Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen näyttää 33 vuotiaana 20 vuotiaalta kertooko se vain hyvistä geeneistä?

Vierailija
29.05.2024 |

Vai mistä?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon polttanut yli 20 vuotta, juonut paljon alkoholia elämässä, ollut pahassa huumekoukussa, josta toipunut. Näytän lähes 40 vuotiaana ikäisiäni naisia nuoremmalta heittämällä. Tosin oon transnainen, mutta kuitenkin. Nii ja oon hoikka, kaunis, pitkä, sekä älykäs ja naisellinen. :) Sekin vaikuttaa asiaan ja ainakin iteltä jatkuvasti kysytään papereita kaupassa, vaik lähestyn jo neljääkymmentä ikävuotta. En näytä 20 vuotiaalta, mutta 30 vuotiaasta menen kyllä.

Eli sinulla on miehen geenit. Mietippä että loppujen lopulta näytät joka tapauksessa vanhalta papalta. Katri Helenalla on sinulle osuva biisi.. Vanha homo tunkiolla.🎶

Vierailija
42/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samannäköisiä ollaan tuo ikäisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu myös olemuksesta ja kasvojenpiirteistä, eleistä ja vartalonmallista. Esim Behm on aikuisen näköinen piirteiltään vaikkei näytäkään vanhalta, joku kenellä on isot silmät ja pyöreät kasvot näyttää erilaiselta. Jos luusto on kapea ja on terävät piirteet, vanheneminen näkyy herkemmin.

Vierailija
44/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok geenit, ok elämäntavat, ei rajua auringonottoa eikä tupakkaa, ei suurta surua

Surut vanhentaa

Mä oon itkenyt aika paljon mutta iho kuulas. Oon alkanut epäillä, että itkeminen on hyväksi iholle, luin että sehän vilkastaa verisuonia. Olen löytänyt nuoruuden salaisuuden.

Mäkin olen aina ollut vakavasti masentunut ja ahdistunut ja elämässä tapahtunut vaikka mitä, silti kukaan ei usko mun ikää 🤔

Vierailija
45/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Jefferies puhui aiheesta jossain standup showssa. Totesi vain että vetänyt paljon kokkelia ja viinaa, pesee kasvot vedellä... tällä reseptillä! 

Vierailija
46/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, koska päälle kolmekymppinen ei myöskään ole mikään hirveän vanha vielä. Jos 40-vuotiaana näyttää  parikymppiseltä(-/+) voisi sanoa että hyvät geenit. 

Takana voi myös olla kauneisleikkauksia tai naamalla paksu kerros voiteita ja meikkejä. Se lienee kuitenkin harvinaista niin nuorilla ihmisillä.

Vierailija
47/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava näyttää aina vanhemmalta, mutta se lihavuuskin johtuu valaiden mielestä geeneistä. 

Ei tarvitse nimitellä rumasti. Joku voisi löytää sinustakin virheitä.

Vierailija
48/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksikään 33 vuotias todellisuudessa näytä 20 vuotiaalta, vaikka mummu on niin kehunutkin. 

Mua on luultu teini-ikäiseksi lasteni siskoksi 34v:nä ja kysytty myös paperit leffaan missä ikäraja oli 15-16v. Eli useamman kerrab

Todella babyface, pieni ja siro. Tästä oli tosi paljon haittaa työelämässä kun kohdeltiin aina pikkulikkana vaikka olin jo alani asiantuntijatehtävissä

Vierailija
49/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä meninkin eilen metrossa aikuisten lipulla, vaik ei ollu ikää 😂👍

Vierailija
50/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Mutta voi sen edun itse pilatakin.

Vierailija
51/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok geenit, ok elämäntavat, ei rajua auringonottoa eikä tupakkaa, ei suurta surua

Surut vanhentaa

Mä oon itkenyt aika paljon mutta iho kuulas. Oon alkanut epäillä, että itkeminen on hyväksi iholle, luin että sehän vilkastaa verisuonia. Olen löytänyt nuoruuden salaisuuden.

Mäkin olen aina ollut vakavasti masentunut ja ahdistunut ja elämässä tapahtunut vaikka mitä, silti kukaan ei usko mun ikää 🤔

Älä sure. Et näytä pätkääkään alle neljäkymppiselle. Jaxuhali 🤗

Vierailija
52/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkaita naisia on kahta lajia.

Siro ja tyttömäinen ja toinen pyöreäposkinen, hieman pulska, mutta vyötärön säilyttänyt.

Viidenkymmenen jälkeen ikä alkaa näkyä kaulan alueen ihossa.

Jojoilu painon kanssa ja tupakointi vanhentavat.

Vierailija
53/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava näyttää aina vanhemmalta, mutta se lihavuuskin johtuu valaiden mielestä geeneistä. 

Ei tarvitse nimitellä rumasti. Joku voisi löytää sinustakin virheitä.

Miten lihava sana on nimittelemistä? Pitäisikö lihavaa kutsua kehopositiiviseksi? Vaikka Minusta olet ulkoisesti kauneusnegatiivinen henkilö.

Vierailija
54/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja ennen kaikkea elämäntavat, ennen kaikkea ei aurinkoa, tupakkaa ja alkoholia. Jos on vielä pienikokoinen tai hoikka niin hyvinkin voi luulla.

Vierailija
55/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä se, jos viisikymppinen avatessaan suunsa, kuulostaa 16-vuotiaalta? 

Harvoin näin, sillä 16-vuotiaalla on kovasti vielä yliheleä, lähes lapsekas ääni. Naisen ääni muuttuu aika tavalla hanen ikänsä ja hormoniensa mukaisesti ja osalla madaltuukin huomattavasti menopaussin aikana.

Vuosikymmeniä tupakoineen 50naisen ääni on sitten oma lukunsa, se voi olla möreämpi kuin bassoäänialaisen miehen.

Vierailija
56/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksikään 33 vuotias todellisuudessa näytä 20 vuotiaalta, vaikka mummu on niin kehunutkin. 

Voi näyttää. Mun 31-vuotiasta tyttöä on monesti luultu alaikäiseksi, siis oikeasti sellaisissa paikoissa, joissa myydään lastenlippuja, joten ei olisi mahdottomuus, että häntä luultaisiin 33-vuotiaana 20-vuotiaaksi. Kun hän oli 27-vuotias, luuli mun tuttava häntä meidän nuoremmaksi, 14-vuotiaaksi lapseksemme.

Aina varmaan niitä sokeita on, mutta koskaan en itse ole kysynyt vahingossa papereita keneltäkään yli 30v.

T. Ärrän myyjä

Olen tehnyt työtä, johon kuului ihmisten iän arviointi nopeasti ja voin vahvistaa, että siihen harjaantuu. Tuhansien toistojen jälkeen ei kyllä sekoita parikymppistä kolme

Läskeiltä saa helpommin pillua kun sanoo niitä kauniiksi.

Vierailija
57/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surut vanhentaa

Suomalaisen kannustavuus 🤦

Vierailija
58/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen 33 nyt elokuussa että en varmaan 4-kymppiseltä näytä. t. sama

Vierailija
59/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro ja tyttömäinen ja toinen pyöreäposkinen, hieman pulska, mutta vyötärön säilyttänyt.>

Onko MITÄÄN niin viehättävää kuin siro tyttömäinen AIKUISEN elämän viisautta ja syvää elämän kokemusta kantava rauhaa huokuva söpö nainen, mittarissa yli 40.

Olen puumanaisen fani! 

He on todella hyviä myös seksuaalisesti.

Saavat helposti orkkujakin. Ne vaan osaa!

Vierailija
60/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siro ja tyttömäinen ja toinen pyöreäposkinen, hieman pulska, mutta vyötärön säilyttänyt.>

Onko MITÄÄN niin viehättävää kuin siro tyttömäinen AIKUISEN elämän viisautta ja syvää elämän kokemusta kantava rauhaa huokuva söpö nainen, mittarissa yli 40.

Olen puumanaisen fani! 

He on todella hyviä myös seksuaalisesti.

Saavat helposti orkkujakin. Ne vaan osaa!

Lisään: jolla yhä pitkä paksu ponnari kuin lukioaikanaan.Voi tyttömäistä söpöyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi