Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisiltä on mennyt kyky hahmottaa kuinka pukeutua kesällä

Vierailija
26.05.2024 |

Joka toinen vastaantuleva nainen on vetänyt tiukkaakin tiukemmat ihonmyötäiset housut/shortsit mitkä nyt ikinä niin vakoseen tai vastaavasti hame on niin lyhyt että väkisin vilahtaa. Tissivako tyrkyllä tai napapaidassa. Miehet ilman paitaa mutta normaaleissa alaosissa eli yleensä väljähköissä shortseissa. Ketä/mitä varten naiset pukeutuu näin? Eikai oikeasti, rehellisesti ne pyllyvakosessa majailevat ja hikoilevat tiukat housut voi olla helteellä mukavat? Vai? Miten sinä pukeudut kesään? Vedätkö perC paljaana? 

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken tuli kävelyllä vastaan nuori nainen, jolla oli päällä pikkuhousun kokoiset farkkushortsit, rintsikat ja pitkähihainen neuletakki. Aika karua. Pirkanmaa.

Miksei nuoret voi pukeutua kuin keski-ikäiset mammat? En tajua.

Öö.. Tuo kokonaisuus oli naurettavan typerä. 

Oukei. Pääsit kuitenkin poolopaidassasi asian yli, vaikka pään ympärillä oleva vanne lähes murskasi sinut?

Annapa nuorten olla nuoria ihan rauhassa.

Trikoinen hellemekko ja sandaalit on mulla. Ei mitään vanteita. Ja nuoret saa olla nuoria!

Nimenomaan. Makuja ja tyylejä on monia ja  hyvä niin.

Vierailija
82/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua bikineitä, jotka imeytyy persvakoon niin, että peppu on käytännössä paljas. Miksi?

Tässä yks ilta uutisissa haastateltiin jotain asiantuntijaa jossain puiston vieressä tms ja siellä taustalla kaks nuorta naista pyllisteli persvakobikineissä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on nähdä, että joskus jopa lapset puetaan tai heidän annetaan pukeutua toosi lyhyisiin paitoihin ja housuihin.

Joku vuosi sitten näin, kun kaksi korkeintaan ala- aste ikäistä tyttöä oli kaupassa pakarat paljastavissa shortseissa...

Tottakai sitä halutaan sitä, mitä muodissa/ muillakin on mutta joku rajakin pitäisi olla.

Ja tuon ikäisille on kyllä vielä vanhemman velvollisuus neuvoa pukeutumisessakin.

Valitettavasti ne vanhemmat on joskus itsekin ihan hakoteillä...

Vierailija
85/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta on mennyt kyky hahnottaa sitä että sinun elämäsi ja ajatuksesi asioista ovat vain sinun omiasi ja kyky hahmottaa sitä että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ajatuksissaan tai toimissaankaan. Häpeä tämä Suomi.

Joistain kommenteista tulee mieleen erään työpaikan pöljän pomon perässähiihtäjä, nuoleskelija joka oli aina samaa mieltä kuin pomo. Jos joku oli eri mieltä niin tyyppi ihmetteli että miks? Mitä järkee? Piti monta kertaa muistuttaa että meitä kuule on erilaisia ihmisiä tällä pallolla. Ette ainoastaan te ole aina oikeassa.

Miehenä ei paljon kiinnosta ihmisten pukeutumiset. Jokainen saa pukeutua ihan miten haluaa. Meikäläisen tyylitaju on sitten kadonnut kauan sitten, on meinaan sama tyyli kuin kymmeniä vuosia sitten.

Vierailija
86/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikeasti tukala vaate, mitä ihmettelen kesäisin, on farkut. Ja niitähän näkyy nytkin kaikkialla.

Toisekseen, naiset voisivat ottaa housuissa mallia miehistä: en ole nähnyt yhtään miestä, joka vetäisi housut tänä päivänä vatsan päälle. Naisten kohdalla tämä on nykyisin suorastaan sääntö. Mikä into naisilla on puristaa suolistonsa kipeäksi? Korseteista päästiin jo - miksi kaipaatte takaisin menneeseen?

Vierailija
87/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui näin pukeutuville naisille?

https://i.pinimg.com/originals/46/c5/ec/46c5ecdfbaf983e758962c63583b1cc…

Ihastuttava!

Ööö...ehkä tämä tyyli ei ole kaikkien mieleen? 🤭 Trendit vaihtuu, halusit tai et.

Juu, on tullut huomattua, että trendit on vaihtuneet. Itse olen yleensä aina ainut, joka on pukeutunut tähän tyyliin. 

Muilla mustat leggingsit, pyllyvakohousit tai pyöräilyhousut sekä supertopatut rintsikat ja toppi.

Jännä, harrastan juoksua ja pyöräilyä, mutta sekuntiakaan ylimääräistä en trikoita käytä. Ne lentää treenin jälkeen ensimmäisenä pesukoneeseen. Samaa suosittelen muillekin! Terveellisempiä materiaaleja päälle. Nykyään vaatteista päätellen lähes jokainen nainen on juoksu- tai pyörälenkillä koko ajan.

Vierailija
88/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken tuli kävelyllä vastaan nuori nainen, jolla oli päällä pikkuhousun kokoiset farkkushortsit, rintsikat ja pitkähihainen neuletakki. Aika karua. Pirkanmaa.

Miksei nuoret voi pukeutua kuin keski-ikäiset mammat? En tajua.

Öö.. Tuo kokonaisuus oli naurettavan typerä. 

Oukei. Pääsit kuitenkin poolopaidassasi asian yli, vaikka pään ympärillä oleva vanne lähes murskasi sinut?

Annapa nuorten olla nuoria ihan rauhassa.

Trikoinen hellemekko ja sandaalit on mulla. Ei mitään vanteita. Ja nuoret saa olla nuoria!

Ymmärrät kai, että nuorisosta sun trikoohellemek

Onko olemassa joku arkipukeutumisen etiketti? En ole tiennytkään. On se toisilla tarkkaa. Koittakaa kestää. Nyt lähden kauppaan, laitan jalkaan lyhyet sukat ja sandaalit, kamalaa mut sori siitä :)

Vierailija
89/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lämpimässä maassa eteläisellä pallonpuoliskolla kohtuullisen konservatiivisessa maassa. Kesällä on viikkoja, jolloin lämpötila on joka päivä 34-37 astetta. Asiaa auttaa, että joka paikassa on ilmastointi. Naisten pukeutumisessa on sekä tiukkaa että väljää ja molemmissa on puolensa. Kun hiki valuu koko ajan, on helpompi olla esim. polvipituisissa legginseissä, koska ne eivät liiskaudu samalla tavoin ihoon kuin väljät vaatteet.

Toisinaan näkee hyvinkin avonaisia kaula-aukkoja, mutta mitään persvakohousuja en ole nähnyt. On tietty ero pukeutua lämpimänkestävästi ja huomiohakuisesti. 

Vierailija
90/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat tyylitön ja lihava kansa. Tämä trendi vain pahentunut. Ruman näköistä. Suomalaiset ovat myös hyvin epäsiistejä. Olen matkustellut paljon ja missään muussa maassa en ole nähnyt näin metsäläistä porukkaa mitä Suomesta löytyy. Tampere täynnä näitä tyylittömiä. Täällä on muotia olla lihava, epäsiisti, käyttää mahdollisimman pieniä vaatteita, täällä on muotia myös siniset, violetit, keltaiset, pinkit hiukset, ruman näköistä. Mitä rumemmalta näytät sen parempi. Kävin eilen Kalevan Prismassa ja täytyy sanoa, että kylläpä oli rumaa settiä tarjolla. 

Vierailija
91/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan miten ne hikipimpit siellä muljuu ja muhentuu kun laitetaan tiukat trikoot jalkaan. Yök niin tyylitöntä.

Vierailija
92/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ärsyttää sekin, että alipainoiset saavat pukeutua alastonpukuihin ja stringeihin yms, koska heillä ei ns. ole mitään muotoja, mutta ylipainoisilta tai muodokkailta se on kielletty. Kaikilla se on ihan yhtä typerää!!

Vierailija
93/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan ja haluan esitellä kaunista vartaloani. Välillä minulla on polvipituisia hameita ja shortseja, mutta helteillä kun tulee vaihdettua vaatteita jopa useamman kerran päivässä, niin välillä sitten tulee pidettyä myös lyhyempiä hameita, mekkoja ja shortseja. Lyhyimmät mekot ja shortsit olen itse asiassa saanut kavereilta tai puolisolta.

Vierailija
94/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat tyylitön ja lihava kansa. Tämä trendi vain pahentunut. Ruman näköistä. Suomalaiset ovat myös hyvin epäsiistejä. Olen matkustellut paljon ja missään muussa maassa en ole nähnyt näin metsäläistä porukkaa mitä Suomesta löytyy. Tampere täynnä näitä tyylittömiä. Täällä on muotia olla lihava, epäsiisti, käyttää mahdollisimman pieniä vaatteita, täällä on muotia myös siniset, violetit, keltaiset, pinkit hiukset, ruman näköistä. Mitä rumemmalta näytät sen parempi. Kävin eilen Kalevan Prismassa ja täytyy sanoa, että kylläpä oli rumaa settiä tarjolla. 

Puhumattakaan niistä oksettavan tyylittömistä tatuoinneista mitä on kaikilla elämankoulu-naisilla ja maaseutulaisilla. Sitten paksut ripsienpidennykset siihen välkor0skaiseen lookkiin kaupan päälle.

Vierailija
95/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen voi pukeutua kesälläkin ihan niinkun itsestä hyvältä tuntuu. Enemmän säälittää se, jos joku pukeutuu helteellä liian kuumiin vaatteisiin, kun ei ulkonäköpaineiden vuoksi kehtaa olla vähemmissä vaatteissa, ja saa pahimmillaan sitten lämpöhalvauksen. Tämmöset aloitukset on omiaan voimistamaan kehohäpeää, mikä johtaa lämpöhalvauksiin.

Vierailija
96/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan miten ne hikipimpit siellä muljuu ja muhentuu kun laitetaan tiukat trikoot jalkaan. Yök niin tyylitöntä.

Eikä tee hyvää edes terveydelle, kuten esim. stringit tai keinokuituiset alushousut.

Mutta mitä väliä terveydellä...

Vierailija
97/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöhalvausta voi ehkäistä parhaiten pukeutumalla väljiin vaatteisiin, esim. trikoomekko, paituli jne. Ei kireisiin trikoisiin. Lisäksi mustaa väriä tulisi välttää. Lähes jokaisella juoksijalla olen tälläkin viikolla bongannut enimmäkseen mustia vaatteita. Eli myös treenipukeutuminen on pielessä. 

Toisaalta, mitä se minulle kuuluu. Kaikkea hyvää kaikille! Nautitaan kesästä!

t. pikkuhousufarkkushortsi-rintsikkakauhistelija edelleen 

Vierailija
98/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hoikka tiimalasivartalo. Miksi pukeutuisin niin, että se peittyy? Verhoan sen kyllä säädyllisesti, eli ei paljasta pintaa liikaa, mutta ihonmyötäisyys tuo esiin vartalon kauneutta.

Hoikkana saa vaikka minkälaisella kesävaatetuksella nykyisin paljon huomiota. "Kiitos" teille itsenne lihaviksi turvottaneille kanssaleideille.

Anteeksi, mutta nyt en aivan ymmärtänyt kommenttiasi ja sen liittymistä minun kommenttiini. Avaatko hieman, mitä tarkoitit?

Itse avaan sen verran lisää, että en ole lihava vaan hoikka tiimalasivartaloinen. Olen naimisissa ja perheellinen ja en erityisemmin hae mitään huomiota. Pidän vartalostani ja en halua pukeutua muodottomiin vaatteisiin. Pidän siis vartaloa myötäilevistä vaatteista.

Suurehko osa vaatteista rajautuu tietysti pois jo ihan sen vuoksi, että ne on mitoitettu suoremmalle vartalotyypille. Kinnaavat minulla esim. hartioista tai pepusta tai vaihtoehtoisesti selkä tai vyötärö jää pussittamaan säkiksi. Sellainen ei näytä hyvältä, vaikka se sama vaate tasapaksulla varalolla hyvältä näyttäisi. Minulla se näyttäisi vain huonosti istuvalta.

Vierailija
99/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kuulu muille miten kukakin pukeutuu. Pakko ei ole katsoa eikä välittää saati kommentoida. Toki saa tulla selittämään ihan kasvokkainkin mutta sillä voi olla seurauksensa kuten joutua kuvatuksi ja julkaistuksi somessa. Ihan oma valinta.

Ihan niin kuin niiden vakohousujensakin kanssa voi joutua kuvatuksi ja julkaistuksi somessa. Ihan oma valinta.

🤐😁

Vierailija
100/179 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti hakee huomiota ja hyväksyntää muilta, niin on jäänyt kiukuttelevan pikkulapsen tasolle.

Psykologiassa on käytössä myös käsite huomionhakuinen persoona.

Näitähän tänä päivänä riittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme