Olenko vain ruma nainen jos minua ei ole ahdisteltu
Olen saanut olla täydellisessä rauhassa kaikelta vuorovaikutukselta miesten kanssa, kukaan mies ei edes puhu minulle.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan mutta olen pitkä ja lauta ja pukeudun vain mustaan. En ole kyllä mitenkään ruma vaan tavis. Olen onnekas ja mulla on ihana mieskin.
Satuin hiljakkoin näkemään nuorehkon neitosen, jolla vaatetuksena kokomusta leninki ilman mitään kotkotuksia, olipahan aika tavallisen tyylikäs. Sopii se musta kesäänkin enkä usko että mustiin pukeutuminen pelkästään on sinulla syynä.
Minua on kyllä ahdisteltu mutta kaikki ahdistelijat olivat ilmiselvästi huumeissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla pitkillä naisilla kokemusta siitä, että miehet pelkäävät?
Ahdisteltu kyllä on, viimeksi olin viisikymppinen, kun eräs äijänketku työnsi tungoksessa kätensä minun jalkoväliin! Nappasin äijää ranteesta kiinni ja haukuin.
Rantojen mies haukkui, kun kävelin lenkillä ohi. On näitä.
Mutta yleensä olen omissa korkeuksissani ja "pienet" ja vähän tyhmät miehet kyllä kiertävät kaukaa.
Ihana tavata miehiä, jotka aidosti kunnioittavat ja pitävät naisista. Eräs sellainen kertoi lapsuutensa pehmeästä mummista, jonka vieressä pikkupoikana nukkui. Siinä perheessä oli lämpöä.
Olen päälle 180cm ja minua ei ole juuri ahdisteltu
Olet mielestäni upea ilmestys tolla mitalla.
METOO sulle!
Mua on joko kiusattu (ikävällä tavalla vartalon eri osista) tai sitten olen saanut oikein hyvää kohtelua miehiltä. En ole kaunotar, enkä tiedä mikä minussa on vikana että olen saanut suorastaan törkeitä kommentteja ulkonäöstäni.
Kumppanit on kyllä löytyneet helposti ja niiden perusteella voisi luulla, että olen tasokkaampikin nainen. Mutta en ole, olen epäsopusuhtainen, harmaa, ujo, isoperseinen ja pienirintainen nainen. Enkä saanut nuorena olla rauhassa (nyt olen vanhemmiten onneksi jo saanut olla..)
Mene baariin ja juo itsesi humalaan, pukeudu seksikkäästi, liiku aamuyöllä jossain missä on ulkomaalaisia.
Rumia naisia ahdistellaan huutelemalla törkeyksiä, etenkin humalaiset. Tätä tapahtui minulle nuorempana paljon. Nyt 5-kymppisenä ketään ei onneksi enää kiinnosta. Niin ja kyllä rumaksi haukkumisesta huolimatta pari setämiestä ahdisteli minua nuorempana sillä perinteiselläkin tavalla.
Minä olin nuorena ihan vetävän näköinen mimmi mutta säästyin ilmeisesti ahdisteluilta kun olin vähän koppavan oloinen. Joku känninen saattoi perään huudella. Selvin päin ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa. Eikö edes kun olit nuori kukaan mies yrittänyt jutella?
Pelkkä juttelu ei ole ahdistelua.
Niin, mutta monet tulkitsee sen niin.
Vierailija kirjoitti:
Mua on joko kiusattu (ikävällä tavalla vartalon eri osista) tai sitten olen saanut oikein hyvää kohtelua miehiltä. En ole kaunotar, enkä tiedä mikä minussa on vikana että olen saanut suorastaan törkeitä kommentteja ulkonäöstäni.
Kumppanit on kyllä löytyneet helposti ja niiden perusteella voisi luulla, että olen tasokkaampikin nainen. Mutta en ole, olen epäsopusuhtainen, harmaa, ujo, isoperseinen ja pienirintainen nainen. Enkä saanut nuorena olla rauhassa (nyt olen vanhemmiten onneksi jo saanut olla..)
Tuo isoperseinen auttaa kyllä huomattavasti kumppanin etsinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan sattunut törmäämään ääliöihin, siis ne jotka ovat kommentoineet.
Jos heitä seuraisi kauemman aikaa, niin kommentoivat muillekin, eivätkä naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan sattunut törmäämään ääliöihin, siis ne jotka ovat kommentoineet.
Jos heitä seuraisi kauemman aikaa, niin kommentoivat muillekin, eivätkä naista saa.
Toivottavasti, olisi kyllä mielenkiintoista tietää vieläkö tekevät samaa. Mutta kyllä näitä vanhemmissakin tulee vielä vastaan, arvostelijoita. Harvoin muuten ovat itse hyvännäköisiä!
Mua on teininä ahdisteltu humalaisen toimesta. Ja tämä oli se kauhea kasariaika, jolloin kuulemma naisia ronkittiin ja raiskailtiin ja mitä lie. JatkuvastiTöissä ei ole ahdisteltu, ei työmatkoilla eikä öisin, vaikka olen koko elämäni öisin yksin kävellyt. Ehkä kyse on onnesta tai sattumasta. Mutta varmasti ihmisiä ahdistellaan, ehkä he ovat ulkonäöllisesti näyttävämpiä kuin minä. Taviskuori suojaa vaikka ei raiskauksilta.