuullen ei riehuta. Helvetti millaista käytöstä. Ei ole paljon varaa lasten käytöstä arvostella, jos vanhemmat itsekään eivät osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea juttua, mutta selvisikö joku tietty syy mistä sitä on kiusattu?

Mua kiinnostaisi enemmän onko siihen joku tietty syy miksi kiusaajat kiusaa. 

Oletko itse kiusaaja, kun et ymmärrä, että mitään syitä ei tarvita teille sekoboltseille.🤯

Sinä luulet nyt olevasi jotenkin fiksumpi?

Jos näitä oikeasti haluttaisiin estää pitäisi katsoa mitä tekijöille on tapahtunut. Suomessa empatia on sitä, että säälitään sitä uhria ja vihataan ja kivitetään sitä tekijää. Ja sitten ihmetellään, kun kaikki voi huonosti. 

Sinäkin kerrankin koet kuuluvasi johonkin ryhmään, kun saat haukkua muita netissä? 

Se on ihan oikein, että uhria säälitään, hänhän on täysin syytön.Ei kaltoinkohtelu tai muu pas...a omassa elämässä anna oikeutta kiusata muita. Tee jotain itse oman elämäntilanteesi parantamiseksi.Hae apua,älä kiusaa.Helvetin yksinkertaisesti.

Vierailija
64/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keino joka tehosi meillä. Menin kiusaajan kotiin. Koko perhe siellä paikalla. Suoraa huutoa perheen isälle: turpaan tulee jos homma jatkuu. Kiusaajakin meni melko hämilleen. Oli paikalla pienet sisaruksetkin. Jälkikäteen vähän hävettikin. Ei se että huusin kiusaajan isälle vaan se että paikalla pieniäkin.

Pääasia kuitenkin tuli selväksi ja kiusaaminen loppui.

Lasten kuullen ei riehuta. Helvetti millaista käytöstä. Ei ole paljon varaa lasten käytöstä arvostella, jos vanhemmat itsekään eivät osaa.

Meitä on niin moneksi. Olen sitä mieltä että oman lapseni vuoksi teen ihan mitä tahansa jos häntä kiusataan.

Vierailija
65/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiusaaminen kuitenkin mädättää lopulta nämä kiusaajat. Pahuus tahtoo saada palkkansa tavalla tai toisella, vaikka tähän kommenttiin tuleekin monta vastausta esimerkeistä, joissa kiusaajat vaan porskuttavat ja menestyvät.

Vierailija
66/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa kiusatuille oikeus mennä lakkoon koulusta mikäli kiusaaminen jatkuu ja jatkuu.  Ilman että lasta otetaan huostaan sen takia.  

On itsepuolustusta jäädä kotiin ja erittäin tervettä suojella itseään eikä tietoisesti kävellä hakattavaksi.  Miettikää nyt. Ihan sairasta.

Älä jaksa olla lapsellinen. Vanhempi voi ottaa sen asenteen ettei voi tehdä asialla mitään, kun voi tulla lasu? Paha paha täti vie heti sen lapsen? 

Kai se jonkinlaisiin toimenpiteisiin johtaa jos lapsi on paljonkin pois koulusta ? 

Vierailija
67/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea juttua, mutta selvisikö joku tietty syy mistä sitä on kiusattu?

Kiusaajat perheineen on psykopaatteja.

Useimmiten ne perheet eivät liity asiaan.

Vierailija
68/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kiusaaminen kuitenkin mädättää lopulta nämä kiusaajat. Pahuus tahtoo saada palkkansa tavalla tai toisella, vaikka tähän kommenttiin tuleekin monta vastausta esimerkeistä, joissa kiusaajat vaan porskuttavat ja menestyvät.

Kiusaajan näkövinkkelistä heissä ei ole mitään pahaa. Ovat hyviä ihmisiä, jotka osaa pitää puolensa ja joilla on hyvä huumorintaju.  Miksi siitä seuraisi mitään pahaa ?  Ainakaan sellaista että hetkeäkään miettisivät onko oma toiminta aiheuttanut sen .

Vierailija
69/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse kiusaaja, kun et ymmärrä, että mitään syitä ei tarvita teille sekoboltseille.🤯

Jos näitä oikeasti haluttaisiin estää pitäisi katsoa mitä tekijöille on tapahtunut. Suomessa empatia on sitä, että säälitään sitä uhria ja vihataan ja kivitetään sitä tekijää. Ja sitten ihmetellään, kun kaikki voi huonosti. 

Sinäkin kerrankin koet kuuluvasi johonkin ryhmään, kun saat haukkua muita netissä? 

Se on ihan oike

Ei ihminen halua sääliä, vaan tuntea itsensä arvokkaaksi. Minä olen ihan yhtä hyvä ihminen, kuin sekin jota ei ole kiusattu. 

Vierailija
70/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ällöttää ne vanhemmat joiden lapsi kiusaa. "eihän meidän Pertti" Pistäkää ne lapset kuriin kotona. Myöntäkää, että Pertti on kpää ja toimikaa. 

Minkälaista toimintaa odotat?

Vierailija
71/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajille pitäisi määrätä käräjillä kunnon kymppitonnien vahingonkorvausvelvoitteet, jotka seuraavat aikuisuuteen, jos niitä ei makseta. Pitäisi varmistaa, etteivät vanhemmat pääse maksamaan niitä tekijän puolesta. Kyllä jo varhaisteinien tuollainen pelote tepsisi.

Vierailija
72/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne kouluun ois kannattanu mennä enää. Sanoo reksille että Venla ei tule, jos kiusaajat on vielä siellä. Tästähän on jo esimerkki. Luokassa oli näitä kiusaajia niin vanhemmat ja lapset ryhtyivät lakkoon. 

Vierailija
73/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan oike

Sinun käytös ei ole nyt oikein. Syytät muita kiusaamisesta, etkä tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita. Sääli on oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan.

Vierailija
74/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastani systemaattisesti kiusattaisiin, varustaisin hänet kouluun bodykameralla ja mikrofonilla saadakseni todistusaineistoa. Tekisin kiusaamistapauksista koosteen, veisin sen kouluun näytille ja koulukiusaajien vanhemmille tiedoksi. Jos ei toimi, julkaisin ne netissä. Sääntösuomessa saisin varmaan itse haasteen yksityisyyden loukkaamisesta :)

Vierailija
75/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se jonkinlaisiin toimenpiteisiin johtaa jos lapsi on paljonkin pois koulusta ? 

Niin entä sitten? 

Vierailija
76/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin koska 11-12vuotiaana puhuin muista seläntakana pahaa (en ollut ainut, tämä tapahtui joukossa), olin epäluotettava ja ihastunut parhaanystävän poikaystävään, mutta mitään ei tapahtunut, ei suutelua tai seksiä.

Sitten kasvoin ulos huonosta käyttäytymisestä ja 13-vuotiaana olin parantanut paljon jo tapojani, kaduin huonoa käyttäytymistäni. Uskon että häpeä näkyi ihan kehonkielestä.

Sain kuulla kaikki nuo samat tapa ittes H, kommentit yms. Kyllä ihminen on elukka. Pää uhattiin uittaa vessanpöntössä, kerran lyötiin niin että muut nauroi ja taputti ringissä ympärillä ja kun menin portaiden alle itkemään niin porukka kulki vieläkin ohi ilkkumassa. Olin tämän tapahtuman jälkeen viikon pois koulusta, kunnes minut pakotettiin takas sinne paikkaan oppivelvollisuuden nojalla jossa minua kohtaan harjoitettiin raakaa väkivaltaa ja kiusaaminen jatkui samanlaisena! Huonosta käytöksestä tulee rangaista, mutta kiusaamisen ois pitänyt viimeistään loppua tuohon lyömiseen, kyllä minua oli siinä vaiheessa nöyryytetty tarpeeksi.

Ei kiinnosta anteeksipyynnöt ja psykopaatti laumalta on turha sellaista edes odottaa.

Vierailija
77/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlainen toimenpide ei ole = lapsi otetaan heti huostaan ja suljetaan johonkin laitokseen.

Vierailija
78/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan asia olisi hoidettu ja kiusaajat saaneet kunnolla remmistä. Kiusaaminen on pahentunut kun fyysinen kuritus kiellettiin.

Mutkan kanssa enää koulussa pärjää. Ei oikeutta muuten saa. 

Vierailija
79/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitään syytä tartte olla. Nykyajan penskat ovat niin huonosti kasvatettuja että ei mitään rajaa. Saattaa olla, että tämä Venla on normaali ja kiltti tyttö ja joku on aloittanut tuon kiusaamisen ja muut häiriköt menevät sitten siihen mukaan. Ovat yhdessä päättäneet, että kiusaamista jatketaan niin kauan kuin huvittaa. Eipä siinä auta mennä turpaan vetämään noita kiusaajia kun joutuu itse syytteeseen. Vanhemmathan tietenkään eivät halua uskoa penskoistaan mitään tuommoista ja puolustavat heitä ettei tulisi mitään seuraamuksia.

Vierailija
80/117 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastuuta mistään. Ei seurauksia. On liian vaikea ajatus, että mitä siitä seuraa jos teen näin, kun ilmeisesti ei seuraa MITÄÄN. Kyllä pahimmat kiusaajat toiseen kouluun niin osa tajuaa ettei kannata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi