Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syömishäiriö / onko minulla syömishäiriö

Vierailija
28.05.2024 |

hei oon miettinyt onko mulla syömishäiriö tai onko tulossa kun olen huomattavasti vähentänyt syömistä esim syön kolme kertaa päivässä ja syön päivän aikana 2 leipää ja puolikkaan nyrkin  ruokaa välillä kokonaisen nyrkin ja oon alkanu liikkua paljon enemmän kävelen joka päivä 2-3h ja pyöräilen 1-2h  ja ahdistun jos joku näkee kun syön eikä tee mieli syödä vaikka olisi nälkä en syö

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohsin sanoa että tunnen itseni tosi läskiksi vaikka tiedän olevani normaalipainoinen  12v

167cm     59kg    en ole hetkeen käynyt vaa alla joten ei hajuukaan mitä nyt painan ja ahistaa ajatus mennä vaaalle

Vierailija
2/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saman kokoinen kuin minä jos et ole laihtunut tuon jälkeen. Olen ollut aika monen kokoinen ja tämä on paras koko, on ihan onnellinen ja yleensä aikaansaava olo. Itse ainakaan en halua laihtua tästä ja muut sanovat hoikaksi jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa pakonomaisesti enemmän kuin oikeasti haluaisit? Koeta syödä jos on nälkä. Mene myös heti huomenna kouluterveydenhoitajalle punnittavaksi, jos pääset. Voit myös mennä kunnalliseen terveydenhuoltoon. Onko kukaan kommentoinut painoasi? Lököttävätkö vaatteet, oletko uupunut? Koeta hakea apua, jos vastaus on kyllä. 

Vierailija
4/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen laihtunut 2 päivässä 300g ja vastaus aikalailla kaikkiin on joo niin

Vierailija
5/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Koeta saada apua. Kerro vanhemmillesi tai huoltajalle myös. 

Vierailija
6/6 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on oma olo, tunnetko itsesi terveeksi vai oletko uupunut tai ahdistunut. Liikunta on hyväksi, mutta pakonomainen liikkuminen ja sen avulla laihduttaminen ei ole tervettä ja se vaikuttaa myös henkiseen jaksamiseen. Ja ei kannata stressata vaaalla näkyvästä numerosta, se ei määritä mitään. Kannattaa jutella jollekin aikuiselle tai kaverille asiasta :)) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi