Tää laihduttaminen on kauheaa kun on aina nälkä.
Tavoitteena muutama kilo mahdollisimman äkkiä pois ja pitää ne pois syksyyn saakka. Sitten voi taas antaa periksi mieliteoille.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä nälkää, siinä on 0 kaloria.
Olen juonutkin.
Sellaista se on, jos sun tavoite on "mahdollisimman äkkiä" kiloja pois. Silloinhan täytyy olla rankka kalorivaje, ja siitä seuraa kova nälkä. Jos sen sijaan hyväksyisit hitaamman laihtumisen, et joutuisi sietämään koviä näläntunteita.
Pese hampaat niin nälkä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on, jos sun tavoite on "mahdollisimman äkkiä" kiloja pois. Silloinhan täytyy olla rankka kalorivaje, ja siitä seuraa kova nälkä. Jos sen sijaan hyväksyisit hitaamman laihtumisen, et joutuisi sietämään koviä näläntunteita.
Joo, niin on. Mutta nyt ei ole kuukausikaupalla aikaa odotella, haluan kevyemmän olon ja ulkonäön kesäksi.
Ai? En minä ainakaan näe nälkää vaikka laihdutan, päinvastoin on hyvin kylläinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Ei mee läpi. Yrittäisit edes :)
Olisikin trollaus. Mutta näin tää aina menee minulla. Talvella tulee muutama ylikilo ja keväällä tulee kiire karistaa ne. Eikö jojolaihdutus nyt ole maailman tavallisinta? Juujuu tiedän kyllä ettei ole terveellistä.
Ap laittaa provoaloituksen eikä palsta petä :)
Samat urpot "neuvot" aina.
"muutama kilo mahdollisimman äkkiä pois" tarkoittaa käytännössä lihaksia-pois-mahdollisimman-nopea-lihominen-takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ai? En minä ainakaan näe nälkää vaikka laihdutan, päinvastoin on hyvin kylläinen olo.
Good for you!
syö aterioiden välillä jotain vähäkalorisia välipaloja, esim. porkkanoita, ei niillä pääse lihomaan mutta pitävät nälän poissa ainakin jonkin aikaa
Jussiksi kerkiää vielä sen kolme kiloa poistaa. Ilman nälkääkin. Kaikki sokeri pois.
Vierailija kirjoitti:
Ap laittaa provoaloituksen eikä palsta petä :)
Samat urpot "neuvot" aina.
Tästä tuskin kenenkään kannattaa provosoitua. Jos provosoituu niin pienestäpä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jussiksi kerkiää vielä sen kolme kiloa poistaa. Ilman nälkääkin. Kaikki sokeri pois.
Sokerit on karsittu. Mä näen usein unia pizzan ja jäätelön syönnistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin on. Mutta nyt ei ole kuukausikaupalla aikaa odotella, haluan kevyemmän olon ja ulkonäön kesäksi.
Rasva ei pala nopeasti.Nopein rasvanpoltto on lihastreeni ja sopiva proteiinipitoinen dieetti.Pelkällä kalorien laskemisella on heikko ennuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mee läpi. Yrittäisit edes :)
Olisikin trollaus. Mutta näin tää aina menee minulla. Talvella tulee muutama ylikilo ja keväällä tulee kiire karistaa ne. Eikö jojolaihdutus nyt ole maailman tavallisinta? Juujuu tiedän kyllä ettei ole terveellistä.
No onhan se nyt terveellistä että välillä vanha rasva poistuu eikä jää viskeraaliseksi.
Vierailija kirjoitti:
syö aterioiden välillä jotain vähäkalorisia välipaloja, esim. porkkanoita, ei niillä pääse lihomaan mutta pitävät nälän poissa ainakin jonkin aikaa
Juu. Mulle tulee ainahirveä himo hiilareihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kalorivaje aiheuttaa nälkää, ei mahan täynnä oleminen. Ehkä tämä on yksilöllistä? Mun elimistö purnaa kalorivajeesta, eikä auta kuin kestää näläntunne, jos haluaa laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasva ei pala nopeasti.Nopein rasvanpoltto on lihastreeni ja sopiva proteiinipitoinen dieetti.Pelkällä kalorien laskemisella on heikko ennuste.
Syön vhh ruokavaliolla tällä hetkellä, se on aina ollut pomminvarma painonpudottaja. Myös kalorit pidän kurissa nyt alkuun.
Juo vettä nälkää, siinä on 0 kaloria.