Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumank...Joensuussa ja. 7 ihmistä kiekaisee peräkanaa bussista poistuessaan "Kiitos!", "Kiitos!" "Kiitos!" "Kiitos!", "Kiitos!..."..

Vierailija
30.05.2024 |

Kuulostaa vähä-älyiseltä..

Se kuski tekee työtään ja eiköhän ihan vaan nyökkäys peiliin riittäs kiitokseksi. Ellei sitten jokin poikkeuspysähdystilanne

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka haluavat kiittää kuskia voivat tehdä niin. Mä olen ennemminkin huolissani Ap:n kaltaisista, joilla tuntuu olevan suuria vaikeuksia kestää erilaisuutta ja on kontrolloimisen tarve. Ei kuulosta ihan terveen ihmisen toiminnalta. Tuollaisiin ihmisiin kannattaa pitää välimatka.

Vierailija
162/173 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites koneessa taputtelut? Venäjällä kaikki aplodeeraavat vielä kun Sukhoi Superjet on laskeutunut.

Palasin aikanaan jostain matkoilta ja olin vähän että mitvit kun puoli matkustamoa rupesi taputtamaan kun kone laskeutui seutulaan. Mukana oli ilmeisesti joku lomaryhmä reittimatkustajien lisäksi. 

Ne, ja sinä naama norsunvitulla esittämässä kokenutta maailmanmatkaajaa ja hienompaa ihmistä 😅 Voi vttu.

Missä tuossa paremmasta ihmisestä on mitään sanottu? SInulla kuule taitaa olla vaan aivan massiivinen alemmuuskompleksi. Tämä taitaa selittää päihteidenkäyttösikin koska alemmuuskompleksi on yksi niistä syistä miksi ihmiset jää koukkuun päihteisiin.

Ja ei, en koskaan ole ymmärtänyt miksi ihmisen pitää vetää kännit jo ennen koneeseen astumista mutta joillakin nyt vaan on tuollainen tapa. Ja sitten taputellaan laskeutuessa kun koko lento on ylläpidetty humalaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitelkää minun puolestani ihan ketä haluatte, mutta älkää tehkö sitä kiljumalla korvani juuressa! Busseissa on muutenkin älämölöä ja turhaa meteliä riittävästi. Jos kerran se kiittäminen on niin tärkeää teille, kävelkää sinne kuskin viereen ja kiittäkää siellä normaalilla äänenvoimakkuudella.

Vierailija
164/173 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitelkää minun puolestani ihan ketä haluatte, mutta älkää tehkö sitä kiljumalla korvani juuressa! Busseissa on muutenkin älämölöä ja turhaa meteliä riittävästi. Jos kerran se kiittäminen on niin tärkeää teille, kävelkää sinne kuskin viereen ja kiittäkää siellä normaalilla äänenvoimakkuudella.

Tai laita sinä korvatulpat. Teitä erityisherkkiä nillittäjiä ei jaksa jeesuskaan.

Vierailija
165/173 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalaisempaa asennetta kuin se, ettei kiitosta voi sanoa jos sen kohde tekee työtään? :D

Minä kiitän bussikuskia, taksikuskia, lounasravintolan työntekijää, kampaajaa, labrahoitajaa, hammaslääkäriä.. Kaikkia jotka tekevät hyväkseni jotain, vaikka sitten työkseen.

Ei tuo ole suomalaista asennetta, kun ap selkeästi suuttuu siitä että muut suomalaiset osaavat olla kohteliaita. Juntteja on joka yhteisöissä.

Vierailija
166/173 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, kun joissakin kaupungeissa osataan puhua.

Vierailija
167/173 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ne jotka huutaa kiitoksen kanssamatkustajien korvaan, että kuljettaja varmasti kuulee. Eli korottavat ääntä vaikka vieressä on muita matkustajia. 

Ei kiittämättä jättäminen tee huonoksi ihmiseksi. Ei kuljettaja tarvitse tuhansia kiitoksia päivän aikana, se muuttuu varmasti vain turhaksi meluksi. 

Asun pääkaupunkiseudulla ja osa kuljettajista on niin stressaantuneita, ettei se huutelu saa heitä voimaan paremmin. Joskus kiitän, jos vaikka olen viimeinen matkustaja bussin jäädessä tyhjäksi tai jos kuljettaja on vaikka ajanut ensin vikaan reitillä ja joutunut kääntymään takaisin, osoittaakseni ettei pieni viive haitannut yhtään, mutta yleensä en kiitä.

Vierailija
168/173 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mää Tampereella meen bussiin niin tervehdin kuskia ja kun jään pois niin heilutan kättä. Hyvin toimii.

Helsingissä jos tuota teet niin katsovat kuin halpaa makkaraa.

Sä et varmaan juurikaan kulje Helsingissä bussilla, koska noin luulet.

Vierailija
169/173 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotilasvatusta vaille jääneet eivät tajua mistään mitään.

Kauhistuttaa busseissa pk-seudulla. Olen luullut että koululaiset ovat kännykän käyttäjinä kädettömiä, mutta hehän ovat jalattomiakin. Vaikka bussiin tulee satavuotias, nuo jalattomat istuvat kuin tatit tarjoamatta paikkaansa vanhukselle tai vanhemmalle henkilölle. 

Vierailija
170/173 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus varmaan olisi siitäkin tullut: Kyllä ihmiset on moukkia kun ei kiitä. Nyt löytyikin tälläinen. Molempi pahempi aloittajalla🦧🤭

Vierailija
171/173 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset matkustavat linja-autolla, joten siellä voi törmätä kiittämisen lisäksi kaikenlaiseen muuhunkin kummalliseen käytökseen.

Vierailija
172/173 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ratikankuljettajana sitä monesti ihan häkeltyy, jos joku kiittää tai nostaa kättä ikkunan takana. Ja kyllä siitä tulee oikeasti hyvä mieli, että edes joku on huomannut, että ihminen se on täällä ohjaamossakin. Työ on vastuullista ja monesti raskasta, joten se yksikin kädenheilautus saattaa olla se päivän mukavin asia.

Melko kiittämätön olo tulee siitä, että kuljettaa turvallisesti tuhansia ja tuhansia ihmisiä päivästä toiseen ja yleisin "kiitos" on matkustajien erilainen sekoilu tai keskisormen heiluttelu kun esim. vaunu ei odotakaan kahden sadan metrin päässä tulijaa, kun seuraavan vaunun pitäisi jo päästä samalle pysäkille.

Vierailija
173/173 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä, mutta ala-koulun ope kertoi että meidän poika oli aamulla ainut, joka häntä tervehti.