Missä on se työpaikka jonne voi mennä heti töihin?
Tiedättekö yhtään sellaista työpaikkaa koska niitä kuulemma on ja työkkärissäkin sanottiin niin? Menen sitten heti sinne työpaikkaan töihin jos on varmaa että sinne pääsee töihin ja palkkaakin maksetaan.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä kysyn heti ensimmäisenä että keneltä pitää ottaa suihin jotta saa tämän työpaikan. :)
Mulla olis sinulle hommia. Saat seitsemänkymppiä ja homma kestää noin 15-20 minuuttia.
Risusavotta. Erässä mielipidekirjoituksessa joku eläkepappa kehui kuinka töitä on vaikka kuinka ja mainitsi että risusavottaa. Sitä en tiedä mitä se on tai missä. Mutta sitä riittää kuulemma. Pitää muistaa kysyä kun seuraavan kerran työkkärin nainen soittelee. Mutta jos tiedätte niin sinne. Ja kertokaa muillekin missä se on että voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen joutuu kyselemään tuollaista asiaa jostain nettipalstalta niin hänen päässään on jo jotakin niin pahasti vialla ettei hän työelämään sovi.
Etkö tiedä minkä alan ammattitutkinto sinulla on? Oletko niin hukassa itsesi kanssa ettet kykene tekemään edes töitä johon koulutusta ei tarvitse?
Älä istu huoltoasemalla tauolla tai soitan sun työnantajalle. Älä ainakaan niin tyhmä ole, että ajat työpaikan pakettiautolla kahvitauolle.
Sorry , mutta olen itselläni töissä ja työllistän lisäksi 9 muutakin samalla.
Meille pääsisi heti töihin, mutta aika hiton vaikeaa löytää kunnollista työntekijää joka tekisi muutakin kuin istuu kädet taskuissa tai nenä puhelimessa. Ei tarvitse edes koulutusta ja ainakin pitkälle syksyyn olisi töitä maalarien apulaisena ja ihan sama onko mies tai nainen koska ei ole mitään raskasta duunia. Työkkärin kautta ei palkata kyllä enää yhtäkään tyhjän touhuajaa. Ihan vaan vinkkinä,että paremmin niitä töitä saatte jos otatte itse yhteyttä työnantajaan. Työkkärin kautta tulee 150 hakemusta joista max 1 oikeasti haluaa töitä tehdä. Ala siinä sitten arpomaan se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kuulu kysyä, että pääseekö. Sinne pitää palstan mukaan vaan mennä.
Oletko jotenkin vajaa?
Me muutkin olemme "menneet töihin" eli opiskelleet, hakeneet töitä, menneet haastatteluun ja ottaneet kaikenlaisia töitä vastaan. Sillä lailla sinne töihin mennään. Pöljää leikkimällä et mihinkään pääse, muttet kyllä haluakaan, toivot,että sinut elätettäisiin kotiin, kuten tähänkin asti.
Mitä sinä meille muille äksyilet siitä, että olet niin huono ja tyhmä, ettet saa töitä. Koska sitä sinä olet, tämä aloituskin sen osoittaa.
Sitten tukesi leikataan, ja se on sinulle ihan oikein
Ai meinaat, että maisterit ja tohtoritkin on tyhmiä? Taidat itse olla hieman yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Meille pääsisi heti töihin, mutta aika hiton vaikeaa löytää kunnollista työntekijää joka tekisi muutakin kuin istuu kädet taskuissa tai nenä puhelimessa. Ei tarvitse edes koulutusta ja ainakin pitkälle syksyyn olisi töitä maalarien apulaisena ja ihan sama onko mies tai nainen koska ei ole mitään raskasta duunia. Työkkärin kautta ei palkata kyllä enää yhtäkään tyhjän touhuajaa. Ihan vaan vinkkinä,että paremmin niitä töitä saatte jos otatte itse yhteyttä työnantajaan. Työkkärin kautta tulee 150 hakemusta joista max 1 oikeasti haluaa töitä tehdä. Ala siinä sitten arpomaan se yksi.
Miten noissa töissä pääsee kulkemaan?
Pääseekö linja-autolla. Kukaan ei osta pätkätyön takia autoa.
Onko työpaikka vakituinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyyn asti töitä.
Ansiosidonnaista saa odottaa aina 2 kuukautta eli pitäisi saada säästöön 2 kuukauden vuokra- ja ruokarahat.
Se on varmaan eduskuntatalo. Sinne kun vaan kävelee sisään niin on jo heti töissä niin kuin Ben.
Vierailija kirjoitti:
Risusavotta. Erässä mielipidekirjoituksessa joku eläkepappa kehui kuinka töitä on vaikka kuinka ja mainitsi että risusavottaa. Sitä en tiedä mitä se on tai missä. Mutta sitä riittää kuulemma. Pitää muistaa kysyä kun seuraavan kerran työkkärin nainen soittelee. Mutta jos tiedätte niin sinne. Ja kertokaa muillekin missä se on että voi mennä.
Eläkeläinen saa eläkkeen joka kuukausi ja palkka on vain lisätulo.
Itse tein 6 kuukauden sijaisuuden ja odotin sen jälkeen ansiosidonnaista 2 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ostaako joku pätkätyön takia linja-auton?
Tukityöpaikkaa voit hakea työkkärin kautta
Vakituinen ajaa perse homeessa töihin ja ihmettelee, kun ei kukaan osta pätkätyön takia autoa.
Linja-autolla pääsee töihin vasta 8.00, kyllä me muuten voitaisiin aloittaaa työt jo 6.00.
Vierailija kirjoitti:
Vakituinen ajaa perse homeessa töihin ja ihmettelee, kun ei kukaan osta pätkätyön takia autoa.
Linja-autolla pääsee töihin vasta 8.00, kyllä me muuten voitaisiin aloittaaa työt jo 6.00.
Miksei saa tarhaan 3 viikon sijaista.
Ihmettelen ja itse vakituisena ajan perse homeessa joka päivä autolla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa tarhaan 3 viikon sijaista.
Ihmettelen ja itse vakituisena ajan perse homeessa joka päivä autolla töihin.
Ja ansiosidonnaista saa odottaa ton jäljeen 2 kuukautta.
Onneksi irtisanomissuoja heikkenee kaikilla myös valtion ja kaupungin työntekijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kertoa koulutuksesi.
Koulutushan on turhaa. Mene Töihin.
-persut
Vierailija kirjoitti:
No höh, pääseehän taksilla myös!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää jonne on?
Konalan jauhelihamies, joka väsää palstalle hiljaisena päivänä viisi ketjua.
Ja mitä teki kaupungit.
Vähensi linja-auto vuoroja.
Saat ravintoloissa tai kaupoissa vain 30 työtuntia eli palkka 1300 ja vuokra 800 jää 500 ja tostako maksetaan auto ja ruoat ja kaikki.
Kauppa on auki klo 23.00 asti ja sen jälken pitää vielä laskea kassa ja laittaa varashälytykset.
Hallitus leikkasi soviteltua päivärahaa ja asumistukea.
Kuka maksaa 500 eurolla auton kulut, ruoat jne
Ei mitään järkeä.
Joo joo mutta kun ei ne ota töihin. Siis ei niihin töihin niin vaan mennä. Kaikki työt kelpaa, sen olen sanonut sekä työkkärissä että vuokrafirmoissani, noin kuudessa joissa olen kirjoilla. Viime kuussa hain kolmeen paikkaan, yhteen pääsin jopa haastatteluun ja hyvältä tuntui mutta asiakasfirma oli löytänyt jonkun muun. Se ikä. Muista ei tullut edes vastausta. Ihan hyvä sinänsä, olen jo työni tehnyt mutta turha itkeä että menkää töihin.