Jos nainen näyttää 33 vuotiaana 20 vuotiaalta kertooko se vain hyvistä geeneistä?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mun 30-v kaveri näyttää alle 20-vuotiaalta ihan yleisesti, ihan kaikki luulee niin, jopa rippikouluikäiseksi on luultu. Hyvät geenit, suht terveellinen ravinto (muttei liioiteltu), liikunta (muttei rääkki) ja positiivinen elämänasenne. Niin, ja aika rasvainen iho auttaa varmaan myös.
30-vuotiaana on helpompi näyttää 10 vuotta nuoremmalta, kuin esim. 47-vuotiaana, jolloin ihon näkyvä vanheneminen on alkanut,,
Vierailija kirjoitti:
Siemenneste on hyväksi iholle.
Ai se patogeeneja sisältävä mönjäkö???
Kävi 5 vuotta sitten Helsingin eräällä Ärrällä kiusallinen tilanne noutaessani minulle saapunutta postipakettia..
Olin jo yli 40(!!) mutta olemukseltani siro ja nukkemainen, suuret silmät, kuulas iho jne.
Ojensin kassan naiselle henkilötodistukseni.
Hän korttia syynättyään loi minuun tuimansyyttävän halpa makkara-ilmeen ja tokaisi:'Otitko tyttö äitisi henkkarit?' 😂
Hän näytti olevan täysin varma minun syyllisyydestäni!
Koska..
Takanani olo pitkä jono virolaisia työmiehiä, poistuin vapaaehtoisesti paikalta ja kollegani nouti valtakirjalla lähetykseni.
Hyvät geenit, tarpeeksi paastoa, syö terveellisesti(luultavasti)...
Tuttavani joka on kirjolla on aina ollut tosi nuoren näköinen. Sama juttu hänen siskonsa. Lapsenpyöreät kasvot vaikka muuten ihan normaalikokoisia ihmisiä. Kasvot sellaiset turpeat ja pienet silmät syvällä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani joka on kirjolla on aina ollut tosi nuoren näköinen. Sama juttu hänen siskonsa. Lapsenpyöreät kasvot vaikka muuten ihan normaalikokoisia ihmisiä.
Autisti eli nepsy? He tosiaan saattavat +40 iässä yhä näyttää hyvin lapsekkaalta (ilman kummoistakaan vaivannäköä). Näin Quoralla huhtikuussa tutkimuksen, jossa monimutkaista tieteellistä tutkimustulosta, joka selittäisi heidän poikkeuksellisen hidasta ikääntymistä, en nyt juuri tähän hetkeen sitä löydä. Ovat usein keski-ikäisinä siksi vielä hyvin kauniita, koska niin lapsekkaat kasvot.
Jos lykkii Botox injectioita otsaan ja muualle voi iästä lähtee 5+ vuotta kun hermomyrkky lamauttaa kokonaan kasvolihasten kyvyn liikkuu.
33-vuotias rasvaihoinen, finninaamainen läski, joka pukeutuu teinin tavoin voi näyttää mielenterveysongelmaiselta murrosikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
33-vuotias rasvaihoinen, finninaamainen läski, joka pukeutuu teinin tavoin voi näyttää mielenterveysongelmaiselta murrosikäiseltä.
Niin totta!
Eipä todella olla!