Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumank...Joensuussa ja. 7 ihmistä kiekaisee peräkanaa bussista poistuessaan "Kiitos!", "Kiitos!" "Kiitos!" "Kiitos!", "Kiitos!..."..

Vierailija
30.05.2024 |

Kuulostaa vähä-älyiseltä..

Se kuski tekee työtään ja eiköhän ihan vaan nyökkäys peiliin riittäs kiitokseksi. Ellei sitten jokin poikkeuspysähdystilanne

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittely on minusta mukava tapa, kiitän ja tervehdin toimistolla respaa, toimiston käytävillä vastaantulevia ihmisiä vaikken heitä tunne, toimiston siivoajia, bussikuskeja, tarjoilijoita, terveyskeskuksen hoitajia, lapsen opettajaa ammattitaidosta. Todella outoa käytöstä pitää tiettyjä ihmis/ammattiryhmiä näkymättöminä. Kyllä mulle itsellekin tulee hyvä mieli siitä jos joku kiittää ystävällisyydestä missä tahansa asiassa. Toivottavasti kiittämiskulttuuri ei kokonaan kuole Suomesta.

Vierailija
82/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomesta olen, ja muistan, että olemme olleet koko luokka joskus alakoulussa rehtorin puhuttelussa, koska emme olleet aamuisin tervehtineet bussikuskia reippaasti ja kohteliaasti 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Suomesta olen, ja muistan, että olemme olleet koko luokka joskus alakoulussa rehtorin puhuttelussa, koska emme olleet aamuisin tervehtineet bussikuskia reippaasti ja kohteliaasti 😃

Minäkin muistan tuollaisen ajan! Olen 70-luvulla syntynyt, ja jopa kaikkein villeimmätkin tapaukset huusivat ne HUOMENTA - KIITOS ja PÄIVÄÄ - KIITOS bussissa. Syvälle selkäytimeen koulutettiin nuo. Lähes syntiä oli unohtaa.

Vierailija
84/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi tuo on kuin täällä Espoossa. Kuljen bussilla päivittäin, ja niin matkustajat kuin kuskit ovat naama norsunveellä, eikä kukaan sano mitään. Täällä voitaisiin ottaa Joensuusta mallia.

Riippuu varmaan linjasta. Espoossa liikun minäkin ja kyllä tervehditään kuskia, joka tervehtii myös.

Kiitän aina lähtiessäni, tilanteesta riippuen joko ääneen tai kättä heilauttamalla.

Hyvin kasvatettuja lapsia meillä päin, kun kiekaisevat sen kiitoksen poistuessaan.941

Vierailija
85/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kovin moni ei huuda ruuhkabussissa takaovilta radion yli. Tällainenkin on sattunut kohdalle.

Vierailija
86/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mää Tampereella meen bussiin niin tervehdin kuskia ja kun jään pois niin heilutan kättä. Hyvin toimii.

Helsingissä jos tuota teet niin katsovat kuin halpaa makkaraa.

Helsingissä pitäisi ilmeisesti opetella käytöstapoja. 

Vierailija
87/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kahvilasta lähtiessäänkin huutaavat KIITOS

Vierailija
88/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mää Tampereella meen bussiin niin tervehdin kuskia ja kun jään pois niin heilutan kättä. Hyvin toimii.

Helsingissä jos tuota teet niin katsovat kuin halpaa makkaraa.

Helsingissä pitäisi ilmeisesti opetella käytöstapoja. 

Vain norsunvittunaama on tuolla katu-uskottava. 

Vierailija
89/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin sanon kiitos 😳

Vierailija
90/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites koneessa taputtelut? Venäjällä kaikki aplodeeraavat vielä kun Sukhoi Superjet on laskeutunut.

Vierailija
91/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun maaseudulla ehkä keskikokoisen  kaupungin kupeessa ja toisinaan menen bussilla kaupungille. Siellä siis matkustajillekin pitää huikata moikat ja heipat. Jos ei tee ja mukana on hiukan iäkkäämpiä ihmisiä, niin heit palautetaan maan pinnalle huomauttamalla asiasta. ja siis ihan positiivisesti se tehdään.

Vierailija
92/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos on nostaa kättä bussista poistuessa. Niin teen itse ja moni muu. Ei mitään ääneen kiittämistä. 

Juuri noin. Kuljettaja seuraa peilistä poistujat ja näkee kiitokset. Ei ääneen mitään.

Vierailija
93/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma Espoon maaseudulla.

Vierailija
94/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittely on minusta mukava tapa, kiitän ja tervehdin toimistolla respaa, toimiston käytävillä vastaantulevia ihmisiä vaikken heitä tunne, toimiston siivoajia, bussikuskeja, tarjoilijoita, terveyskeskuksen hoitajia, lapsen opettajaa ammattitaidosta. Todella outoa käytöstä pitää tiettyjä ihmis/ammattiryhmiä näkymättöminä. Kyllä mulle itsellekin tulee hyvä mieli siitä jos joku kiittää ystävällisyydestä missä tahansa asiassa. Toivottavasti kiittämiskulttuuri ei kokonaan kuole Suomesta.

Mikä helvetti on siivoaja? :DDD ja miksi hemmetissä kiität vastaantulijoita käytävillä? :D 

Vierailija
95/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites koneessa taputtelut? Venäjällä kaikki aplodeeraavat vielä kun Sukhoi Superjet on laskeutunut.

Palasin aikanaan jostain matkoilta ja olin vähän että mitvit kun puoli matkustamoa rupesi taputtamaan kun kone laskeutui seutulaan. Mukana oli ilmeisesti joku lomaryhmä reittimatkustajien lisäksi. 

Vierailija
96/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekin on hieno tapa! Kannatan <3 Kertoo, että ollaan tyytyväisiä palveluun.

Vierailija
97/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin aikanaan jostain matkoilta ja olin vähän että mitvit kun puoli matkustamoa rupesi taputtamaan kun kone laskeutui seutulaan. Mukana oli ilmeisesti joku lomaryhmä reittimatkustajien lisäksi. 

Ne, ja sinä naama norsunvitulla esittämässä kokenutta maailmanmatkaajaa ja hienompaa ihmistä 😅 Voi vttu.

Vierailija
98/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kestää tai hommaa joku muu kyyti. 

T. joensuulainen bussimatkustaja

Vierailija
99/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kiittäisin, mutta olen liian ujo.😳

Vierailija
100/173 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa nyt asuu tunnetusti turhia ja typeriä ihmisiä. Miten moni olisi saanut sen pikkupojankin pelastettua jos jotain olisi edes tehty. Toivottavasti siellä kaupungissa on edes joku niin fiksu että hoitelevat nämä kun pääsevät vankilasta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi