Ihmisiltä on mennyt kyky hahmottaa kuinka pukeutua kesällä
Joka toinen vastaantuleva nainen on vetänyt tiukkaakin tiukemmat ihonmyötäiset housut/shortsit mitkä nyt ikinä niin vakoseen tai vastaavasti hame on niin lyhyt että väkisin vilahtaa. Tissivako tyrkyllä tai napapaidassa. Miehet ilman paitaa mutta normaaleissa alaosissa eli yleensä väljähköissä shortseissa. Ketä/mitä varten naiset pukeutuu näin? Eikai oikeasti, rehellisesti ne pyllyvakosessa majailevat ja hikoilevat tiukat housut voi olla helteellä mukavat? Vai? Miten sinä pukeudut kesään? Vedätkö perC paljaana?
Kommentit (179)
Lisäksi 90% naisista vielä kuvottavia tatuoituja ja lävistettyjä läskejä, joka kerta meinaa ulkoillessa oksennus lentää kun 160cm 110kg syöttöporsas lyllertää näkökenttään.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi 90% naisista vielä kuvottavia tatuoituja ja lävistettyjä läskejä, joka kerta meinaa ulkoillessa oksennus lentää kun 160cm 110kg syöttöporsas lyllertää näkökenttään.
Kyllä olet oksettava ihan sinä itse vaan. Miksi et ole hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän sama juttu kuin muinoin ollut terapian tietovuoto.
Ihmiset olivat kauhuissaan, koska käynnit vuosi julkisuuteen samaan aikaan nainen selitti uutisissa omalla naamallaan ja nimellään asian. No, nyt tiedän, että hän kävi terapiassa.
Naiset hakee huomiota sitten itkevät, jos kuvat löytyy Ylilaudalta.
Noloa. Sinä siis.
Enemmän ne paidattomat miehet häiritsee
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne paidattomat miehet häiritsee
No ei todellakaan. Kyllä miehellä väljät shortsit ja ilman paitaa on parempi näky kuin nainen joka on kuin makkara nakin kuoressa. Kun on kamelinvarvasta, tissivakoa ja persvakoa ja paljasta vatsaa näkyvillä.
Nykyään ollaan laiskoja ja tyhmiä, joten pään sisällä ei ole mitään apuja. Sitten tyrkytetään väkisin itseään ulkoisesti, kun ei sisältä päin ole mitään antaa. Hei kattokaa oon tyhmä bimbo mut onhan mulla aika nuoltava kamelinvarvas ja persekin pystyssä ihan just sua varten!
Suomessa tosiaan moni luulee, että helteellä pitää pukeutua mahdollisimman tiukkoihin, pieniin ja paljastaviin vaatteisiin. Vaikka väljä ja peittävä olisi paljon miellyttävämpää. Ja toinen ryhmä on sitten keski-ikäiset, jotka kaivaa vuosi vuoden jälkeen ne 20 vuotta vanhat kesävaatteet, jotka oli sopivat 20 kg sitten. Ja osa naisista pukee yhä hameen alle leggingsit, vaikka esim. ne pellavahousut olisi parempi ja vilpoisampi ratkaisu, jos ei ihoa halua näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset olivat kauhuissaan, koska käynnit vuosi julkisuuteen samaan aikaan nainen selitti uutisissa omalla naamallaan ja nimellään asian. No, nyt tiedän, että hän kävi terapiassa.
Terapiassa käyneet on ennemminkin turn on kuin off.
Ihminen joka työstää itseään ja traumojaan eikä elä niiden vankina laittaen niitä eteenpäin läheisilleen, on arvostettu ja fiksu minun silmissäni.
Kaikilla on niitä luurankoja kaapissaan, osa siivoaa kaappiaan säännöllisesti ja osa ei uskalla.
Tätähän se on, epäkohteliaisuutta. Ei oteta muita huomioon.
Toisten huomioon ottaminen myös pukeutumisessa julkisilla paikoilla on ja on ollut aina ja ikuisesti sivistyneen ihmisen merkki.
Itsensä markkinointi myyntitarkoituksessa ja äärimmäinen itsekeskeisyys, se "minä-minä-tauti" kertoo taas aivan toisenlaisista tyypeistä ja toisenlaisesta ajatusmaailmasta. Näillekin pitäisi olla ihan omat alueensa kuten naturisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä huolta vaan ihan niistä omista asioistasi.
Ensimmäinen tyrkkypukeutuja ilmoittautuu ja mikä parasta.. Ilman selitystä miksi tekee niin. Hahaha
Kuuluuko muiden vaatetus sulle? Eikä ketään kiinnosta se, että sulla on munanpää märkänä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi saada erektion vaikka nainen olisi pukeutunut muodottomaan pitkään toppatakkiin ja toppahousuihin. Tämä on käynyt minulle junassa, vastapäätä istunut mies tykkäsi ilmeisesti silmistäni ja kasvoistani, vähän li
Poju, ketään ei kiinnosta sun erektio, eikä sitä kukaan muu huomaa kuin sinä itse.
Onko ap pitänyt silmänsä kiinni viimeiset 25 vuotta? Kun muistelen omaa nuoruuttani ysärillä ja 2000-luvun alussa, niin hameet, shortsit ja paidat oli lyhyitä, housuissa oli matalat vyötäröt ja stringit vaan vilkkui...
Vierailija kirjoitti:
Yliksen jäbän äo on max. 70. Kukaan ei häpeä terapiassa käymistään, mutta henkilötietojen väärinkäyttö on vakava rikos.
Oot varmaan myös jäätävä munanhajuinen läski.
Lääh puuh nuorten naisten hikiset pimpit ja mammojen isot, riippuvat hikitissit 🥵🥵😍😍
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sun sama miten kukanenki pukeutuu, mutta kyllä minä mieleni pahoitan kun minua syytetään häiritsevästä tuijotuksesta.
Ketju tosiaan on ulien itkua, parkua ja ikuista ikävää naisen luo.
Lähden kohta mökille, eli hurautan hissillä etupihalle aurinkotuoli kainalossa.
Mulla on päällä ohut mekko eikä mitään muuta.
Vetäkää inselit käteen niissä hikikomeroissanne, joihin kuolette yksin.
Tänä keväänä on tullut vastaan muutama nuori mies ilman paitaa kadulla shortsit jalassa.
Mun mielestä antaa ihmisestä bimbon ja itserakkaan vaikutelman. Ihmisvilinään ja kaupunkiin pukeudutaan kyllä, puoliksi alastomat vartalot ei sinne kuulu. Ja lapsellista esitellä jotain vatsalihaksiaan kaikille ohikulkijoille. Juu juu, olet näköjään käynyt salilla, kiva juttu, mutta ei sun silti tarvitse alasti kulkea täällä kauppakeskuksessa.
En tiedä missä ap oikein liikkuu mutta itse näen kaupungilla ihan normaaleja vaatteita ihmisten päällä. Rannalla taas on ihan normaalia olla vähissä vaatteissa.
Mulle ihan sun sama miten kukanenki pukeutuu, mutta kyllä minä mieleni pahoitan kun minua syytetään häiritsevästä tuijotuksesta.