Mixed signals, eli mistä tietää että toinen tykkää kanssa?
Tunnen itseni ihan teiniksi joka ei voi kysyä tykkäätkö vai et. Niin se kuitenkin on. Olosuhteiden vuoksi en voi kysyä.
Saan välillä vahvoja signaaleja siihen suuntaan että hän tykkäisi kovastikin minusta, mutta sitten taas joissain tilanteissa tuntuu torjuvan täysin. Olen hämilläni.
Kommentit (19)
Livenä lähinnä mutta myös telegram. Sellaisia pitkiä katseita ja läheisyyttä. Silti aina välillä tulee erikoisissa tilanteissa torjuntaa. On kuin haluaisi olla lähellä, mutta ei julkisesti. Jos ymmärrätte mitä selitän.
ap
Kun itse ihastuu sitä ajattelee että toinenkin. Ihan vaan tämä tiedoksi.
Jos olet mies et tee mitään. Naine kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Livenä lähinnä mutta myös telegram. Sellaisia pitkiä katseita ja läheisyyttä. Silti aina välillä tulee erikoisissa tilanteissa torjuntaa. On kuin haluaisi olla lähellä, mutta ei julkisesti. Jos ymmärrätte mitä selitän.
ap
ei ymmärretä
Henkilö, josta tulee ristiriitaisia tunteita, on haitallinen. Aina. Jos haluat mielenterveyttä repivää toksista suhdetta, etene. Muussa tapauksessa unohda.
Eipä sitä tiedä en kuin ottaa puheeksi. Ihmiset tekee usein vääriä oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, josta tulee ristiriitaisia tunteita, on haitallinen. Aina. Jos haluat mielenterveyttä repivää toksista suhdetta, etene. Muussa tapauksessa unohda.
Olet varmaankin oikeassa. Minusta tuntuu että hän pelaa kanssani. Itse taas en pidä ihmissuhdepeleistä vaan rehellisyydestä. En halua jahdata ketään.
ap
Kyllä sen katseesta aika hyvin tunnistaa. Mutta torjuminen viittaa siihen, että yrittää torjua tunteet. Ehkä on varattu, sä oot varattu tai jostain muusta syystä ei halua tehdä tunteilleen mitään.
Telegram = iigor.
Ja huono käännössuomi.
Söpöä, IIGOR KÄYTTÄÄ PALSTAA JA TYÖAIKAA OMIEN MURHEIDENSA MÄREHTIMISEEN 😂😂😂
Irina ei vastaa telegrammissa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Telegram = iigor.
Ja huono käännössuomi.
Söpöä, IIGOR KÄYTTÄÄ PALSTAA JA TYÖAIKAA OMIEN MURHEIDENSA MÄREHTIMISEEN 😂😂😂
Irina ei vastaa telegrammissa 😂😂😂
Tässä yhteisössä satutaan käyttämään telegrammia, koska joukossa on muitakin kuin suomalaisia. Itse olen kuitenkin täysin suomalainen, samoin henkilö josta puhun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen katseesta aika hyvin tunnistaa. Mutta torjuminen viittaa siihen, että yrittää torjua tunteet. Ehkä on varattu, sä oot varattu tai jostain muusta syystä ei halua tehdä tunteilleen mitään.
Meillä on esteitä, mutta en silti ymmärrä tuota torjumista. Haluaisin puhua asiasta, mutta juurikin esteiden vuoksi en voi itse olla aloitteellinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on esteitä, mutta en silti ymmärrä tuota torjumista. Haluaisin puhua asiasta, mutta juurikin esteiden vuoksi en voi itse olla aloitteellinen.
ap
Millaisia esteitä? Olen itse sitä mieltä, että puhuminen kannattaa aina. Jos et ole valmis itse tekemään tunteillesi mitään, ota puheeksi se, että hän käyttäytyy epäjohdonmukaisesti. "Oot välillä mukava ja välillä välttelet, miksi? Käyttäydynkö ahdistavasti?" Voi niistä ihastumisen tunteistakin puhua, mutta mun mielestä se on vähän epäreilua, jos sinä olet se esteinen etkä aio tehdä ihastumiselle mitään.
Kuulostaa klassiselta "varatut työkaverit ihastuvat toisiinsa" -tarinalta. Vaikea sanoa, mitä kannattaa tehdä, mutta älkää tehkö sitä ainakaan siellä työpaikalla. Joskushan ihastuminen antaa sysäyksen tehdä pitkään päässä pyörineen eropäätöksen. Mutta ihan hyvissäkin pitkissä suhteissa välillä tulee ihastumisia. Asiasta voi kyllä puhua avoimesti, mutta kannattaa ennen sitä päättää, mitä itse haluaa ja hyväksyä myös toisen torjuva vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Mixed signals= ei tykkää susta. Aina.
Ei ole näin. Ahdistus ja huonot kokemukset parisuhteissa aiheuttavat sen että ihmiset vetäytyvät takaisin kuoreensa eli eivät uskalla olla avoimesti kiinnostuneita jos vaikka pelkäävät torjutuksi tulemista.
Siitä kun tuijottelee toisen someprofiilikuvaa. Pari vuotta sitten naureskelin noille unelmahöttö-haaveilijoille. Nyt teen sitten itse samaa. Arvatkaa hävettääkö niin että jos olisi luukku maassa jonne paeta.
Mixed signals= ei tykkää susta. Aina.