Eikö Klarnaan saa enää puhelimella yhteyttä???
Olen nyt parina päivänä yrittänyt soittaa Klarnan asiakaspalveluun. Automaatti vastaa, että numero johon soitit ei voi vastaanottaa puheluita.
Mitä tuo tarkoittaa?
Chatti ei myöskään aukene selaimella ollenkaan, apissa aukeni, mutta vastaus tuli englanninkieliseltä botilta. Olisin nyt tarvinnut vähän henkilökohtaisempaa palvelua.
Mikähän siellä mahtaa olla?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kyllä siltä, että nyt on isokin ongelma Klarnalla, kun ongelmat on kestäneet viikon ja tiedotus on niin huonoa.
Kyllä. Huolestuttavaa
Tolla tavalla tienaa niissä ilmaisissa maksuissa kun ei mene maksut perille, ei voi niistä valittaa ja sit aikanaan tulee lasku myöhästymisestä. Tietysti randomina noita tapahtuu kun muutenhan kukaan ei enää käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Klarnahullu vauhdissa
Älä viitsi. Mulle tuli juuri kaksi karhulaskuja Klarnalta, vaikka ole molemmat laskut jo ajallaan maksanut. Olen näissä hyvin tarkka.
Ensin taistelin robotin kanssa, kunnes viimein laittoi "agentille" eteenpäin, (hiukka huvittava tuo agentti - sana tässä tapauksessa) sitten kysyttiin että haluanko odottaa chattia (yli 10 min) vai odotanko puhelimessa n.5 min?
No sitten kotvasen kuluttua "agentti" totesi, ettei maksuja näy ollenkaan maksettuna, että heillä on pahoja ongelmia, mutta että siirtelee maksuja pari viikkoa eteenpäin.
On tämä huolestuttavaa, en kyllä käytä Klarnaa enää koskaan, vaan maksan heti kaikki tästlähin.
Kumma muuten ettei ota puheluita vastaan. Koitin itse soittaa sinne tänään ja sai vaan aika erikoisen automaattivastauksen ja puhelu loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen asiakaspalveluun pääsyä pitää jutella sen botin kanssa
Boteista pääsee eroon näpyttelemällä epämääräisen kirjain- ja numerojonon
Kiitos tiedosta!😊
Vierailija kirjoitti:
Jos lasku näkyy omassa verkkopankissa maksettuna, niin ei kai siitä tarvitse Klarnaan olla yhteyksissä. Itse en ainakaan olisi. Jos kyselisivät, niin laittaisin kuvan kuitista, että maksettu on. Mulla ei ole ollut koskaan ongelmia Klarnan kanssa ja olen käyttänyt sitä paljon.
Se on vaan sellainen juttu, että asia kannattaa hoitaa kyllä, sillä äkkiä se pamahtaa ulosoton puolelle, vaikka maksu olisikin maksettu.
Kaikki on niin pimeetä nykyään.
Itse sain esim Mehiläiseltä toisen ison laskun, vaikka olin jo maksanut sen tiskillä.
Laskussa luki, että jos olet jo maksanut, ei tarvitse välittää.
Menin kuitenkin joidenkin päivien jälkeen laskujen ja kuitin kanssa Mehiläisen tiskillle ja kävi ilmi, että jos en olisi tullut, lasku olisi mennyt ulosottoon, vaikka se oli jo maksettu!!??
Vierailija kirjoitti:
Köyhät elää yli varojensa,meikä maksaa kerralla korot nolla.Voisin auttaa teitä mutta pill.............a vaadin palkaksi ja tiukkaa siis mummot älkää yrittäkö mitään.
Haista paska. Minä maksan kaikki Klarnan laskut kokonaan heti kun olen saanut verkkokaupasta tilaamani tuotteen kotiin.
Älä suutu,ei ollut tarkoitus loukata,mutta voisin auttaa jos sovitaan siitä pillupalkasta,nyt tippuu alennuksia maksuusi.
Limaisempaa otusta ei ole kuin sinä.🤮 Ilmankos kukaan halua seuraasi.
Vierailija kirjoitti:
Et saa yrityksistäsi huolimatta puhelimitse yhteyttä Klarnaan. Miksi kysyt täällä, eikö Klarnaan saa puhelimitse yhteyttä, kun olet jo sen itse omassa elämässäsi todennut, että näin on?
No hei, taidat olla aika toppahousu.
Aikahan sitä ongelmissaan kyselee täältä, että miten muut ovat päässeet perille ym.
Vierailija kirjoitti:
Jos lasku näkyy omassa verkkopankissa maksettuna, niin ei kai siitä tarvitse Klarnaan olla yhteyksissä. Itse en ainakaan olisi. Jos kyselisivät, niin laittaisin kuvan kuitista, että maksettu on. Mulla ei ole ollut koskaan ongelmia Klarnan kanssa ja olen käyttänyt sitä paljon.
Kyllä se vaan niin on, että jos olet laskun maksanut ja rahat lähteneet tililtä, ja Klarnan päässä näyttää lasku olevan avoinna, eikä maksusuoritus rekisteröidy maksetuksi, niin huolestuttava ja vakava häiriö kyseessä.
Mikähän tulee Klarna tilalle vai tuleeko han mikään? Selvää, että Klarnaan meni monen ihmisen luotto lopullisesti. Eihän tälläisen häiriöiden luulisi kestävän kuin päivän pari, mutta viikko jo vierähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että jos olet laskun maksanut ja rahat lähteneet tililtä, ja Klarnan päässä näyttää lasku olevan avoinna, eikä maksusuoritus rekisteröidy maksetuksi, niin huolestuttava ja vakava häiriö kyseessä.
Todellakin! Missä ne rahat sitten on, jos ei ole kirjautuneet sille tilille, jonne on laskun maksanut?
Vai piilottaako järjestelmä niiden rahojen näkymistä tilillä?
Vierailija kirjoitti:
Ennen tätä on toiminut ongelmitta nimittäin.
Niin onkin. Joskus kun olen maksanut jonkun laskun vahingossa kahteen kertaan, he ovat palauttaneet ylimääräisen laskun välittömästi.
Mutta nyt sitten tällaista..
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei auennut chat Firefoxista mutta Edgestä aukesi. Ennen kuin pääsee tekemisiin ihmisen kanssa, pitää ensin vääntää botin kanssa.
Ei tarvi vääntää botin kanssa, soita.
Itse mietin, että onko ongelma maksujen kohdistamisessa. Järjestelmä ei jostain syystä pysty kohdistamaan maksua oikeaan laskuun, vaikka viitenumeroa on käytetty ja maksu maksettu oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tolla tavalla tienaa niissä ilmaisissa maksuissa kun ei mene maksut perille, ei voi niistä valittaa ja sit aikanaan tulee lasku myöhästymisestä. Tietysti randomina noita tapahtuu kun muutenhan kukaan ei enää käyttäisi.
Ei niistä kukaan tienaa mitään eikä muistutuksia tule kun maksaa verkkopankin kautta. Mikä ongelma?
Aikooko tuo paskapulju saada noi ongelmansa hoitoon? Tai edes informoida niistä?
Klarnan olisi jo korkea aika informoida tästä laajemmin! Tää on jo todella törkeää.
Ja sitten tulee karhu ja mojovat muistutusmaksut ja viivästyskorot, koska et ole heidän mielestä maksanut. Pysykää kaukana Klarnasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tulee karhu ja mojovat muistutusmaksut ja viivästyskorot, koska et ole heidän mielestä maksanut. Pysykää kaukana Klarnasta.
Eiköhän tuo ole kohta keltaisen lehdistön käsittelyssä, ellei saa hommiaan toimimaan. Ihme sekoilua! Informointi puuttuu kokonaan!
Ennen tätä on toiminut ongelmitta nimittäin.