Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla ihmisen kanssa jolla on avanne?

Vierailija
25.05.2024 |

Sellainen tuli juuri ja elämä vaikuttaa melko synkältä.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustun aina ihmiseen ennen kuin ihastun joten jos toteaisin jonkun todella kivaksi tyypiksi ja kiinnostuisn niin avanne ei vaikuttaisi. 

Vierailija
42/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijälläkin on ollut avanne, jos olisin 10 vuotta nuorempi niin kyllä hän olisi mulle kelvannut avanteineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi este. Kyllä minä ihmisestä itsestään olen kiinnostunut, en hänen suolistostaan. Harva meistä pumpulissa elämän läpi pääsee, kullakin omat juttunsa. 

Luen kyynelsilmin näitä vastauksia, kiitos jokaiselle jolta ymmärrystä löytyy. Mä "sain" avanteen viikolla ja onhan näihin muutoksiin totutteleminen, kuten koko 3 vuoden aikana mitä Crohnia sairastanut. Mulle tuli sairaudesta lopulta komplikaatioita, hätäleikkaus ja avanne pelasti hengen ja oli ainoa vaihtoehto. Jos kaikki menee hyvin avanteen kanssa niin luulenpa että pystyn elämään normaalimpaa ja rikkaampaa elämää avanteen kanssa kuin jatkuvasti vessan vankina ja kotona eristyksissä. Olisi ihanaa viimein päästä keikoille, matkoille, luontoon samoilemaan jne. jotka nyt olleet täysin pois laskuista.

Vierailija
44/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen niiden kanssa tekemisissä, en kyllä halua hoitaa avannetta vapaa-ajallanikin.

Olet täysin väärällä alalla. Ihmisvihaajat voivat mennä vaikka syvänmerenhitsaajiksi. 

Vierailija
45/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen niiden kanssa tekemisissä, en kyllä halua hoitaa avannetta vapaa-ajallanikin.

Olet täysin väärällä alalla. Ihmisvihaajat voivat mennä vaikka syvänmerenhitsaajiksi. 

Miksi on vaikea ymmärtää että en halua tehdä töitä kotona, vapaa-ajallani? Tekisitkö itse?

Vierailija
46/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on vaikea ymmärtää että en halua tehdä töitä kotona, vapaa-ajallani? Tekisitkö itse?

Tekisin jos välittäisin toisista ihmisistä.

Vierailija
47/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä osoitan välittämiseni mieluummin jollain muulla tavalla kuin lääräämällä paskan kanssa.

Vierailija
48/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se avanteen omistaja hoitaa putsaukset ja pussin vaihdot ihan itse, ei siihen sinua tai muita tarvita.

Vierailija
49/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu kuten vaikka arpeen poskessa. 

Tai lukulaseihin. 

Nämä ovat ihan pikkuisen eri asia, kun niihin ei liity ulosteita.

Vierailija
50/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitettiinko sinulle aivoavanne kun noin typeriä kyselet?

Vastaukseni on yhtä kaksijakoinen kuin kysymyksesi.  Uuteen suhteeseen en välttämättä tuossa tilanteessa alkaisi, mutta jos kyseessä olisi jo olemassa oleva parisuhde, niin ei minkäänlainen sairastuminen olisi syy toista hylätä.

Vierailija
51/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin pitää vartin tupakkitaukoja pinnalla olevana ilmapumpun veivaajana sillävälin kun sukeltelet. En halua tupakkitauollani pumpata ilmaa sinulle. Haluaisitko itse?

Vierailija
52/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä osoitan välittämiseni mieluummin jollain muulla tavalla kuin lääräämällä paskan kanssa.

Onko bensalenkkarilta loppunut bensa ja viikkorahat kun pitää tänne tulla kiukuttelemaan?

Vierailija
53/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin. Ei mitään ongelmaa asian suhteen. 

Vierailija
54/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääräät näemmä itsesi kanssa, ei mitään eroa vitunsekopää.

Vierailija
55/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä jos kysymyksessä on nainen. Olen siis mies.

Vierailija
56/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laitettiinko sinulle aivoavanne kun noin typeriä kyselet?

Vastaukseni on yhtä kaksijakoinen kuin kysymyksesi.  Uuteen suhteeseen en välttämättä tuossa tilanteessa alkaisi, mutta jos kyseessä olisi jo olemassa oleva parisuhde, niin ei minkäänlainen sairastuminen olisi syy toista hylätä.

Ja haistasinäkinvittu.

Vierailija
57/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua valitettavasti yököttää tuollaiset. En voi kirjoittaa sitä sanaa, muuten puhelin alkaa heti näyttämään juuri sellaista sisältöä mitä EN halua nähdä. Joka tapauksessa ällöttää ja jopa kuvottaa ajatus siitä r...e...i.....ä......s.....t....ä niin sanotusti väärässä kohdassa kroppaa. Lisäksi se pussi... Hyi... Olen yliherkkä tällaisille ja sori, mutta minulla on oikeus siihen, vaikka tämä kommentti tuleekin keräämään alanuolia kuil magneetti. En ole sen huonompi ihminen, vaikka minua kuvottaa asia, joka ei kuvota muita.

Vierailija
58/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta en uskaltaisi harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Et taida oikein tietää avanteesta.

Tai seksistä?

Vierailija
59/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta jos puolisolleni pitäisi avanne tehdä, niin en tietenkään sen takia häntä jättäisi.

Vierailija
60/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistuin.

Olen kokki ,enkä todellakaan tee töitä kotona. Eukko saa hoitaa! Toisaalta en ole ammatiltani siivoajakaan, mutta senkin tehtävän olen emännälle täysin ulkoistanut, kuten myös pyykinpesun ja lastenhoidon. Ei kuulu minun työnkuvaani ne.