Voisitko olla ihmisen kanssa jolla on avanne?
Sellainen tuli juuri ja elämä vaikuttaa melko synkältä.
Kommentit (124)
En arvostaisi tuollaista ihmistä paskan vertaa.
Varsinkaan jos ulosteessa on myös verta, sillä en kestä nähdä verta vaan pyörryn ja minulle tulee huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Silloisella kumppanillani oli väliaikainen avanne. Valehtelisin jos väittäisin etten varonut sitä seksin aikana jotenkin. Hänellä oli kyllä sellainen vyö, jolla sai sidottua ettei läpsynyt. Aina ei sitä laitettu. Kyllähän se jotenkin tapoja muutti, ehkä olin itse liian arka etten satuttanut tai rikkonut tai lähtenyt irti. Hän sai sen kyllä pois js haava umpeutui hyvin. En osaa sanoa jos olisi jäänyt pysyväksi.
Sanotaan näin, että ihmiset ovat erilaisia. Joillekin avanne ei vaikuta, mutta ei voi syyllistää jos joillekin vaikuttaa. Niinhän on monessa muussakin asiassa. Itse en pystyisi olemaan hoitoalalla töissä tai leikkaava lääkäri, joillekin se on kutsumus ja kaikkea siltä väliltä.
Voihan sen ottaa pois ja jonkun liimattavan suojalaastarin laittaa päälle, jos kovin villiä seksiä harrastaa. Nuorillehan se on iso juttu mutta kun on itse jo keski-ikäinen niin on tuttunut siihen että on kroonisia sairauksia ja pitänyt leikkauskin tehdä jne. Ei jaksa enää murehtia vaikka elämä ei olisi täydellistä. Jos pitäisi vielä avanne laittaa niin sitten laitetaan.
En usko , että haluaisin olla tuollaisessa suhteessa joten todennäköisesti sanoisin kumppanilleni ,että mitäpä jos pantaisiin vaan tämä paska pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
En usko , että haluaisin olla tuollaisessa suhteessa joten todennäköisesti sanoisin kumppanilleni ,että mitäpä jos pantaisiin vaan tämä paska pakettiin.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloisella kumppanillani oli väliaikainen avanne. Valehtelisin jos väittäisin etten varonut sitä seksin aikana jotenkin. Hänellä oli kyllä sellainen vyö, jolla sai sidottua ettei läpsynyt. Aina ei sitä laitettu. Kyllähän se jotenkin tapoja muutti, ehkä olin itse liian arka etten satuttanut tai rikkonut tai lähtenyt irti. Hän sai sen kyllä pois js haava umpeutui hyvin. En osaa sanoa jos olisi jäänyt pysyväksi.
Sanotaan näin, että ihmiset ovat erilaisia. Joillekin avanne ei vaikuta, mutta ei voi syyllistää jos joillekin vaikuttaa. Niinhän on monessa muussakin asiassa. Itse en pystyisi olemaan hoitoalalla töissä tai leikkaava lääkäri, joillekin se on kutsumus ja kaikkea siltä väliltä.
Voihan sen ottaa pois ja jonkun liimattavan suojalaastarin laittaa päälle, jos kovin villiä seksiä harrastaa. Nuorillehan se on iso juttu mutta kun on it
Vammaisten seksielämä on tabu ja siitä ei täällä keskustella!
* Ilmiannettu*
Minä olen rehellinen ja sanon, etten voisi. En pystyisi harrastamaan seksiä, se veisi halut. En pystyisi seurustelemaan myöskään lihavan tai kaljun kanssa, eiköhän meillä kaikilla ole kriteereitä puolison suhteen, tai sellaisen kenestä kiinnostuu ja millaisista puolista ei viehäty.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen ottaa pois ja jonkun liimattavan suojalaastarin laittaa päälle, jos kovin villiä seksiä harrastaa. Nuorillehan se on iso juttu mutta kun on it
Olimme jo kyllä yli viisikymppisiä. Ja villistä seksistä sen verran, että kyllä perinteisessäkin asennossa joskus innostutaan rynkyttämään reippaammin. Suojalaastarissa on vain se pelko, että jos kuitenkin irtoaa kesken kaiken. Tosin muistaakseni oli joku tulppa, jolla voi sulkea pieniksi ajaksi. Joo, kuten sanoin, olemme erilaisia. Kyllä seksi muuttui varovaisemmaksi ja vähemmän spontaaniksi vaikkemme mitään erityisen villiä tai erikoista seksiä harrastaneetkaan. Myös matkustaessa täytyi aina sopivin välein päästä pussi tyhjentämään. Mutta sen hän tietenkin hoiti itse. Syömisessä oli joitain rajoituksia ettei suoli tukkeentunut jne. Kovin kuplivaa juomaa ei voinut juoda. Jotenkin vaivasi.
Emme siis ole enää yhdessä, avanne ei ollut eroon syy, se siis poistettiinkin muutaman kuukauden jälkeen.
Jopas on äitinsä hylkäämien älykääpiöiden kokoontumisajot tässä ketjussa. Harva osaa vastata asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rehellinen ja sanon, etten voisi. En pystyisi harrastamaan seksiä, se veisi halut. En pystyisi seurustelemaan myöskään lihavan tai kaljun kanssa, eiköhän meillä kaikilla ole kriteereitä puolison suhteen, tai sellaisen kenestä kiinnostuu ja millaisista puolista ei viehäty.
N36
Miten kehtaat lihavana sinkkuäitinä asettaa minkäänlaisia vaatimuksia lastesi uuden isän suhteen??!
Vierailija kirjoitti:
N36
Tuossa iässä ei pitäisi olla enää kovin nirso.4 vuotta vielä ja olet raihnainen vanhus.
Noup. Et pysty tekemään lapsia, ja paskatauti periytyy.
Riippuu miksi on ja miten haittaa nussimista. Jos on geeniperäistä, ei ainakaan muksuja sitten! Jos haittaa nussimista niin turn offi heti.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miksi on ja miten haittaa nussimista. Jos on geeniperäistä, ei ainakaan muksuja sitten! Jos haittaa nussimista niin turn offi heti.
Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs haittaa siitä olisi? Toki ymmärrän tällaiset mietteet jos asia on tuore.
No joo. Sellainen on tulossa ja on todella epävarma olo. Kiitos että kannustatte. Ei tää helpolta tunnu, mutta en minä eikä lääkäritkään taida nähdä enää muuta vaihtoehtoa.
Moni avanteen saanut on todella tyytyväinen, kun suolisto rauhoittuu. Tiedänpä heitäkin, joitten elämän kaikkinensa avanne on mahdollistanut.
Vammaisen ihmisen kanssa yhteiselämä vaatisi todella suuria uhrauksia mieheltä. Esimerkiksi haaveet lapsista täytyisi haudata ihan täysin koska olisi täysin vastuutonta tuottaa maailmaan vammaisia jälkeläisiä ja todennäköisyys terveiden lasten saamiseen olisi häviävän pieni.
Vastuuntuntoisena, ihmisläheisenä miehenä joutuisin valitettavasti sanomaan Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vammaisen ihmisen kanssa yhteiselämä vaatisi todella suuria uhrauksia mieheltä. Esimerkiksi haaveet lapsista täytyisi haudata ihan täysin koska olisi täysin vastuutonta tuottaa maailmaan vammaisia jälkeläisiä ja todennäköisyys terveiden lasten saamiseen olisi häviävän pieni.
Vastuuntuntoisena, ihmisläheisenä miehenä joutuisin valitettavasti sanomaan Ei kiitos.
Tuo on kyllä totta. Saisi hävetä vammaisen naisen lisäksi myös vammaisia lapsiaan eikä elämän tarkoitus voi olla joutua elämään häpeässä.
Vierailija kirjoitti:
On vastuutonta tuottaa maailmaan jälkeläisiä. Oli sitten vammaisia tai ei.
Meillä työpaikalla kaikki ottavat aamuisin kuvan kakastaan ja sitten kahvitauoilla vertaillaan ja katsotaan kellä on jännän värisin kakka. Olen kerran voittanut syömällä hopeatoffeeta,lakritsia ja hernemaissipaprikaa. Jälkikäteen harmittaa,etten syönyt lisäksi nonparelleja. Vuoden lopussa voittajien kuvat ripustetaan seinälle ja finaaliin päässeiden joukosta valitaan kuka saa arvostetun Vuoden Paska-Jaakko tittelin.
Loppukilpailussa värin lisäksi arvostellaan myös koko ja koon perusteella valitaan myös Sontaläjä arvonimen saaja.