Kun menette syömään hienoon ravintolaan
Niin pyydättekö koko a la carten ja paljon pottuja päälle, vai mitä?
Kommentit (15)
Pyydän itse kalan ja tekevät siitä illallisen.
Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita.
Koskaan ei ole joutunut pettymään.
En ole koskaan käynyt hienossa ravintolassa. Missä niitä edes on.
Nostan kossupullon povitaskusta ja pyydän puhtaan lasin.
Mä en ole ikinä ollut missään todella hienossa ravintolassa Pariisissa, Roomassa, New Yorkissa tms. enkä edes haluaisi. Mä en osaisi tilata mitään järkevää, en ymmärtäisi mitä viinejä minkäkin ruoan kanssa valita, en osaisi syödä tarpeeksi hienosti ja ennenkaikkea - mulla ei olisi rahaa maksaa vaikka jotain 1500 euron//us dollarin arvoista ruokaa. Ehei, mä pysyn ihan tavallisissa ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita.
Koskaan ei ole joutunut pettymään.
Tämähän se on oikea valinta. Etukäteen tilattuna toimii myös kasvisvaihtoehdolla. Aina saanut erinomaisen kokonaisuuden. Viinit tosin otan puolikkaana, koska muuten niitä tulee liikaa.
Aloitushan oli täyttä huumoria, etteks te nyt tajuu
Vierailija kirjoitti:
Aloitan maidolla.
Itse aloitan piimällä, maito on jotenkin niin tavanomaista. Jos on syytä juhlaan, pyydän piimäbellinin. Siihen tulee piimää, proseccoa ja Piltin persikkasosetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita.
Koskaan ei ole joutunut pettymään.
Tämähän se on oikea valinta. Etukäteen tilattuna toimii myös kasvisvaihtoehdolla. Aina saanut erinomaisen kokonaisuuden. Viinit tosin otan puolikkaana, koska muuten niitä tulee liikaa.
Tai sitten annat treffiseurasi auttaa sinua hieman niiden viinien kanssa, just sayin'... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita.
Koskaan ei ole joutunut pettymään.
Tämähän se on oikea valinta. Etukäteen tilattuna toimii myös kasvisvaihtoehdolla. Aina saanut erinomaisen kokonaisuuden. Viinit tosin otan puolikkaana, koska muuten niitä tulee liikaa.
Tai sitten annat treffiseurasi auttaa sinua hieman niiden viinien kanssa, just sayin'... ;)
Kyllä se seuralainenkin saa ihan yhtä paljon juomaa. Itselleni 5-7 lasia on kuitenkin ihan liikaa parin tunnin aikana juotavaksi, joten mielummin vähemmän, niin ilta on miellyttävämpi.
Selvästikään et ole ikinä päässyt hienoon ravintolaan.