Eikö Klarnaan saa enää puhelimella yhteyttä???
Olen nyt parina päivänä yrittänyt soittaa Klarnan asiakaspalveluun. Automaatti vastaa, että numero johon soitit ei voi vastaanottaa puheluita.
Mitä tuo tarkoittaa?
Chatti ei myöskään aukene selaimella ollenkaan, apissa aukeni, mutta vastaus tuli englanninkieliseltä botilta. Olisin nyt tarvinnut vähän henkilökohtaisempaa palvelua.
Mikähän siellä mahtaa olla?
Kommentit (107)
Jos yleensä ulosottoon päätyy lasku, joka on maksettu, Ulosottofirmalle voi näyttää tositteen maksusta. Ongelmatapauksessa voi AINA soittaa kuluttaja-asiamiehelle, niin hän hoitaa asian puolestasi ilmaiseksi.
Klarna on ollut yksi luotetuimmista maksupalveluista, ja on turvana myös ns. "kiinan"- tilauksissa, eli jos et ole tyytyväinen ostokseesi, tai paketti häviää, maksaa Klarna rahasi takaisin tilillesi!
Itse olen käyttänyt Klarnaa jo vuosia, ja olen yllättynyt positiivisesti usein.
Tämä puhelin-asiakaspalvelun ongelma lienee väliaikainen..
Itse ihmettelen miksi on laitettu ns. puhelinnumero, mikäli ei numero oi voi vastata. Minulla ei taas tulee, että maksu epäonnistui. Maksaessani muutakautta rahat tuli takaisin ja tuli viivästys korkoa ? Mikäli pilkkoaa kyseisen summan, miksi ei enään pysty maksamaan etukäteen kyseisiä laskuja ? Kaikki mitä olen maksanut etukäteen tulevat takaisin tilille ? En nyt sanoisi, että on turvallista maksaa klarnan kautta, jos maksaa rahat tulee takaisin tilille, jos maksaa laskun muuta kautta. tai useimmiten tulee nykyää maksu epäonnistui, ? minkä jälkeen tulee viivästyskorkoa Ihmettelenki tässä miten pystyn maksamaan, ettei tuli rahat takaisin tilille ja viivästyskorkoa ????????
Itse olen ostamatta tuotteita jotka pitää maksaa Klarnalla. Kotimaisiakin, toimivia maksupalveluja on....
Tämä on sinänsä hauska, että palsta AI ekspertit käyttivät joku aika sitten juuri Klarnaa esimerkkinä, miten AI vie kaikkien työt. Klarnalta kun irtisanottiin aika paljon porukkaa. Käytännössähän tämä tarkoitti, että asiakaspalvelua heikennettiin, kun asiakaspalvelubotit eivät edelleen selviä kaikista tehtävistä.
Kuluttajansuojelu viranomainen auttaa varmaan mielellään näissä ongelmissa jos ei klarna osaa itse muutoin puhelinpalvelua järjestää
Keskiviikkona maksoin koko laskun 100 euroa ja tänään tuli sähköposti Klarnalta "kiitos maksusta". Ei mulla ole koskaan ollut mitään vaikeuksia Klarnan kanssa vaikka ostan lähes kaikki verkko-ostokset sen kautta.