Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen näyttää 33 vuotiaana 20 vuotiaalta kertooko se vain hyvistä geeneistä?

Vierailija
29.05.2024 |

Vai mistä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, koska päälle kolmekymppinen ei myöskään ole mikään hirveän vanha vielä. Jos 40-vuotiaana näyttää  parikymppiseltä(-/+) voisi sanoa että hyvät geenit. 

Tunnen tämmöisen ihmisen, tosi suloisen  tyttömäisen keijunaisen joka oikeasti näyttää 25 v ikäistään nuoremmalta vaikkei koskaan tietääkseni ravaa missään piikeillä tai hoitoja ota kauneussalongeissa. Hän ei tupakoi tai juo ja on hyvin hoikka. En ole tosin tyttöo hetkeen nähnyt kun keijunainen muutti pois kulmiltain.

Vierailija
22/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava näyttää aina vanhemmalta, mutta se lihavuuskin johtuu valaiden mielestä geeneistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se, jos viisikymppinen avatessaan suunsa, kuulostaa 16-vuotiaalta? 

Vierailija
24/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elänyt terveellisesti.

Ehkä, mutta kyllä yleensä kyse on geeneistä.

Vierailija
25/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok geenit, ok elämäntavat, ei rajua auringonottoa eikä tupakkaa, ei suurta surua

Surut vanhentaa

Vierailija
26/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok geenit, ok elämäntavat, ei rajua auringonottoa eikä tupakkaa, ei suurta surua

Surut vanhentaa

Mä oon itkenyt aika paljon mutta iho kuulas. Oon alkanut epäillä, että itkeminen on hyväksi iholle, luin että sehän vilkastaa verisuonia. Olen löytänyt nuoruuden salaisuuden.

Vierailija
27/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kolmikymppinen kyl voi näyttää vielä teiniltä. Näin mun yhden luokkakaverin pitkästä aikaa ja se näytti vielä 20v. Se on muutenkin tosi pienikokoinen.

Vierailija
28/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, että hänellä ei ole peiliä.

Vierailija
29/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa geeneistä. Jonkun verran myös elämäntavoista - nuorekas henkilö on usein saanut paljon unta, ei käytä alkoa tai tupakkaa ja elämäntyylinsä ei ole kovin stressaava.

Toisaalta myös kaikenlaiset pistoshoidot ovat paljon yleisempiä kuin ennen eli saattaa kertoa myös niistä.

Vierailija
30/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon polttanut yli 20 vuotta, juonut paljon alkoholia elämässä, ollut pahassa huumekoukussa, josta toipunut. Näytän lähes 40 vuotiaana ikäisiäni naisia nuoremmalta heittämällä. Tosin oon transnainen, mutta kuitenkin. Nii ja oon hoikka, kaunis, pitkä, sekä älykäs ja naisellinen. :) Sekin vaikuttaa asiaan ja ainakin iteltä jatkuvasti kysytään papereita kaupassa, vaik lähestyn jo neljääkymmentä ikävuotta. En näytä 20 vuotiaalta, mutta 30 vuotiaasta menen kyllä.

Vierailija
31/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa geeneistä. Jonkun verran myös elämäntavoista - nuorekas henkilö on usein saanut paljon unta, ei käytä alkoa tai tupakkaa ja elämäntyylinsä ei ole kovin stressaava.

Toisaalta myös kaikenlaiset pistoshoidot ovat paljon yleisempiä kuin ennen eli saattaa kertoa myös niistä.

Mä en taas usko että noi vaikuttaa, joillakin on vaan "nuorekkaat" kasvot.

Vierailija
32/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran erehtynyt luulemaan 16 vuotiasta kaksikymppiseksi, mutta hyvin nuo miehen painon kesti.

Vierailija
33/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,se kertoo vain huonostap eilistä tai silmälasien tarpeesta

Vierailija
34/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksikään 33 vuotias todellisuudessa näytä 20 vuotiaalta, vaikka mummu on niin kehunutkin. 

Voi näyttää. Mun 31-vuotiasta tyttöä on monesti luultu alaikäiseksi, siis oikeasti sellaisissa paikoissa, joissa myydään lastenlippuja, joten ei olisi mahdottomuus, että häntä luultaisiin 33-vuotiaana 20-vuotiaaksi. Kun hän oli 27-vuotias, luuli mun tuttava häntä meidän nuoremmaksi, 14-vuotiaaksi lapseksemme.

Aina varmaan niitä sokeita on, mutta koskaan en itse ole kysynyt vahingossa papereita keneltäkään yli 30v.

T. Ärrän myyjä

Vierailija
35/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yh äidit näyttävät ikäänsä vanhemmilta, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että ovat enemmän ajettuja?

Vierailija
36/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yh äidit näyttävät ikäänsä vanhemmilta, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että ovat enemmän ajettuja?

He harvemmin jaksavat pitää huolta itsestään, siitä se johtuu.

Vierailija
37/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksikään 33 vuotias todellisuudessa näytä 20 vuotiaalta, vaikka mummu on niin kehunutkin. 

Voi näyttää. Mun 31-vuotiasta tyttöä on monesti luultu alaikäiseksi, siis oikeasti sellaisissa paikoissa, joissa myydään lastenlippuja, joten ei olisi mahdottomuus, että häntä luultaisiin 33-vuotiaana 20-vuotiaaksi. Kun hän oli 27-vuotias, luuli mun tuttava häntä meidän nuoremmaksi, 14-vuotiaaksi lapseksemme.

Aina varmaan niitä sokeita on, mutta koskaan en itse ole kysynyt vahingossa papereita keneltäkään yli 30v.

T. Ärrän myyjä

Olen tehnyt työtä, johon kuului ihmisten iän arviointi nopeasti ja voin vahvistaa, että siihen harjaantuu. Tuhansien toistojen jälkeen ei kyllä sekoita parikymppistä kolmekymppiseen, ei sitten millään.

Eri asia on toki se, että kolmekymppistä sanoo parikymppisen näköiseksi. Se on monesti helppo tapa saada toiselle hyvä mieli, jos tällä on vaikka laihdutuskuuri kesken. :)

Vierailija
38/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaksi kyllä, mutta myös sen että ei tupakoi, lätkää Alkoa ja  ettå liikkuu  ja nukkuu riittävästä.

Vierailija
39/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, liikunta, ruokavalio, fyysinen koko, käytös ja positiivisuus - monen tekijän summa. En usko että geenit riittää pelkästään.

Vierailija
40/70 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun ei ole mummoa, mutta kaikki muut väittää niin?

Kuljin myös busseissa ja junissa lasten lipulla varmaan 25 vuotiaaksi asti. Koitin välillä korjata että ihan täysikäinen mä olen, mutta annoin olla näiden olettamusten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme