Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Klarnaan saa enää puhelimella yhteyttä???

Vierailija
28.05.2024 |

Olen nyt parina päivänä yrittänyt soittaa Klarnan asiakaspalveluun. Automaatti vastaa, että numero johon soitit ei voi vastaanottaa puheluita.

Mitä tuo tarkoittaa?

Chatti ei myöskään aukene selaimella ollenkaan, apissa aukeni, mutta vastaus tuli englanninkieliseltä botilta. Olisin nyt tarvinnut vähän henkilökohtaisempaa palvelua.

Mikähän siellä mahtaa olla?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole mennyt maksut perille ainakaan vielä, yleensä ei kyllä kestä Klarnaan maksut näin kauan, ovat tavallisesti seuraavana päivänä perillä laskun maksamisesta. Mulla on Klarna-appissa ilmoitus että kaksi laskua, jotka olen maksanut viime viikolla, ovat erääntyneet. Maksut on menneet mun pankissa ihan normaalisti, mutta Klarna ei ole saanut maksuja. Kolme arkipäivää on jo mennyt. En saa Klarnaan yhteyttä myöskään. Chatissa vastasi joku AI-botti, eikä siitä ollut mitään apua. Toivottavasti on vain joku viive tuolla Klarnan päässä. Ehkä heillä on joku tietojärjestelmäongelma jota korjataan. Luulisi kyllä että asiakkaille tiedotettaisiin, jos jotain on.

Vierailija
22/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt kolme viikkoa nettitilauksen maksamisesta eikä ole vieläkään maksu mennyt läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ottivat eilen ostoksesta tililtäni veloituksen kaksi kertaa. Ainoa minkä löysin oli se botti, jonka mukaan voin olla ihan rauhassa. Lol. Jotenkin tämä asia pitäisi saada hoidettua.

Vierailija
24/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, nyt sain asian selvitetttyä. Kannattaa toisaan kirjoittaa chattiin, että haluaa puhua ihmiselle/asiakaspalvelijalle.

Sain myös tietää, että ns.vanhojen asiakkaiden asiakaspalvelu on siirtynyt kokonaan chattiin. Puhelinnumero on vaihtunut, ja se on vain niille, jotka eivät ole vielä kirjautuneet (rekisteröityneet?) Klarnan asiakkaiksi.

Ei ollenkaan kiva, eikä asiasta ole edes ilmoitettu mitenkään. En ainakaan itse ole huomannut mitään.

Noita viiveitä maksujen perille menemisessä minulla on ollut monta kertaa aiemminkin eli en itse olisi niistä kovin huolestunut. Ellei sitten ole jotain isompaa häikkää nyt...vähän tämä kyllä kieltämättä huolestuttaa.

Olen kyllä muuten tykännyt käyttää Klarnaa, joten toivon, että mitään sen suurempia ja/tai pidempiaikaisempia ongelmia ei ole.

ap

Vierailija
25/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, nyt sain asian selvitetttyä. Kannattaa toisaan kirjoittaa chattiin, että haluaa puhua ihmiselle/asiakaspalvelijalle.

Sain myös tietää, että ns.vanhojen asiakkaiden asiakaspalvelu on siirtynyt kokonaan chattiin. Puhelinnumero on vaihtunut, ja se on vain niille, jotka eivät ole vielä kirjautuneet (rekisteröityneet?) Klarnan asiakkaiksi.

Ei ollenkaan kiva, eikä asiasta ole edes ilmoitettu mitenkään. En ainakaan itse ole huomannut mitään.

Noita viiveitä maksujen perille menemisessä minulla on ollut monta kertaa aiemminkin eli en itse olisi niistä kovin huolestunut. Ellei sitten ole jotain isompaa häikkää nyt...vähän tämä kyllä kieltämättä huolestuttaa.

Olen kyllä muuten tykännyt käyttää Klarnaa, joten toivon, että mitään sen suurempia ja/tai pidempiaikaisempia ongelmia ei ole.

ap

Tunnustivatko ne viiveen? Aiemmin Klarnalta tuli kuittaus heti kun maksu oli rekisteröitynyt, nyt ei tapahdu mitään. Ilmoitin ongelmasta juuri Marimekkoon ja Finnish Design Shopiin, joista minulla on verkkokauppatilaukset inessä ja maksutapana Klarnan lasku. Enää en uskalla käyttää Klarnaa. Ei huvita riidellä perintätoimiston kanssa, varsinkaan kun sinne ei saa enää yhteyttä muuten kuin botin kanssa vänkäämällä.

Vierailija
26/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysynyt noista viiveistä mitään. Ei ollut nyt mulle ajankohtaista enkä halunnut pitkään chattailla. Kannattaa ottaa sinne itse yhteyttä. Kai sieltä sen ihmisen saa aina juttelemaan, kun sellaisen pyytää. Vähän kökköähän se kyllä on.

Vierailija
27/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ryssykät hakkeroineet nyt Klarnankin?

Vierailija
28/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin... Itselläni ei mene maksusuoritukset läpi! On vaan "käynnissä" tilassa jo 5 arkipäivän ajan. 

Pääsin Klarnan chatissa asiakaspalvelijan puheille eilen aamulla jonotettuani ensin 10 minuuttia. Hän valitteli että maksujen perillemenossa on viivettä. Oma verkkopankissa maksamani lasku oli "epäonnistunut" vaikka se oli veloitettu tililtäni 22.5. ja kaikki maksutiedot olivt oikein, ja toinen 22.5. sovelluksessa maksamani lasku on edelleen "käynnissä". Asiakaspalvelija, joku Tommi, kehotti palaamaan asiaan loppuviikosta.

Melko huolestuttavaa.

Tästä minä tein jo postauksen aiemmin. Siellä on jotain häikkää ollut viime viikolla. Ei minullakaan ole maksut päivittyneet 22.5. maksetuista ja eräpäivätkin menneet joissakin jo,

Vierailija
29/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole mennyt maksut perille ainakaan vielä, yleensä ei kyllä kestä Klarnaan maksut näin kauan, ovat tavallisesti seuraavana päivänä perillä laskun maksamisesta. Mulla on Klarna-appissa ilmoitus että kaksi laskua, jotka olen maksanut viime viikolla, ovat erääntyneet. Maksut on menneet mun pankissa ihan normaalisti, mutta Klarna ei ole saanut maksuja. Kolme arkipäivää on jo mennyt. En saa Klarnaan yhteyttä myöskään. Chatissa vastasi joku AI-botti, eikä siitä ollut mitään apua. Toivottavasti on vain joku viive tuolla Klarnan päässä. Ehkä heillä on joku tietojärjestelmäongelma jota korjataan. Luulisi kyllä että asiakkaille tiedotettaisiin, jos jotain on.

Tämä on se asiakaspalvelun numero nykyisin: 0942450031 

Vierailija
30/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin... Itselläni ei mene maksusuoritukset läpi! On vaan "käynnissä" tilassa jo 5 arkipäivän ajan. 

Maksaa normaalisti niin menee heti.  Turha pelleillä niillä sovelluksilla.

Ei mennyt läpi tilisiirrollakaan

Vierailija
31/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt noista viiveistä mitään. Ei ollut nyt mulle ajankohtaista enkä halunnut pitkään chattailla. Kannattaa ottaa sinne itse yhteyttä. Kai sieltä sen ihmisen saa aina juttelemaan, kun sellaisen pyytää. Vähän kökköähän se kyllä on.

En tule itse maksamaan enää tuon kautta, jos se on ainoa maksutapa niin ostan muualta. Ei tälläiset viiveet ole hyväksyttäviä, eikä niiden selvittely kuulu asiakkaille, vaan ne pitäisi hoitua nopeasti ja automaattisesti. Nyt on joku vakava bugi, jota ei ole kyetty korjaamaan, kertoo firman ammattitaidosta.

Vierailija
32/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen asiakaspalveluun pääsyä pitää jutella sen botin kanssa

Vierailija
33/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule itse maksamaan enää tuon kautta, jos se on ainoa maksutapa niin ostan muualta. Ei tälläiset viiveet ole hyväksyttäviä, eikä niiden selvittely kuulu asiakkaille, vaan ne pitäisi hoitua nopeasti ja automaattisesti. Nyt on joku vakava bugi, jota ei ole kyetty korjaamaan, kertoo firman ammattitaidosta.

Joissakin yrityksissä menee aina verkkopankkimaksut jostain syystä ainoastaan Klarnan kautta. Vaikka kuinka tililtä maksaisit niin Klarnalla on näppinsä pelissä.

Vierailija
34/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukiessa tuntuu että itse olisi ainoa ihminen jolla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia Klarnan kanssa 🤷🏻

Vierailija
35/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin about 500€ monitoimilaserin. Otin maksuvaihtoehdoksi osamaksun. Suurin yllätys oli se, että sitä ei voinut kerralla maksaa ilman, että maksat kaikki korot. Maksoin sen kerralla ja ei ikinä enää. Ja joo, olisi pitänyt lukea sopimusehdot tarkemmin. En tosin löytänyt myöhemminkään tätä koko korkovaatimusmaksua.

Vierailija
36/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa nämä vedätysyhtiöt. Suomalaisten takapuolien kairaus on tehty lailliseksi. Tuli huomattua erään sähköyhtiön toimista. Nimi, vain muuttui. Energiavirasto, kuluttajavirasto oli täysin voimaton. Miksi näitä virastoja on? Tiedän, itseään varten.

Vierailija
37/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boteista pääsee eroon näpyttelemällä epämääräisen kirjain- ja numerojonon

Vierailija
38/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissakin yrityksissä menee aina verkkopankkimaksut jostain syystä ainoastaan Klarnan kautta. Vaikka kuinka tililtä maksaisit niin Klarnalla on näppinsä pelissä.

Tää on muuten monessa verkkokaupassa ja aivan paskaa.

Vierailija
39/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset vastauksista ja vinkeistä. Tarvitsisin hieman lisää maksuaikaa laskulle. Ja alkoi huolestuttaa, kun tuo sama ongelma oli jo viime perjantaina, jolloin yritin saada yhteyttä.

Kokeilin tuonne chattiin sitä, että haluan puhua ihmiselle. Nyt se ilmoittaa, että odotusaika on yli 10 minuuttia ja että asiakaspalvelija liittyy mukaan mahdollisimman pian.

ap

Lisää maksuaikaa saa sieltä sovelluksen kautta suoraan vaihtamalla eräpäivää. 

Vierailija
40/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boteista pääsee eroon näpyttelemällä epämääräisen kirjain- ja numerojonon

Sitkeänä vielä yrittää, mutta ainakin omilla sivuilla, joita käytän, niin luovuttaa toisen kerran jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan