Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt pidätystä tai rikosta livenä?

Vierailija
28.05.2024 |

Kerran näin ku olin onnibussissa niin bussi pysähty ja poliisit nappas jonkun miehen bussista mukaan 😮

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriä varastelevia narkkeja olen nähnyt ja pidätyttänyt useita, yleensä olen ensin katsellut vierestä kun ovat rassanneet pyörän lukkoa paskaksi, soittanut poliisit ja nauttinut kun narkki on sullottu maijan takaboksiin. Bensaa varastelevia kulmahousuja ja rahtihameita olen myös saatellut poliisin käsiin.

Vierailija
2/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tukien väärinkäyttäjiä olen narauttanut useita, on yksi suosikkiharrastuksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpistyksiä ja varkauksia olen todistanut. 

Vierailija
4/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi.

Vierailija
5/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt

Vierailija
6/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarin jonossa katselemassa kun virkavalta saapui paikalle selvittelemään jotain pihalle taluteltujen rähinöijien kolttosia. Ilmeisesti pääpukari talletettiin maijan perälokeroon ja alkoivat puhuttaa muita paikallaolijoita. Silloin eräs maailmankaikkeutemme valopäistä syöksähti jostain avaamaan peräovia ja vapautti vangin, joka juoksi karkuun. Ei mennyt montaa sekuntia kun poliisi spurttasi virka-auton etuoven tienoilta takaoville ja siitä viiden metrin päähän ehtineen velton nuoren miehen kimppuun niin että pööpö oli naama hangessa, raudat ranteissa ja toista sataa kiloa painavaa lakia selässään varmaankin sillä hetkellä miettien sitä kuuluisaa toista kertaa, kannattiko ryhtyä ritarilliseen vapaustaisteluun toverin puolesta. Suoritus kesti osapuilleen sen aikaa kuin miekkatakkinen ennätti artikuloimaan tilannearvionsa, joka kuului näin: MITÄ HELV

Vierailija
7/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätyksiä olen nähnyt useitakin, rikoksia en tunnista useita havainneeni, mutta voi olla, että esimerkiksi kaupoissa asioidessani en juurikaan kiinnitä huomioita muiden tekemisiin. Jaa olenhan tuota nähnyt ylinopeutta kaahaavia kuskeja ja humalaisia polkupyöräilijöitä. Tappelu nakkikioskilla tuli todistettua joskus. Niin ja näkyvää huumekauppaa ei voi olla huomaamatta.

Vierailija
8/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "lakia valvovs viranomainen" ja näen työssäni silloin tällöin rikkomuksia ja joskus rikoksiakin. Pidätyksiä olen nähnyt, kun poliisin kanssa yhdessä ollaan kuljettu (etsintäkulutus jollain päällä tms).

Vierailija
9/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt.

Vierailija
10/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen joutunut soittamaan poliisit kun naapuriasuntoon murtauduttiin.

Vierailija
11/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyksessä odotin ja sinne tuotiin käsiraudoissa verisiä aggressiivisia m a mumiehiä. 

Vierailija
12/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, omani, mutta se saatto olla uusintakin.

Vierailija
13/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia poliisit tuli aika usein hakemaan putkaan kotoa riehumasta kun oli lapsi. Kysyivät vaan meiltä mukuloilta, että tuleeko joku katsomaan teidän perään ja lähtivät, kun vakuutettiin että kyllä tulee. Saatiin olla koko yö pihalla ja touhuta vapaasti.

Rikoksia nähnyt useita, etenkin käyttörikoksia.

Vierailija
14/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimuotoisia rikkomuksia kuten huumeiden käyttörikos, erilaiset liikennerikkomukset tyyliin ylinopeus, punaisia päin ajo ja virheellinen pysäköinti, viranomaisen lievä vastustaminen jne. näkee nykypäivänä silloin tällöin.

Vakavia rikoksia ei ole onneksi tarvinnut todistaa..

Rikoksen uhriksi olen joutunut kahdesti, molemmista rikosilmoitus ja tutkinta. Eli kaksi asuntomurtoa, toinen kotiin ja toinen mökille. Jälkimmäisen onnistuivat selvittämään, oli nuorison narkkijengi asialla.

Vierailija
15/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ampui katkaistulla haulikolla useita kertoja kerrostalon pihassa.Sitten tuli 5 poliisiautoa paikalle.

Poliisi käskytti miestä pudottamaan aseen.Mies ei totellut.Kerrostalon kulman ja poliisiauton suojasta poliisi ampui miestä.

Pian paikalle tuli ambulanssi ja mies kannettiin autoon.

Vierailija
16/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen ihmisen kuolemaa nähnyt:

1. Partsilta (8. krs, onneksi) kun kävelijä meni palasiksi liikenneonnettomuudessa.

2. Aurajoen rannalla Turussa. Joku veti eniksi toista hevarinarkkia maata pitkin hiuksista, puukotti usesti vatsaan huutaen: "Sä tapoit mun veljen!". Tämän jälkeen heitti puukottamansa narkin jokeen. Verivana vaan nousi pintaan, mutta ei miestä. 7 ambulanssia kaarsi paikalle 5 minuutin sisällä. Oli päiväsaikaan.

Yksi mies ajoi myös Turun Kupittaankadun mukulakivitiellä niin, että lensi tuulilasin läpi. Näin vain kun poliisi siirsi miehen istuma-asentoon auton etupuskuria vasten. Näytti hiipuvan siihen.

Kerran naapuri räiski kuulapyssyllä kaupungin vuokrakämpässä miesystäväänsä 2-3 promillen humalassa. Rynnäkköpoliisit saapuivat paikalle ja meinasivat ampua sekoilevan naisen. Jouduin todistajaksi.

Vierailija
17/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen asunnon lähistöltä asunnosta lenteli kolmannesta kerroksesta jääkaappia ym. suoraan kadulle.

Ukko huusi ja nainen kirkui.

Kohta kurvasi maija rapun eteen.

Olivat joutuneet käyttämään tazeria äijän rauhoittamiseen.

Vierailija
18/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen Vartija. Ihmiset vievät vaan viemisen halusta ihan mitä tahansa.  Olen myös itse raudoittanut ihmisiä. 

Vierailija
19/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt kun porukkaa haetaan keskellä päivää kahteen poliisiautoonnun olin palaanassa lounaalta töihin. Tiedettiin että ko talossa on ongelmia vaikka oli ihan rauhallinen osaketalo tavallisella alueella. Näin että poliiseja oli kahdella puolella taloa. 

Vierailija
20/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan tukien väärinkäyttäjiä olen narauttanut useita, on yksi suosikkiharrastuksista

Aloin hiljattain tekemään tätä samaa. Ihan super palkitsevaa, koska tukien väärinkäyttäjä varastaa KAIKKIEN taskuista.