Ihmisiltä on mennyt kyky hahmottaa kuinka pukeutua kesällä
Joka toinen vastaantuleva nainen on vetänyt tiukkaakin tiukemmat ihonmyötäiset housut/shortsit mitkä nyt ikinä niin vakoseen tai vastaavasti hame on niin lyhyt että väkisin vilahtaa. Tissivako tyrkyllä tai napapaidassa. Miehet ilman paitaa mutta normaaleissa alaosissa eli yleensä väljähköissä shortseissa. Ketä/mitä varten naiset pukeutuu näin? Eikai oikeasti, rehellisesti ne pyllyvakosessa majailevat ja hikoilevat tiukat housut voi olla helteellä mukavat? Vai? Miten sinä pukeudut kesään? Vedätkö perC paljaana?
Kommentit (179)
Lainaaminen ei onnistu, joten vastaan ilman lainausta. Kukaan kadun kulkija ei minulle itseään esittelekään. Sellaista en hetkeäkään ole luullut. Miksi esittelisi keski-ikäiselle naiselle?
Mutta miesten huomiota ilmeisesti haetaan keilapallo-peppupaviaani-pushup-pakaratrikoilla. Näistähän miehet ovat kirjoittaneet tälläkin palstalla, että saavat vaikka kaupassa erektion tällaiset nähdessään. Kuka tuollaisia huvikseen päälle laittaisi? Mikä muu voisi olla syynä? Tuskin kukaan itsensä takia sellaisiin sulloutuu.
Ja kyllä miehet tykkää, minunkin mieheni. Silmäkarkkia miehille. Samoin stringit esimerkiksi kylpylässä. Kerran eräs stringeihin pukeutunut nainen keikutteli minuuttitolkulla miehelleni, kun olimme porealtaassa. Aikamoinen show.
Ihmettelen molempia. Miksi pitää olla paidatta, se on varma tapa polttaa itsensä, hikoaa enemmän kuin oikealla vaatetuksella ja yleensä paidattomuus ei sovi kenellekään (yleensä ainakaan niille, jotka tätä puolinakuilua harrastavat).
Jos joka toinen vastaantuleva nainen on vetänyt tiukkaakin tiukemmat ihonmyötäiset housut/shaortsit mitkä nyt ikinä niin vakoseen tai vastaavasti hame on niin lyhyt että väkisin vilahtaa, niin kannattaisiko vaihtaa asuinpaikkaa ja työyhteisöä ja liikkua vähän tasokkaammissa paikossa.
Kertomasi ilmiö on täysin vieras, vaikka liikun päivittäin julkisilla paikalla, enkä ole edes huomannut, päinvastoin suomalaisetkin osaa pukeutua nykyisin ja tänäkään keväänä/kesänä ei ole tullut ainuttakaan naista vastasn, jolla olisi ollut tiukat housut, ellei ole ollut sitten joku mekko tai tunika päällä.
Tosiaan, elämässä pääsee paljon helpommalla, eikä tule mielipahaa, kun valitsee arvoisensa asuinalueen.
Millainen ihminen edes kyttää toisten pukeutumista noin tarkkaan ja tietää jopa vaatteen materiaalin?
Itse en edes muista, miitä työkaverilla oli eilen päällä tai millaisia vaatteita tuli kadulla vastaan tai kaupassa.
Täytyy jo olla sairasmieli, jos on noin kiinnostunut toisten pukeutumisesta. Kannattaisiko hankkia on elämä ja vähän enemmän sisältöä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tehnyt kroppansa eteen töitä niin sitä sopii silloin esitelläkin. Palstaemakot ja palstaincelit kihisevät raivosta, sama viha eri syy.
Kuka täällä muka kihisee raivosta? Itsehän nuo paljastelijat itsensä häpäisevät.
Kahvit näppiksellä!! Mikä on selkätissi???? :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hoikka tiimalasivartalo. Miksi pukeutuisin niin, että se peittyy? Verhoan sen kyllä säädyllisesti, eli ei paljasta pintaa liikaa, mutta ihonmyötäisyys tuo esiin vartalon kauneutta.
Vähemmän on enemmän. Kyllä ne muodot erottuvat, vaikkei vaatteet nuole ihoa. On paljon välimuotoja matkalla kuvatusta pukeutumisesta kaapuun. Yletön ihonmyötäisyys on toki jo tavanomaista, niin nähty jo. Jos massan mukana kulkeminen luo turvaa, nakumekko on tämän hetken massahömelötrendi.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi huomionhakuisuutta. Kukapa ei huomiosta tykkäisi, mutta liika on liikaa. Siinä vaiheessa, kun huomionhaku on röyhkeää ja ylittää hyvän maun rajat, ollaan menty liian pitkälle. Perus käytöstapoihin kuuluu muiden huomioiminen. Aina ei voi ajatella vain itseään, että "minulla on oikeus". Ja kyllä, burkhan ja nakuna kulkemisen välimaastoon mahtuu paljon tyylikkäitä ja kauniita asuja. Ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen. Mitäs sitten, kun miehet haluaa kulkea kikkeli kalsareista kurkistellen, koska se on niin voimaannuttavaa? Voimaantuminen = tekosyy. Ai niin, mutta sehän on aina muiden syy, jos heille tulee kiusaantunut olo, eikä se saa rajoittaa kenenkään pukeutumista. Kuljetaan puolialasti ja kerjätään huomiota ja katseita, mutta silti pukeudutaan itseä varten ja nostetaan somessa hirveä haloo, että kokee olonsa häirityksi. Tämä siksi, ettei varmasti keneltäkään jää nakuilu huomioimatta.
Olen muutaman vuoden miettinyt miksi vain miehiä sakotetaan itsensä paljastelusta. Eihän se ole tasa-arvoista ollenkaan. Lakimuutos tai samat säännöt kaikille!
Nykyaikana ei ole mitään yhtä pukeutumistyyliä mitä kaikkien pitää noudattaa. Koitapa sinä ap hahmottaa se.
Missä ap oikein liikkuu? Uimarannalla?
Joo. Mä en tajua miten ne kehtaa. Ihan hävettää katsoa miten häppärit näkyy.
Niin.. Mä käytän vaatteita yleensäkin vaan muiden ihmisten takia. Etenkin helteellä oleskelisin mieluusti ilman rihman kiertämää. Pötköttäisin paksulla puuvilla/pellava peitteisellä tuolilla varjossa. Eihän sellainen käy, kun tyyppejä putkahtaa pihaan pyytämättä. Joten muumuuta päälle vaan ja sitten taas ahdistaa.
Iso lihava läski
Ihan hirveän näköistä,kun suurin osa näin pukeutuvista on vielä ylipainoisia.
Eikö ihminen näe miltä näyttää, kun katsoo peiliin?legginssit ja pyöräilyshortsit tulisi kieltä laillla🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole keski-iässä tuota ongelmaa, säkissä mennään peitettynä. Ellei ole housut ratkenneet.
Tää on saanu heti hirveesti yläpeukkuja. Kertoo aika paljon suomalaisten perusluonteesta: säkissä peitettynä,häpeillen itseään niin on hyvä! Ei vahingossakaan saa näyttää miltään eikä erottua joukosta. Mitä enemmän oot harmaata massaa sitä parempi. Aika surullista on
EIhän tuo kirjoittaja kuulu harmaaseen massaan. Yksilöllisesti pukeutuu.
Se on kivaa ku pylly esillä ja ihmiset katsoo/saa huomioo. Nykyään voi lähteä jo ilman housuja.
Meillä näkyy tatuoiduilla nuorilla naisilla näitä pyllyhousuja jo toimistollakin (rahoitusala).
Kombona usein mojovat tekoripset / huulet mutkalla.
Onhan se huvittavan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen edes kyttää toisten pukeutumista noin tarkkaan ja tietää jopa vaatteen materiaalin?
Itse en edes muista, miitä työkaverilla oli eilen päällä tai millaisia vaatteita tuli kadulla vastaan tai kaupassa.
Täytyy jo olla sairasmieli, jos on noin kiinnostunut toisten pukeutumisesta. Kannattaisiko hankkia on elämä ja vähän enemmän sisältöä elämään.
No kateus tietysti.
On itse lihava, tai ruma, niin ärsyttäähän nuo kauniimmat naiset...
Faktaa sori vaan
Vierailija kirjoitti:
Löysät vaatteet ei ole kuumat.
Tiukkoja kitjakkeita ei käytetä kuin näissä neuvostoajan maissa.
Edelleen siellä on muotia kitjakkeet. Siellä toimii mm. avioliittokoulu, jossa opetetaan miten miellytetään miehiä. "Opettaja" käpälöi ja hinkkaa nuoria tyttöjä. Kaikki eivät "pääse" naimisiin, mutta viihdykkeeksi.
Täällä kitjakkeisiin pukeutuvat nauttivat saamastaan huomiosta, ja nykyään myöntävät sen iloisesti peppu pystyssä.
Kyllä tiedän, että tähän itsensä myymiseen kannustetaan kovasti. En käsitä miksi se olisi toivottavaa naisen kannalta. En käsitä, miksi pitää tavoitella huomiota niiltä joista ei pidä, esimerkiksi just nämä ketjuun ilmestyneet öykkärit. Miksi joistakin naisista tuntuu hyvältä, että saa jonkun jöpöttämään rinnukset kuolassa, pitämään naista maksullisena tai ilmaisena kertakäyttöesineenä? Miten se voimaannuttaa ja miksi ihmeessä olisi kiva olla Bianka Sensorin asemassa?
Omasta mielestä tuntuisi todella ällöttävältä sellainen huomio. En voi kuvitella mitään syytä siihen, että tarjoaisin pyllyä ja pimppaa kaikille vastaan tuleville. Seksuaalisuus on hyvä ja iloinen asia, miten se on muuttunut samanlaiseksi kuin kiimaisilla koirilla?
Hyvin on sinut media ja some ohjelmoinut.