Eikö Klarnaan saa enää puhelimella yhteyttä???
Olen nyt parina päivänä yrittänyt soittaa Klarnan asiakaspalveluun. Automaatti vastaa, että numero johon soitit ei voi vastaanottaa puheluita.
Mitä tuo tarkoittaa?
Chatti ei myöskään aukene selaimella ollenkaan, apissa aukeni, mutta vastaus tuli englanninkieliseltä botilta. Olisin nyt tarvinnut vähän henkilökohtaisempaa palvelua.
Mikähän siellä mahtaa olla?
Kommentit (107)
Jos lasku näkyy omassa verkkopankissa maksettuna, niin ei kai siitä tarvitse Klarnaan olla yhteyksissä. Itse en ainakaan olisi. Jos kyselisivät, niin laittaisin kuvan kuitista, että maksettu on. Mulla ei ole ollut koskaan ongelmia Klarnan kanssa ja olen käyttänyt sitä paljon.
Klarna irtisanoi 700 työntekijäänsä asiakaspalvelustaan, ja nyt samat työt hoitaa tekoäly mallikkaasti.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/dff772ac-6f4f-4194-bb69-0858a27c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei auennut chat Firefoxista mutta Edgestä aukesi. Ennen kuin pääsee tekemisiin ihmisen kanssa, pitää ensin vääntää botin kanssa.
Mulla ei auennut Firefoxissa, Chromessa eikä Edgessä. Appia mulla ei edes ollut aiemmin, mutta latasin nyt tätä varten.
Jos on VPN käytössä, kokeile ottaa hetkeksi pois. Se välillä blokkaa nuo chatit, eikä palveluun saa yhteyttä oikeasti auki, vaikka sivu näennäisesti ilmoittaisikin, että odottaa tms. Tämä esim. Nordealla tullut vastaan ja luulisin, että sama Klarnalla kun on rahoituspalvelu kyseessä.
Eräpäivä oli Klarna-laskulla 22.5. maksoin sen 21.5. verkkopankissa tilinsiirrolla. Verkkopankissa näkyy, että maksu olisi mennyt läpi, mutta eilen sain Klarnalta sähköpostin, että maksu on myöhässä.
Ei muuten pääse kuluttajaneuvontaankaan puhelimella. Olen kahtena päivänä yrittänyt ja aina on ollut ruuhkaa eikä voi jäänä jonoon odottamaan. Onko joku päässyt sinne läpi tästä asiasta tai yrittänyt soittaa?
Et saa yrityksistäsi huolimatta puhelimitse yhteyttä Klarnaan. Miksi kysyt täällä, eikö Klarnaan saa puhelimitse yhteyttä, kun olet jo sen itse omassa elämässäsi todennut, että näin on?
Onko joku saanut maksusuorituksiaan tonne normaalisti läpi lähipäivinä?
Maksoin Klarnaan 20.5. Ja 21.5. tuli kuittaus sähköpostiin. Maksoin pankkitililtä en äpin kautta. Onkohan sillä jotain väliä, minkä firman laskun maksaa? Ei tietysti pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Et saa yrityksistäsi huolimatta puhelimitse yhteyttä Klarnaan. Miksi kysyt täällä, eikö Klarnaan saa puhelimitse yhteyttä, kun olet jo sen itse omassa elämässäsi todennut, että näin on?
Jos tarkoitit edellistä viestiäni etten ole saanut yhteyttä kuluttajaneuvontaan niin sillä kyllä tarkoitin Kilpailu- ja kuluttajaviraston kulutttajaneuvontaa, en Klarnan asiakaspalvelua.
Miksi ihmiset muutenkaan maksaa minkään Klarnan oman sovelluksen kautta? Kokeilin kerran ja maksu kirjautui maksetuksi kaksi päivää MYÖHEMMIN kuin normaalisti verkkopankissa maksamalla.
Rahoitusyhtiöt yrittää tietysti kaikkensa saadakseen ihmiset toimimaan heidän sovellustensa kautta, mutta kannattaa vaan ottaa laskut tarkasti talteen sähköpostista tai miten toimittavatkaan ne, ettei ole pakko käyttää sovellusta.
Aiemmin laskun viitenumeroineen sai ladattua Klarnan sivuilta, kun oli kirjautuneena. Nyt ei enää sitäkään ole, eli siksi se sähköpostiin toimitettava lasku talteen ettei tarvitse maksaa Klarnan omassa sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset muutenkaan maksaa minkään Klarnan oman sovelluksen kautta? Kokeilin kerran ja maksu kirjautui maksetuksi kaksi päivää MYÖHEMMIN kuin normaalisti verkkopankissa maksamalla.
Rahoitusyhtiöt yrittää tietysti kaikkensa saadakseen ihmiset toimimaan heidän sovellustensa kautta, mutta kannattaa vaan ottaa laskut tarkasti talteen sähköpostista tai miten toimittavatkaan ne, ettei ole pakko käyttää sovellusta.
Aiemmin laskun viitenumeroineen sai ladattua Klarnan sivuilta, kun oli kirjautuneena. Nyt ei enää sitäkään ole, eli siksi se sähköpostiin toimitettava lasku talteen ettei tarvitse maksaa Klarnan omassa sovelluksessa.
Siksi että sovelluksen kautta maksettuna lasku on "käsittelyssä", mutta mobiilipankin kautta maksettu lasku on "epäonnistunut". Tämä viime viikolla 22.5.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin... Itselläni ei mene maksusuoritukset läpi! On vaan "käynnissä" tilassa jo 5 arkipäivän ajan.
Sama mulla. Sovelluksen kautta ei saa maksettua, jotain häikkää siinä on. Odotin chatissa aika kauan ennenkuin kukaan vastas ja vastaukset oli ympäripyöreitä.
Mitä on tapahtanut? Ennen systeemi on toiminut?
Ei saa.
Yhteyden saa vain lataamalla sovelluksen ja kirjautumalla sisään.
T. 02-palvelun täti
Vierailija kirjoitti:
Onko joku saanut maksusuorituksiaan tonne normaalisti läpi lähipäivinä?
En ole saanut 22.5. maksettuja laskuja läpi.
No nyt siellå onkin ilmoitus "Maksupalvelussamme on häiriö. Teemme töitä korjataksemme ongelman mahdollisimman pian"
Toivottavasti ei mikään palveluhyökkäys ja luottokorttitiedot lähde maailmalle
Vierailija kirjoitti:
Ei saa.
T. 02-palvelun täti
Ei saa. Chatin odotusaika sovelluksessa on tällä hetkellä 64 minuuttia.
Klarna toiminut aiemmin hyvin. Nyt maksusuoritukset eivät päivity maksetuksi. Olen viime viikolla maksanut. Asiakaspalvelussa ruuhkaa.. chatista pääsee keskustelemaan oikean ihmisen kanssa kun pyytää. Tänään myönsi että palvelussa on viivettä. Mitenköhän laajoja ongelmia siellä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa.
T. 02-palvelun täti
Eli jonku Apin kännykkään? Hmm, hoidan mieluummin asiat läppäriltä. Täytyy jatkossa katsoa tarkemmin, että voi maksaa ilman Klarnaa.
eri
Vaikuttaa kyllä siltä, että nyt on isokin ongelma Klarnalla, kun ongelmat on kestäneet viikon ja tiedotus on niin huonoa.
Mulla ollut viime viikosta asti iso lasku käsiteltävänä tilassa. Ostin siis 30pv laskulla arvokkaan tuotteen.