Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on se työpaikka jonne voi mennä heti töihin?

Vierailija
28.05.2024 |

Tiedättekö yhtään sellaista työpaikkaa koska niitä kuulemma on ja työkkärissäkin sanottiin niin? Menen sitten heti sinne työpaikkaan töihin jos on varmaa että sinne pääsee töihin ja palkkaakin maksetaan.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita huutelijoita on työttömäksi jäänyt ja tulee jäämään jatkossakin. Johan kirjoituksistakin näkee että osa on aika simppeliä porukkaa. Yleistäjät ovat pääsääntöisesti aika tyhmiä ja näiden hommat juuri AI ensimmäisenä korvaa. 

Vierailija
42/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvo Roopen työ on aina avoinna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin kulunut ja vanha läppä, että siivoojaksi pääsisi kuka tahansa ihan vaan paikan päälle kävelemällä. Ei todellakaan pääse. Ensinnäkin fyysinen kunto on oltava hyvä, siivoustyötä ei mikään 100kg siiderinorsu jaksa tehdä tuntiakaan. Puhumattakaan kaikesta muusta, mitä siivoojan täytyy osata ja tietää. 

Vierailija
44/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans, on ainoa työpaikka mihin voi vaan mennä ilman koulutusta ja CV:tä

Vierailija
45/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen rinnakkaisuniversumisssa?

Vierailija
46/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy SOLista pääsetkö siivoojaksi.

Jos sulla on peruskoulun päättötodistus, sinut tulkitaan ylikoulutetuksi.

Vierailija
47/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkkarin sivuilla on heti 10000 työpaikkaa. Töihin pääsee siis kun vaan menee.

Näihin pitää hakea. Sitten tulee paljon hakijoita. Joku valitaan. Yleensä paikanvaihtaja. Joskus vastavalmistunut. Työtön kelpaa jos on kokemusta ja hänestä saa palkkatuen. 

En ole itse työtön. Jokainen normaaliälyinen tietää, ettei avoin työpaikka oke synonyymi pulalle tekijöistä. 

Vierailija
48/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Meillä ainakin kaikki nämä aloittajan kaltaiset pyritään saamaan POIS sieltä töistä ja siksi ajoimme sitä irtisanomisen helpottamista.

Vierailija
49/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tää vinkuminen kun fakta on se, että etsivä löytää töitä. Mä alotin työurani hesessä. Kauheen määrän energiaa käytätte vinkumiseen ku fakta on se, että neideille ei kelpaa "paskaduunit".

Vierailija
50/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on suhteita, eli sukulaisia yms. jossain töissä, voi sinne päästä Suomen nepotismin takia.

Itse olen hakenut jopa yhden päivän kestoiseen keikkaan alalle, jossa on "työvoimapulaa". Arvaa, että tuliko edes vastausta hakemukseen?

Olen ollut kahdessa työpaikassa missä pomon ryyppy kaveri on päässyt johtotehtäviin eikä ole alan koulutusta. Molemmat teollisia tuotanto aloja.

Vierailija
51/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Satoselle ja kysy.

Vierailija
52/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka on vähän vanhahtava sana, pitäisi puhua ihan vain työstä, eli siis menkää töihin, tai paremmin tehkää töitä.

Olen ihmetellyt termistöä "työnhakija" työntekijä" ja sitten on "työnantaja" mutta missä on "työntekijänhakija"?

Vierailija
53/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli sellaine työpaikka mutta se oli yö työ ja matkaa 30 km töihin. Bussit ei kulkenut sinne enää illalla ja palkka olis ollut kuulemma 1300 brutto. Siitä pois verot 220 euroa, vuokra 450 euroa, kuljetukset töihin 200 euroa, muut laskut netti 37euroa, sähkö 27 euroa kk ja ruoka 300 euroa kk joten miinukselle menee.

I call bullshit.

1300 euron bruttopalkasta tulovero on 12,64 % eli 164,32 e. Netit ja sähköt sun muut ovat oma ongelmasi, ei niitä tarvitse tuon työpaikan syyksi luetella. Miltä vuosituhannelta tuo sinun esimerkki edes on? Vuonna 2024 ei taatusti ole mitään 1300 euron kokoaikaisen työn bruttopalkkona yötyöstä.

Vierailija
54/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö.

Käy koulu tai kysy oppisopimusta -> lähihoitaja tai hoiva-avustaja.

Hyvinvointialue ei jatka määräaikaisten hoitajien töitä, eläkkeelle jäävien tilalle ei oteta ketään.

Lisäksi irtisanotaan tukipalveluista eli siivous, ruokahuolto, ict-tuki.

Vierailija
55/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene röihin! 

Siis röihin eikä töihin.

Tuo röihin on pyörinyt jo vuosia, jos ei jopa kymmeniä vuosia. Onko alunperin jollekin sattunut typo ja siitä sana on jäänyt elämään?

Oli AV:n legendaarisesti otsikoitu ketju.

Vierailija
56/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tää vinkuminen kun fakta on se, että etsivä löytää töitä. Mä alotin työurani hesessä. Kauheen määrän energiaa käytätte vinkumiseen ku fakta on se, että neideille ei kelpaa "paskaduunit".

CV on 2 sivua.

Vierailija
57/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö.

Käy koulu tai kysy oppisopimusta -> lähihoitaja tai hoiva-avustaja.

Hyvinvointialue ei jatka määräaikaisten hoitajien töitä, eläkkeelle jäävien tilalle ei oteta ketään.

Lisäksi irtisanotaan tukipalveluista eli siivous, ruokahuolto, ict-tuki.

Hallitus leikkasi sotesta 500 miljoonaa euroa.

Vierailija
58/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista työpaikkaa ole olemassa johon voi tuosta vain mennä omalla ilmoituksella kysymättä työnantajan mielipidettä asiaan. 

Sellaiset työpaikat johon voi vaan mennä on vain    "menkää töihi"  hokijoiden  omassa päässään mielikuvitus maailmassa.

Kadulla on töitä itsensä myyjille.

Vierailija
59/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa koulutuksesi. 

Mutta eihän sen pitäisi vaikuttaa. "Kyllä tekevälle työtä löytyy" ja muuta potaskaa.

Tekevälle kyllä löytyy töitä mutta ne työt on pienellä palkalla puurtamista tuottavassa työssä. Jos haluat siistin istumatyön hyvällä palkalla niin kyllä se pitää olla vähintään amk tason koulutus taskussa.

Eikä sekään auta.

Tradenomeja on töissä palkkatuella ja työmarkkinatuella.

Vierailija
60/130 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vajaa ääliö se jaksat jankuttaa samaa päivästä toiseen.

Sinun täytyy itse ottaa vastuu: huolehtia että osaat jotain sellaista, millä voit työllistyä, ja etsiä työsi itse. 

Jos et sitä viitsi tehdä, ansaitsetkin ne haukut, mitä saat