Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko vain ruma nainen jos minua ei ole ahdisteltu

Vierailija
30.05.2024 |

Olen saanut olla täydellisessä rauhassa kaikelta vuorovaikutukselta miesten kanssa, kukaan mies ei edes puhu minulle.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nätti, mutta en mikään kiinnostava @jännäjenni. 

Siksi olen saanut olla yhtä suhdetta lukuunottamatta aina rauhassa. 

Vierailija
22/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa. Eikö edes kun olit nuori kukaan mies yrittänyt jutella?

Pelkkä juttelu ei ole ahdistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai juttelu ahdistelua ole? 

Onhan se.

Vierailija
24/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, kukaan ei edelleenkään luule sinua naiseksi.

Vierailija
25/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdisteliin vain seiskaluokalla kun aloin käyttämään paljastavia vaatteita. Siirryin takaisin normaaleihin vaatteisiin jonka jälkeen olen ollut 40 vuotta ahdistelusta vapaa

Vierailija
26/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä poikia noin kovasti viehättää naiseksi tekeytymisessä? Mahdatteko olla homoja.

Vierailija
27/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia korjaantuu, kun menet kaisaniemen puistoon yöllä hame päällä ja hymyilet ulkomaalaisille miehille puskissa. 

Vierailija
28/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, ap. Olet rujo nulikka.

Vierailija
29/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se johdu rumuudesta. kaikkia naisia ahdistellaan. tiesitkö, että saat ahdistua ja tehdä miehestä metoon, jos epäilet miehen ajattelevan sinua ahdistavasti.

sinua on siis varmasti ahdisteltu useinkin, mutta et ole uhriutunut riittävästi. tsemppaa vähän. löydät varmasti ahdistelua, kun käytät mielikuvitustasi.

Vierailija
30/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä juttelu ei ole ahdistelua.

on se nykyään

Vierailija
31/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei edes katsonut minuun päin

Vierailija
32/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla pitkillä naisilla kokemusta siitä, että miehet pelkäävät?

Ahdisteltu kyllä on, viimeksi olin viisikymppinen,  kun eräs äijänketku työnsi tungoksessa kätensä minun jalkoväliin! Nappasin äijää ranteesta kiinni ja haukuin. 

Rantojen mies haukkui, kun kävelin lenkillä ohi. On näitä.

Mutta yleensä olen omissa korkeuksissani ja "pienet" ja vähän tyhmät miehet kyllä kiertävät kaukaa.

Ihana tavata miehiä, jotka aidosti kunnioittavat ja pitävät naisista. Eräs sellainen kertoi lapsuutensa pehmeästä mummista, jonka vieressä pikkupoikana nukkui. Siinä perheessä oli lämpöä.

Vierailija
33/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet säästynyt paljolta. Tuo ei ole asia, josta kannattaisi olla kateellinen. :(

Ahdistelu on ihmisarvoa alentavaa ja tapahtuu usein manipulaation varjolla. Henkilöä vähätellään ja esineellistetään.

Kehuminen on asia erikseen. Tosin, jotkut pervot käyttävät tuotakin, saavuttaakseen päämääränsä.

T: Tuntematon 

Vierailija
34/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on akne, en käytä meikkiä, ja pukeudun poikamaisiin löysiin villapaitoihin ja verkkareihin. Ainoat miehet jotka minulle puhuvat ovat isäni ja sukulaiseni. Ja esim taksikuskit, kun kysyvät että mihin osoitteeseen viedään. Muuten miehet eivät puhu minulle tai katso minuun, mutta ei minulla ole myöskään ikinä ollut naispuolisia ystäviä.

Vierailija
35/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne  sun tapaamat (kaikki)miehet on narsisteja.

t:MeNaiset

Vierailija
36/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdisteltu kyllä on, viimeksi olin viisikymppinen,  kun eräs äijänketku työnsi tungoksessa kätensä minun jalkoväliin! Nappasin äijää ranteesta kiinni ja haukuin. 

Mutta yleensä olen omissa korkeuksissani ja "pienet" ja vähän tyhmät miehet kyllä kiertävät kaukaa.

Ihana tavata miehiä, jotka aidosti kunnioittavat ja pitävät naisista. Eräs sellainen kertoi lapsuutensa pehmeästä mummista, jonka vieressä pikkupoikana nukkui. Siinä perheessä oli lämpöä.

Olen päälle 180cm ja minua ei ole juuri ahdisteltu

Vierailija
37/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ole ahdisteltu (n28), ja tulkitsen juurikin ulkonäköni sen syyksi (olen lihava, siitäkään ei onneksi vieraiden taholta kommentoida, kasvotusten ainakaan, mutta laihanakaan en olisi nätti). Sinänsä kai positiivinen juttu. Varmaan kauniit naiset saavat enemmän huomiota, myös sitä negatiivisesti ilmaistua, mutta eihän kenenkään pitäisi joutua sietämään ahdistelua saati käsiksi käymistä.

Vierailija
38/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Et vaa ole ollut sellaisissa paikoissa.

Ja et olw tulkinnut ahdistelluksi sitä, että joku lähetty tai ottaa kontaktia.

Ei siinä kai ulkonäöllä ole aina tekemistä, jos joku oikeesti ahdistelemaan ryhtyy.

Vierailija
39/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 180cm ja minua ei ole juuri ahdisteltu

Olet mielestäni upea ilmestys tolla mitalla.

Vierailija
40/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on myös ahdisteltu äärettömän vähän vaikka minua on pidetty missitason kauniina. Pukeudun peittävästi, en juo alkoholia, liiku yöaikaan kaupungilla.