Ei jumank...Joensuussa ja. 7 ihmistä kiekaisee peräkanaa bussista poistuessaan "Kiitos!", "Kiitos!" "Kiitos!" "Kiitos!", "Kiitos!..."..
Kuulostaa vähä-älyiseltä..
Se kuski tekee työtään ja eiköhän ihan vaan nyökkäys peiliin riittäs kiitokseksi. Ellei sitten jokin poikkeuspysähdystilanne
Kommentit (173)
Kun mää Tampereella meen bussiin niin tervehdin kuskia ja kun jään pois niin heilutan kättä. Hyvin toimii.
Mee täällä maalla olemme vähä-älyisiä. Se ei ole sinulta pois, kaupunkilainen.
Josko tuo kiitos on tarkoitettu kanssamatkustajille että selvisi heidän puolestaan bussimatkasta ilman että kukaan pahoinpiteli, uhkaili saati riisti henkeä.
On siinä jo kiitoksen aihetta kerrakseen ja riittää jopa yläkerran äijällekin turvallisesta matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Josko tuo kiitos on tarkoitettu kanssamatkustajille että selvisi heidän puolestaan bussimatkasta ilman että kukaan pahoinpiteli, uhkaili saati riisti henkeä.
On siinä jo kiitoksen aihetta kerrakseen ja riittää jopa yläkerran äijällekin turvallisesta matkasta.
Missä AP on töissä? Voisin tulla haukkumaan päin naamaa.
Kiitän kuljettajaa, heilautan kättä ja hän nostaa kätensä myös tervehdykseen.
Kiitän aina kun pääsen turvallisesti ja mukavasti perille. Oletko jotenkin katkera ja kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Tehdystä työstä voi kiittää
Huikkaatko postiluukusta käytävään kiitoksen postinjakajalle? Entäs roskakuskille?
Niin???
No ainakaan teilläpäin ei taputa koko bussillinen aina kun kuski ajaa pysäkille.
Meikä kaivaa aina megafonin rapusta, kiittää kuskia ja antaa palautetta ajotyylistä. Pisteytys 1-5 tähteä.
Vierailija kirjoitti:
Meikä kaivaa aina megafonin rapusta, kiittää kuskia ja antaa palautetta ajotyylistä. Pisteytys 1-5 tähteä.
Repusta
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan teilläpäin ei taputa koko bussillinen aina kun kuski ajaa pysäkille.
Missäs tämmöstä 😄
Mä asun Baltiassa, missä ei tervehditä eikä kiitetä. On ikävä sitä, että kaikki kiittävät. Olen ylpeä suomalaisista ja heidän käytöstavoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun mää Tampereella meen bussiin niin tervehdin kuskia ja kun jään pois niin heilutan kättä. Hyvin toimii.
Jep. Ja paskatuurilla sun vieressä ovilla on se, joka kiljuu sun korvaasi ne kiitokset kuskille.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä jos tuota teet niin katsovat kuin halpaa makkaraa.
Ihanaa, että on näin kohteliasta ja hyvätapaista väkeä!
Itse en kiitä pääkaupunkiseudulla, ellei ole poikkeuksellisen vähän ihmisiä bussissa, kun jään pois. Pienemmillä paikkakunnilla tietysti kiitetään.
Jyväskylässä noin pääsääntöisesti kaikki kiittävät myös.
Kyllä minä aina kiitän. Kiitän myös naapuria jos sen kyydillä kuljen ja naapuri kiittää kun meidän kyydillä kulkee