Missä on se työpaikka jonne voi mennä heti töihin?
Tiedättekö yhtään sellaista työpaikkaa koska niitä kuulemma on ja työkkärissäkin sanottiin niin? Menen sitten heti sinne työpaikkaan töihin jos on varmaa että sinne pääsee töihin ja palkkaakin maksetaan.
Kommentit (130)
Joka ainoaan työpaikkaan on nykyään valtavasti hakijoita ja itsensä saa vääntää rullalle ja tehdä sirkustemppuja ihan yksinkertaisimpaankin hanttihommaan hakiessa kaikenlaisten videohaastatteluiden ja moninkertaisten muiden haastatteluiden, soveltuvuustestien jne. kanssa. Tuntikausia vaivannäköä hakuprosessia varten, kun vielä 10 vuotta sitten samanlaisia hommia sai helposti yhden haastattelun jälkeen. Itse en ole edes työtön, mutta mielelläni vaihtaisin työtä. Se on vaan nykyään todella vaikeaa, vaikka hakisi kuinka yksinkertaisia hommia. Hakijoita on kerta kaikkiaan niin paljon, että siitä joukosta läpi pääseminen on suunnilleen yhtä todennäköistä kuin lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista työpaikkaa ole olemassa johon voi tuosta vain mennä omalla ilmoituksella kysymättä työnantajan mielipidettä asiaan.
Sellaiset työpaikat johon voi vaan mennä on vain "menkää töihi" hokijoiden omassa päässään mielikuvitus maailmassa.
Miten et ymmärrä, että "menkää töihin" tarkoittaa, että ota vastuu, hae töitä, pärjää haastattelussa ja ota se työ vastaan.
Sitä te ette tee, jankkaatte vain, mihin mennään töihin, ja kuka maksaa palkkaa
Ei teille oikeasti kelpaa ne työt, siitä tässä on kyse.
Jonne voi mennä minne vaan jos löytyy osaamista
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kuulu kysyä, että pääseekö. Sinne pitää palstan mukaan vaan mennä.
Oletko jotenkin vajaa?
Me muutkin olemme "menneet töihin" eli opiskelleet, hakeneet töitä, menneet haastatteluun ja ottaneet kaikenlaisia töitä vastaan. Sillä lailla sinne töihin mennään. Pöljää leikkimällä et mihinkään pääse, muttet kyllä haluakaan, toivot,että sinut elätettäisiin kotiin, kuten tähänkin asti.
Mitä sinä meille muille äksyilet siitä, että olet niin huono ja tyhmä, ettet saa töitä. Koska sitä sinä olet, tämä aloituskin sen osoittaa.
Sitten tukesi leikataan, ja se on sinulle ihan oikein
Minä yleensä kysyn heti ensimmäisenä että keneltä pitää ottaa suihin jotta saa tämän työpaikan. :)
Hetken aikaa voit tehdä töitä lähes missä vaan, mutta kohta tulee vartija ja/tai poliisi viemään pois. En usko että saat palkkaa työstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kertoa koulutuksesi.
Mitä koulutuksella on väliä nykyään. Ihminen osaa kaikenlaista kun sille annetaan työpaikka.
Kylläpä jaksat leikkiä idioottia. Ei ihme, ettei töitä löydy. Palkkaisitko itse itsesi? Heikkolahjaisille on niitä työpaja juttuja, taidat kuulua sellaisiin töihin.
Nuolen yleensä haastattelussa niin paljon persettä, että saan työpaikan. Haastattelun jälkeen sitten pyyhin paskat suupielistä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli sellaine työpaikka mutta se oli yö työ ja matkaa 30 km töihin. Bussit ei kulkenut sinne enää illalla ja palkka olis ollut kuulemma 1300 brutto. Siitä pois verot 220 euroa, vuokra 450 euroa, kuljetukset töihin 200 euroa, muut laskut netti 37euroa, sähkö 27 euroa kk ja ruoka 300 euroa kk joten miinukselle menee.
Eli tuet on liian hyvät, koska sinun ei tuotakaan työpaikkaa kannattanut ottaa vastaan
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli sellaine työpaikka mutta se oli yö työ ja matkaa 30 km töihin. Bussit ei kulkenut sinne enää illalla ja palkka olis ollut kuulemma 1300 brutto. Siitä pois verot 220 euroa, vuokra 450 euroa, kuljetukset töihin 200 euroa, muut laskut netti 37euroa, sähkö 27 euroa kk ja ruoka 300 euroa kk joten miinukselle menee.
Kyllä voisit alkaa paikalliseksi kullin hierojaksi
Vierailija kirjoitti:
Työkkarin sivuilla on heti 10000 työpaikkaa. Töihin pääsee siis kun vaan menee.
Meidän alueella tasan kaksi minulle soveltuvaa työpaikkaa. Niissäkin haettiin nuorta, alalle aikovaa, hyvän fyysisen kunnon omaavaa henkilöä. Laitoin hakemukset. Ei varmaan tule edes vastausta. Aika pihalla nää ketkä sanoo että työhön vaan "mennään". Varmaan iskä tai äiskä aina hommannut lellikilleen suojatyöpaikan. Ei muuten voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista työpaikkaa ole olemassa johon voi tuosta vain mennä omalla ilmoituksella kysymättä työnantajan mielipidettä asiaan.
Sellaiset työpaikat johon voi vaan mennä on vain "menkää töihi" hokijoiden omassa päässään mielikuvitus maailmassa.
Miten et ymmärrä, että "menkää töihin" tarkoittaa, että ota vastuu, hae töitä, pärjää haastattelussa ja ota se työ vastaan.
Sitä te ette tee, jankkaatte vain, mihin mennään töihin, ja kuka maksaa palkkaa
Ei teille oikeasti kelpaa ne työt, siitä tässä on kyse.
No, me tullaan työkokeiluun ja jos olet kahvitauolla yli 10 minuuttia niin kerrotaan eteenpäin ja saat potkut.
Äläkä käy salatupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkarin sivuilla on heti 10000 työpaikkaa. Töihin pääsee siis kun vaan menee.
Meidän alueella tasan kaksi minulle soveltuvaa työpaikkaa. Niissäkin haettiin nuorta, alalle aikovaa, hyvän fyysisen kunnon omaavaa henkilöä. Laitoin hakemukset. Ei varmaan tule edes vastausta. Aika pihalla nää ketkä sanoo että työhön vaan "mennään". Varmaan iskä tai äiskä aina hommannut lellikilleen suojatyöpaikan. Ei muuten voi olla noin tyhmä.
Isi on ostanut myös mustan bemarin.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jos ihminen joutuu kyselemään tuollaista asiaa jostain nettipalstalta niin hänen päässään on jo jotakin niin pahasti vialla ettei hän työelämään sovi.
Etkö tiedä minkä alan ammattitutkinto sinulla on? Oletko niin hukassa itsesi kanssa ettet kykene tekemään edes töitä johon koulutusta ei tarvitse?
Hesburgeriin kyllä pääsee jos on asenne kohdallaan, jossei muuten niin hessulle viestiä suoraan
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen joutuu kyselemään tuollaista asiaa jostain nettipalstalta niin hänen päässään on jo jotakin niin pahasti vialla ettei hän työelämään sovi.
Etkö tiedä minkä alan ammattitutkinto sinulla on? Oletko niin hukassa itsesi kanssa ettet kykene tekemään edes töitä johon koulutusta ei tarvitse?
Älä istu huoltoasemalla tauolla tai soitan sun työnantajalle. Älä ainakaan niin tyhmä ole, että ajat työpaikan pakettiautolla kahvitauolle.
Tähän asti äitini haki minulle kaikki kesätyöpaikkani ja olenkin ollut jäätelökioskin myyjänä sekä seurakunnalla nurmikon leikkaajana. Nyt olen siinä tilanteessa,että minun pitäisi itse koittaa työpaikka löytää ja siksi tarvitsen teidän apuanne.
AP
No, ehkä kohta helpottaa, kun vakituisia voi helposti irtisanoa eikä ole enää takaisinottovelvoitetta alle 50 hengen työpaikoilla.
Saa laittaa tantat pois.