Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkailee menevänsä pettämään

Vierailija
26.05.2024 |

Olemme erittäin lähellä eroa, mutta olemme vielä yrittäneet saada asioita kuntoon lastemme vuoksi. Itse koen, että mieheni ei lainkaan ymmärrä, mitä ero sitten käytännössä tarkoittaisi. Hän ei esim. juuri koskaan hoida lapsiamme ilman minua enkä usko, että käsittää sitä, että jatkossa sitten aina hoitaisi omalla jaksollaan. Lisäksi pitäisi mm. myydä hänelle hyvin tärkeä mökki.

Mieheni käytös on hyvin tuuliviirimäistä; samana iltana hän saattaa suunnitella yhteistä kesälomaa sekä sanoa, että haluaa erota. Koen, että mies aidostikin haluaa erota, mutta sitten kun eron jälkeinen elämä realisoituisi, ei enää haluaisikaan. Olen sanonut miehelle, että voi lähettää molempien nimissä avioerohakemuksen. Ei ole kuitenkaan sitä tehnyt. Nyt uusimpana käänteenä mies alkoi eilen uhkailemaan, että menee pian pettämään minua, jos sillä tavalla pääsisi tästä avioliitosta eroon. Intiimielämä meillä siis on kunnossa, tai minä olen jopa halukkaampi kuin mieheni, joten siitä ei ole kyse, että pitäisi sen takia hakea sellaista seuraa. Lisäksi mies sanoi, että aikoo puhua meidän naapureille minusta, jotta he ymmärtäisivät miksi hän on niin paljon poissa. Emme siis tunne ko. naapureita ja asiat mitä hän ajatteli heille kertoa, olisivat vain minun täysin asiatonta mustamaalaamista, jolla ei ole todellisuuspohjaa.

Olen ollen kyllästynyt miehen epäasiallisiin puheisiin ja eri tasoisiin uhkailuihin jos asiat eivät mene aivan hänen tahtonsa mukaan. Millä saisin hänet lopettamaan epäasialliset puheet? Sanominen ei auta. Eikä auta eroaminenkaan, koska silloin hän vasta epäasialliseksi varmasti alkaisikin.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käynyt jo. Ei se muuten uhkailisi asialla.

Vierailija
2/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käynyt jo, ei se muuten siitä puhuisi. Uskoo jäävänsä kiinni kohta joten alustaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo pettänyt.

Vierailija
4/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät tuollaista käytöstä?

Eroaisin ja varautuisin, että hoidan lapset yksin. 

Vierailija
5/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et itse hae eroa? Kauanko aiot sen lapsellista käytöstä sietää?

Vierailija
6/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ole aktiivinen eroasian suhteen? Onko lapset siis syynä vai mitä? Tosiasia on että olet jo valmiiksi yksin vastuussa heistä, joten tilanne ei muuttuisi eron myötä kuin paremmaksi, kun ei tarvitsisi kestää tuollaista p*rseenreikää kotonaan. Miehen mökkiasiat ovat hänen omalla vastuullaan, lieneekö se ainoa syy miksi on kanssasi vaikka selkeästi ei haluaisi.

Vierailija
7/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä avioerohakemus menemään. Miksi ihmeessä odotat että mies laittaisi hakemuksen?

Vierailija
8/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, mutta hän on aika arka, että meillä meni tosi kauan tutustua, ennen kuin hän uskalsi edes pussata. Ja tiedän aina missä mieheni on ollut, jos hän ei ole ollut kotona. Mutta hänen impulsiivinen ja epävakaa käytöksensä on kuin suoraan pettäjän käsikirjasta. Mutta kun hänen pointtinsa on se, että sitten kun on pettänyt, pääsee musta eroon, niin luulisin, että olisi tunnepäissään samantien sanonut, että kävi muuten pettämässä, jotta olisi sillä saavuttanut sen, että minä laittaisin erohakemuksen vireille.

ap

Vierailija
9/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tuuliviiri koska toinen nainen taustalla painostaa jotain päätöstä. Hän taas pelkää saavansa taloudellisesti takkiinsa ja lapset vuoroviikolla riesakseen jos eroaa. Häntä ei kiinnosta omaisuuden puolitus, ei elarit eikä lapset ja nyt on pinteessä kun ei tiedä mitä tekisi ja sitten se toinen nainen on myös vaikea. jos siltä ei saa enää pillua koska se suuttui niin hänelle jää tyhjät kortit kätee, pelkkää velkaa ja ei pillua sekä kakarat joita ei jaksa nähdä.

Vierailija
10/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä vielä panet tuollaista molopäätä?

Vierailija
11/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt, mutta hän on aika arka, että meillä meni tosi kauan tutustua, ennen kuin hän uskalsi edes pussata. Ja tiedän aina missä mieheni on ollut, jos hän ei ole ollut kotona. Mutta hänen impulsiivinen ja epävakaa käytöksensä on kuin suoraan pettäjän käsikirjasta. Mutta kun hänen pointtinsa on se, että sitten kun on pettänyt, pääsee musta eroon, niin luulisin, että olisi tunnepäissään samantien sanonut, että kävi muuten pettämässä, jotta olisi sillä saavuttanut sen, että minä laittaisin erohakemuksen vireille.

ap

Eihän tuossa ole väliä sillä onko pettänyt vai ei. Hänen puheensa ja käytöksensä on jo syy eroon. Ota itse erossa aktiivinen rooli ja laita paperit menemään.

Vierailija
12/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Arka oli minunkin ex kokemattomuuttaan alussa. Mutta minun kanssa pisti niin mukavaksi olonsa ja rentoutui että se ei millään tavalla estänyt pettämistä kun pää oli saatu auki. Niitä naisia tuli kuin tyhjästä. Sinä olit vain se harjoituskappale jonka kanssa hankittiin varmuutta.

Vierailija
13/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti haluaa säilyttää tämän unelmasuhteen. Huoh.

Vierailija
14/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista et voi muuttaa. Ymmärräthän tämän asian täysin? Mies on sellainen kuin on, etkä sinä voi sille yhtään mitään. Hän suunnittelee pettämistä, jotta sinä viimeinkin saisit hänen temppuiluistaan tarpeeksesi ja hakisit itse eroa.

Älä sinä omaa elämääsi. Sen sinä voit itse valita, elätkö edelleen yhdessä miehen kanssa ja siedät tuota, vai onko helpompaa ja mukavampaa elää erossa.

Vierailija
15/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saamari! Mistä näitä mieslapsia sikiää! Meillä tuli ero siitä syystä, että se on joko mieslapsen tahto tai ei mikään muu. Mieslapsi syytti edellistä vaimoaan juuri siitä mitä itse tekee. 

Vierailija
16/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lasten takia siedän ja tässä päivä päivältä kerään voimia eroon. Siitähän ei helppo tule tuollaisen ihmisen kanssa. Ja en siedäkään enää tuollaista käytöstä ja siitä mieheni raivostuu kahta kauheammin. Nuo uhkailut alkoivat eilen siitä, kun en vastannut tarpeeksi nopeasti hänen viesteihinsä. Hän itse siis voi aina pistää minulle estoja ja olla vaikka päivän vastaamatta, mutta minun kohdallani hän olettaa minun vastaavan sillä sekunnilla.

Ja ero on varmasti väistämättä edessä, mutta yritin täältä hakea apuja, että miten tuollaisen ihmisen saisi lopettamaan epäasialliset puheet, koska en aio niitä eronkaan jälkeen sietää. Että onko mitään keinoa saada tuollaista ihmistä käyttäytymään aikuismaisesti ja asiallisesti?

ap

Vierailija
17/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain lasten takia siedän ja tässä päivä päivältä kerään voimia eroon. Siitähän ei helppo tule tuollaisen ihmisen kanssa. Ja en siedäkään enää tuollaista käytöstä ja siitä mieheni raivostuu kahta kauheammin. Nuo uhkailut alkoivat eilen siitä, kun en vastannut tarpeeksi nopeasti hänen viesteihinsä. Hän itse siis voi aina pistää minulle estoja ja olla vaikka päivän vastaamatta, mutta minun kohdallani hän olettaa minun vastaavan sillä sekunnilla.

Ja ero on varmasti väistämättä edessä, mutta yritin täältä hakea apuja, että miten tuollaisen ihmisen saisi lopettamaan epäasialliset puheet, koska en aio niitä eronkaan jälkeen sietää. Että onko mitään keinoa saada tuollaista ihmistä käyttäytymään aikuismaisesti ja asiallisesti?

ap

Ei oikein taida olla. Kokemukseni mukaan heti eron jälkeen jutut ja huono käytös vain pahenee. On tullut vaikka mitä kännisiä solvauksia ja uhkailua. Onneksi itsellä ei ole kokemusta siitä millaista se on, kun on lapsia kuvioissa. 

Vierailija
18/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon miehen pää ole kunnossa. Ei tuollainen käytös ole ok ja normaalia. Oletteko ensimmäiset kumppanit toisillenne? Kunnon keskustelu ukon kanssa ja jos ei tulisi muutosta käytökseen, niin mä ottaisin eron tuollaisesta pösilöstä. 

Vierailija
19/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
20/113 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies laittaa sulle, perheensä äidille, estoja??? Apua, miten edes olet tuollaisen kanssa vielä! Nyt valoja päälle äkkiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan