Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla ihmisen kanssa jolla on avanne?

Vierailija
25.05.2024 |

Sellainen tuli juuri ja elämä vaikuttaa melko synkältä.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen niiden kanssa tekemisissä, en kyllä halua hoitaa avannetta vapaa-ajallanikin.

Olet täysin väärällä alalla. Ihmisvihaajat voivat mennä vaikka syvänmerenhitsaajiksi. 

Miksi on vaikea ymmärtää että en halua tehdä töitä kotona, vapaa-ajallani? Tekisitkö itse?

Koska se avanteen omistaja hoitaa putsaukset ja pussin vaihdot ihan itse, ei siihen sinua tai muita tarvita.

Aivan. Tuo paskan kanssa arkena lutraaja kuvittelee olevansa joku kaikenmaailman hoitaja ja handlaaja. Hupaisa pätijä.

Vierailija
62/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki.

Itselläni on kyljestä häpyluuhun oleva arpi umpisuolen puhkeamisen seurauksena. Ne, joiden seurassa se on ollut näkyvissä, eivät ole koskaan sanoneet siitä mitään sen jälkeen, kun tietävät, mistä se on tullut. 

Avanne tarkoittaa että uloste siirtyy paksusuolesta kylkeen tehdystä reiästä pussiin. Arpi ei liity keskusteluun mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnyt sisältöä, jossa persrööri näyttää olevan repeämispisteessä, ja sekin kuvottaa ihan älyttömästi. Samoin jos ihoa venytetään, esim. nännien kohdalta 🤮 ihan kamalaa katsottavaa, onneksi ei ole pakko. Nämä esimerkkinä siitä, että olen tosi herkkä kuvottumaan. Lisäksi roskikset kuvottavat ja joskus yökkäilen pelkälle ajatukselle likaisista roskiksista roskineen. 

Vierailija
64/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin, ei mitään ongelmaa 🙂 Monet, monet muutkin ihmiset tarvitsevat apuvälineitä, proteeseja ym. Normaalia elämää.

N38 

Vierailija
65/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua valitettavasti yököttää tuollaiset. En voi kirjoittaa sitä sanaa, muuten puhelin alkaa heti näyttämään juuri sellaista sisältöä mitä EN halua nähdä. Joka tapauksessa ällöttää ja jopa kuvottaa ajatus siitä r...e...i.....ä......s.....t....ä niin sanotusti väärässä kohdassa kroppaa. Lisäksi se pussi... Hyi... Olen yliherkkä tällaisille ja sori, mutta minulla on oikeus siihen, vaikka tämä kommentti tuleekin keräämään alanuolia kuil magneetti. En ole sen huonompi ihminen, vaikka minua kuvottaa asia, joka ei kuvota muita.

Kuin* 

Vierailija
66/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ainakaan kelpuuttaisi miestä jolla on avanne kun ovat muutenkin niin nirsoja miesten suhteen. Miehet kyllä kelpuuttaisi naisen jolla avanne, näin pinnallisia naiset ovat.

Tätähän on tutkittu ihan tilastollisesti, miehet ottaa eron kun puoliso sairastuu, naiset jää suhteeseen. Miehelle ei merkkaa mitään edes pitkä menneisyys yhdessä.

Vierailija
67/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en noin paskassa suhteessa olisi päivääkään.

Niin se vaan menee..

Vierailija
68/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen niiden kanssa tekemisissä, en kyllä halua hoitaa avannetta vapaa-ajallanikin.

Olet täysin väärällä alalla. Ihmisvihaajat voivat mennä vaikka syvänmerenhitsaajiksi. 

Miksi on vaikea ymmärtää että en halua tehdä töitä kotona, vapaa-ajallani? Tekisitkö itse?

Samaistuin.

Olen kokki ,enkä todellakaan tee töitä kotona. Eukko saa hoitaa! Toisaalta en ole ammatiltani siivoajakaan, mutta senkin tehtävän olen emännälle täysin ulkoistanut, kuten myös pyykinpesun ja lastenhoidon. Ei kuulu minun työnkuvaani ne.

Meidän perheessä molemmat vanhemmat on kokkeja. Meidän lapset hakee itse einesruuat kaupasta.

Siskon perheessä vanhemmat on kumpikin sairaanhoitajia. Ne ei vaihda lastensa vaipppoja eikä vaatteita. Jos tulee haava sormeen, niin itte saavat lapset ne hoitaa. Joskus soittavat mummille, että tulisi laittamaan laastarin.

Meidän äiti j isa- mummi  ja ukki käyvät meidän kummankin perheessä säännöllisesti noit hommia myös hoitamassa.

Me on päätetty, että

mehän ei töitä kotiin tuoda.

Vierailija
69/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voisin, ei mitään ongelmaa 🙂 Monet, monet muutkin ihmiset tarvitsevat apuvälineitä, proteeseja ym. Normaalia elämää.

N38 

Niinpä! Michael Penttiläkin tarvitsee silmälaseja.. mutta en silti sellaisen kanssa haluaisi olla.

Joten . .Rillipäät ällkööt vaivautuko, ei kiinnosta!

Vierailija
70/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistuin.

Olen kokki ,enkä todellakaan tee töitä kotona. Eukko saa hoitaa! Toisaalta en ole ammatiltani siivoajakaan, mutta senkin tehtävän olen emännälle täysin ulkoistanut, kuten myös pyykinpesun ja lastenhoidon. Ei kuulu minun työnkuvaani ne.

Meidän perheessä molemmat vanhemmat on kokkeja. Meidän lapset hakee itse einesruuat kaupasta.

Siskon perheessä vanh

Minä olen töissä lastensuojelussa, kotona mies hakkaa lapsia mutta en ole tehnyt asialle mitään, koska en tee töitä kotona. Sinkku siskoni on taloushallinnossa töissä ja vapaalla hän ei maksa laskuja ollenkaan.

Vierailija
71/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nähnyt sisältöä, jossa persrööri näyttää olevan repeämispisteessä, ja sekin kuvottaa ihan älyttömästi. Samoin jos ihoa venytetään, esim. nännien kohdalta 🤮 ihan kamalaa katsottavaa, onneksi ei ole pakko. Nämä esimerkkinä siitä, että olen tosi herkkä kuvottumaan. Lisäksi roskikset kuvottavat ja joskus yökkäilen pelkälle ajatukselle likaisista roskiksista roskineen. 

Oletko nähnyt persreikää, kun kakka sieltä tursahtaa? Kannattaa sekin videoida, niin voit sitäkin kauhistella. Syöt erilaisia ruokia ja kuvaat erilaisia kakan ulostuloja. 👍👍 Ja katselet ja yökit oikein antaumuksella.

Vierailija
72/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisella kumppanillani oli väliaikainen avanne. Valehtelisin jos väittäisin etten varonut sitä seksin aikana jotenkin. Hänellä oli kyllä sellainen vyö, jolla sai sidottua ettei läpsynyt. Aina ei sitä laitettu. Kyllähän se jotenkin tapoja muutti, ehkä olin itse liian arka etten satuttanut tai rikkonut tai lähtenyt irti. Hän sai sen kyllä pois js haava umpeutui hyvin. En osaa sanoa jos olisi jäänyt pysyväksi. 

Sanotaan näin, että ihmiset ovat erilaisia. Joillekin avanne ei vaikuta, mutta ei voi syyllistää jos joillekin vaikuttaa. Niinhän on monessa muussakin asiassa. Itse en pystyisi olemaan hoitoalalla töissä tai leikkaava lääkäri, joillekin se on kutsumus ja kaikkea siltä väliltä. 

Vierailija
73/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ainakaan kelpuuttaisi miestä jolla on avanne kun ovat muutenkin niin nirsoja miesten suhteen. Miehet kyllä kelpuuttaisi naisen jolla avanne, näin pinnallisia naiset ovat.

Tätähän on tutkittu ihan tilastollisesti, miehet ottaa eron kun puoliso sairastuu, naiset jää suhteeseen. Miehelle ei merkkaa mitään edes pitkä menneisyys yhdessä.

Jep. Juuri katsoin ig:ssä kun eräs als-tautia sairastava nainen kertoi miehensä jättäneen hänet parinkymmenen vuoden suhteen jälkeen. Itketti vaikka en tuota naista henkilökohtaisesti tunne.

Vierailija
74/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hyi helvetti. 

Vierailija
75/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38 

Niinpä! Michael Penttiläkin tarvitsee silmälaseja.. mutta en silti sellaisen kanssa haluaisi olla.

Joten . .Rillipäät ällkööt vaivautuko, ei kiinnosta!

Mutta entäpä jos se hoitaa ne silmälasinsa itse? Silloinhan niistä ei olisi sinulle vaivaa.

Vierailija
76/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua valitettavasti yököttää tuollaiset. En voi kirjoittaa sitä sanaa, muuten puhelin alkaa heti näyttämään juuri sellaista sisältöä mitä EN halua nähdä. Joka tapauksessa ällöttää ja jopa kuvottaa ajatus siitä r...e...i.....ä......s.....t....ä niin sanotusti väärässä kohdassa kroppaa. Lisäksi se pussi... Hyi... Olen yliherkkä tällaisille ja sori, mutta minulla on oikeus siihen, vaikka tämä kommentti tuleekin keräämään alanuolia kuil magneetti. En ole sen huonompi ihminen, vaikka minua kuvottaa asia, joka ei kuvota muita.

Ajatella niin. Sullakin voi jonain päivänä olla avanne tai joka tapauksessa jotain muuta vakavaa terveydellistä murhetta, ei siltä kukaan säästy ellei ns. hokki suorana täältä lähde yllättäen. Kannattaa totutella ajatukseen jo ajoissa eikä vasta sitten kun kohdalle osuu.

Vierailija
77/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Nykyään on avannelevyt ja -pussit hyvinkin kehittyneitä ja oon ammatin puolesta muutenkin tottunut 😅

Hei Pallopää-mies! Voit ottaa esille muitakin suolisto-ongelmia... Pakkohan se on ottaa avanne monen kohdalla mutta näillä vastaajilla ei varmaan ole tietoa siitä. Miten käy peräaukon jos se menee rikki jostain seksihurjasteluista? Uskallatko kysyä keneltäkään jotain... tai jos jotain kysyt niin tuskin kukaan vastaa yhtään mitään. Olisi kiva jos kuulis oikeesti niiltä joilla on koko kakkonen rikki - ainakin se on varma avanne-tilanne... toista se on jos otetaan sulkijalihaksesta posi vaikka vaan joku 1/3... sekin voi löystyä... noi joilla on reikä rikki niin ihan varmasti joutuvat käyttämään jotain vaippoja... kamalaa... eli laita ketju vaipat vai avanne... sitten on niitä onnellisia joilta otettu vain tuo pienempi määrä ja pääsivät ajoissa kirurgille vaikka viime tipassa... kun vuosikymmeniä on kulunut niin kirurgi voi sanoa että kiristettäisiinkö tätä... olisi mahdollista, mutta kuka uskaltaa semmoiseen mennä... ei ainakaan semmonen joka ei ole mikään vaippapotilas... Ihmisillä on näitä juttuja koska heillä suolistokasvaimia ja -syöpiä, haavoja ja divertikkeleitä ym suolistossa... Avaa ketju Vaipat vs avanne??? Olis kiva kuulla mitä ihmisillä on mikä vaikuttaa seksielämään... Mäkö laitan tämmösen ketjun?

Vierailija
78/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö se avannepussi vaatteiden alta? Joutuuko ottamaan jotenkin pukeutumisessa huomioon? Voiko käyttää esim normifarkkuja ja teepaitoja?

Vierailija
79/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Valtaosalla ei ole avannetta.

Vierailija
80/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaipua synkkyyteen. Sulla on varmasti paljon terveyttä vielä jäljellä josta olla tyytyväinen. Lisäksi avannepussi tuo apua ja helpotusta sairauteen jonka vuoksi se on laitettu. Tuskin kukaan selviää tästä elämästä ilman vaivoja ja vastoinkäymisiä. Myönteisellä asenteella yrittää mennä eteenpäin ja sopeutua. Ei kaadu kumppanin löytäminen siihen.