Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää, kun jotkut yrittävät päteä äitiydellään

Vierailija
26.05.2024 |

Esim. "Olen kolmen lapsen äiti".

Niin on moni muukin! Mikä saavutus se muka on? Kuuluu elämään. Eläimetkin lisääntyvät.

Kommentit (203)

Vierailija
41/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten myötä se kä

Totta, että lapset kasvattavat myös vanhempiaan ja niin sen kuuluu mennäkin. Ketä ne ovatkaan ne kärttyisät vanhukset...

Niitä, mummoja joiden lapset ja lapsenlapset eivät ehdi käydä mummoa katsomassa. Ovat surullisia, joka näkyy ulospäin kärttyisyytenä. Elämä on rakennettu omien lasten varaan, mutta nämä ovat sitten perustaneet ne omat perheet ja mummo jäänyt tyhjän päälle.

Vierailija
42/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koe vahingoniloa sinun lapsitaakasta, vain sääliä. Sinä voit tietenkin kokea vahingoniloa siitä, että minulla menee hyvin,

Sääli on sairautta mutta hyvä että voit edes lohduttautua sillä säälillä. En tosin näe miten mulla huonosti menisi, en vaikka miten päin katsoisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten myötä se kä

Totta, että lapset kasvattavat myös vanhempiaan ja niin sen kuuluu mennäkin. Ketä ne ovatkaan ne kärttyisät vanhukset...

Niitä, mummoja joiden lapset ja lapsenlapset eivät ehdi käydä mummoa katsomassa. Ovat surullisia, joka näkyy ulospäin kärttyisyytenä. Elämä on rakennettu omien lasten varaan, mutta nämä ovat sitten perustaneet ne omat perheet ja mummo jäänyt tyhjän päälle.

Selkeästi kuljemme eri piireissä 😂

Vierailija
44/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jokainen ei saa olla oma itsensä ja myös neuvoa jos on fiksu niiden lasten kanssa?

Vierailija
45/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just täydellinen mutsi. Kysy mitä haluat.

Vierailija
46/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa tarvitaan huumorintajuakin mutta vakavat asiat ja tilanteet on otettava vakavasti. 

Vierailija
47/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa leuhkia äitiydellään jos tietää että on hyvä äiti, minua se ei haittaa. Olen itsekin.

Vierailija
48/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset eivät pidä siitä että he eivät saa kaikkea tai saa tehdä mitä haluavat tai eivät pidä siitä että heiltä vaaditaan elämässä jotakin, mitä tahansa pientäkin asiaa. He vaivaantuvat kaikesta.

Vierailija
49/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset ovat todellakin ilkeitä kotona. Haistattelevat ja ovat aggressiivisia eivätkä kiinnostu esimerkiksi mistään yhteisestä tekemisestä. Heitä ei saa vaivata millään arjesta höpöttelemisellä ja saattavat suuttua jos muut ovat iloisella tuulella ja keskustelevat niitä näitä jne.

Vierailija
50/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemärit ovat kateellisia lapsettomille ja vapaille naisille 😌

Sanavalintasi todisti juuri muuta.

Ok, 🐷vosu

Allekirjoitit. Hattu päästä!

Vierailija
51/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, annan toisten iloita äitiydestään. Jos kokee olevansa hyvä äiti, niin hyvä se lapselle myös. 

Itse en välttämättä lesoilisi lapsettomille äitiydestä. 

Vierailija
52/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on vain sitä, että on levittänyt jalkansa ja ottanut spermat sisäänsä. Ei siinä mitään ylistettävää ole. Eipä nainen muutenkaan ole yhtään mitään ilman miestä.

Jalkojen levittäminen onnistuu kaikilta. äitiys ei ikävä kyllä onnistu kaikilta, jotka siihen hommaan ryhtyvät tai joutuvat. Ei isäksikään todellisuudessa vielä pääse siittämällä, vaan vasta lapsen kasvattamisella.

Vierailija
53/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on sitä kun sperma-ämpäri paukahtaa paksuksi. Loppu on sitten sen pershedelmän hoitoa.

Ok. Onhan tässä totuuttakin. Kunnioitus puuttuu täysin. Olet varmasti hyvä ihminen.

Äitinsä kasvattama 

Vierailija
54/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lapset eivät pidä siitä että he eivät saa kaikkea tai saa tehdä mitä haluavat tai eivät pidä siitä että heiltä vaaditaan elämässä jotakin, mitä tahansa pientäkin asiaa. He vaivaantuvat kaikesta.

Näkyy tässä ketjussakin.

Vierailija
55/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, annan toisten iloita äitiydestään. Jos kokee olevansa hyvä äiti, niin hyvä se lapselle myös. 

Itse en välttämättä lesoilisi lapsettomille äitiydestä. 

Kiusaaminen ei olekaan hyväksi, en itsekään saa sellaisesta mitään nautintoa. Kaikki eivät halua lapsia ja se on ok. Itselleni on siunaantunut 2 mutta sisaruksillani ei ole lapsia ollenkaan. Muutama ei edes halua ja ymmärrän eikä se minuakaan haittaa.

Vierailija
56/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, jos joku yrittää keulia äitiydellään. Tiedetään kuitenkin totuus ja se se on, että vanhemmuus on paska nakki naisille. 

Vierailija
57/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on sitä kun sperma-ämpäri paukahtaa paksuksi. Loppu on sitten sen pershedelmän hoitoa.

Ok. Onhan tässä totuuttakin. Kunnioitus puuttuu täysin. Olet varmasti hyvä ihminen.

Äitinsä kasvattama 

Valitettavan usein kasvatustyö jää enemmän äideille, liekö luonnollista kasvatustaitoa äideillä yleisesti ottaen enemmän sitten. Äidille terveisiä.

Vierailija
58/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy tässä ketjussakin.

Koko palstalla näkyy. En valitettavasti ole ehtinyt lukemaan aiempia kommenttisivuja. Hyvän huomion olet tehnyt kuitenkin, kiitos siitä sinulle.

Vierailija
59/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama, jos joku yrittää keulia äitiydellään. Tiedetään kuitenkin totuus ja se se on, että vanhemmuus on paska nakki naisille. 

Osa meistä kyllä nauttii äitiydestä ja lasten kasvattamisesta. Kaikille se ei ole samanlaista tai yhtä luonnollista. On toki myös inhoittavaa jos isä ei ota lainkaan kasvatusvastuuta mutta toisinaan ei kannata edes pakottaa sillä lapsia on myös suojeltava. Kannattaa aina katsoa asiat täysin tilannekohtaisesti. Lasten turvallisuus on hyvin tärkeä asia jo koko elämänlaadun kannalta.

Vierailija
60/203 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat usein samassakin perheessä erilaisia joten muistathan keskittyä jokaiseen lapseen erikseen ja tutustua kunnolla siihen minkälainen persoona lapsi oikeasti on. Kun ymmärrät lastasi, olet valmiimpi toimimaan hänen kanssaan myös erilaisissa haasteellisissa tilanteissa. Muistathan että kuten lapsella, myös aikuisella on oikeus omiin tunteisiin. Olet rakas ja tärkeä ihminen, muista arvostaa aina itseäsikin elämässäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan