Tapailumiehen arviointi - kannattaako panostaa?
Aivan ihanan hurmaava, komea, älykäs siihen pisteeseen että on luultavasti nero, saa mut nauramaan niin että on melkein pissat housuissa.
On ollut jo alusta asti "hullaantunut" minusta - tämä sai ekat kysymysmerkit ilmaan koska on niin vahva ilmaisu käyttää. Oon kyllä ihan kiva, ei siinä mitään.
Alun viestittelyt oli myös keskustelullisia ja intensiivisiä, puhuttiin kaikki tahtomme ja vikamme auki koska ollaan aikuisella iällä (30+) ja etsitään loppuelämän kumppania molemmat.
Varoittamatta yhteydenpito meni vaisuksi, hädin tuskin viestejä ja jos mitään tuli niin ne oli poikkinaisia. Sitten taas välillä todella paljon viestintää ja vähän ajan päästä ei mitään.
Silti kertoilee jatkuvasti naima-aikeistaan ja halustaan perustaa perhe.
Aina kun nähdään puheenaiheina on hänen exät ja naiset joita on tapaillut - niitä on ollut about puolet Suomen täysi-ikäisistä naisista sikäli kuin olen ymmärtänyt. Minä olen puheidensa mukaan se ainutlaatuinen jonka kanssa näkee loppuelämänsä.
Tämä ihminen on myös vailla häpeää, impulsiivinen, epäilee minua yhtenään hulluksi (?) ja pitää minun näkemiäni ongelmia epätodellisina, eli saa minut epäilemään itseäni.
Jatkoon vai ei? (Olen valitettavan ihastunut)
Kommentit (58)
Varoittamatta yhteydenpito meni vaisuksi, hädin tuskin viestejä ja jos mitään tuli niin ne oli poikkinaisia. Sitten taas välillä todella paljon viestintää ja vähän ajan päästä ei mitään. -ISO VAROITUSLIPPU
Silti kertoilee jatkuvasti naima-aikeistaan ja halustaan perustaa perhe. -ISO VAROITUSLIPPU NOIN PIENELLÄ TUNTEMISELLA
Aina kun nähdään puheenaiheina on hänen exät ja naiset joita on tapaillut - niitä on ollut about puolet Suomen täysi-ikäisistä naisista sikäli kuin olen ymmärtänyt. Minä olen puheidensa mukaan se ainutlaatuinen jonka kanssa näkee loppuelämänsä. -ISO VAROITUSLIPPU
Tämä ihminen on myös vailla häpeää, impulsiivinen, epäilee minua yhtenään hulluksi (?) ja pitää minun näkemiäni ongelmia epätodellisina, eli saa minut epäilemään itseäni. -TODELLA ISO VAROITUSLIPPU
Jatkoon vai ei? (Olen valitettavan ihastunut) -EI JATKOON
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei kysele muiden mielipiteitä, jos haluaa olla suhteessa.
Saati sitten tämmöisillä palstoilla...
Onkos tämä itse hän?
Ei todellakaan jatkoon. Psyykeltään normaali ihminen ei puhu tuollaisia asioita. Oikeesti ei kuulosta yhtään tasapainoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Narkkipelle
Luultavasti sitäkin toi ukko ollut
Kuulostaa ihan yhdeltä jonka mä vahingossa tapasin Tinderissä :D Haluttaisi sanoa nimi ja paikkakunta mutta huh! - JUOKSE!!!
Anna kun arvaan? Se ei kauheasti kysele sinusta mitään, muuta kuin liittyen hänen suunnitelmiinsa suhteesi? Sun näkemykset, mielenkiinnon kohteet, henk. koht. historia ei ole hänelle mitenkään mielenkiintoinen juttu? Vain se että sinusta voisi tulla se mitä hän kaavailee: vaimo tai äiti, ja miten sen voisi toteuttaa käytännössä.
Kyseessä ei välttämättä ole narsisti vaan ihan oikeasti psykopaatti. Hän voi haluta sinusta kumppanin koska näkee nämä ominaisuudet. Tai sitten ei, jos aiheutat pienimpiäkään hankaluuksia. Tällainen ihminen näkee sinut pelkästään hyödykkeenä, älä odota MITÄÄN vastineeksi. Edes kohteliaisuuksia sen alun hurmauksen jälkeen.
Itsellesi ei siis nouse mitään varoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Maanisdepressiivinen
Millä perusteella?
"Aina kun nähdään puheenaiheina on hänen exät ja naiset joita on tapaillut"
Mitä? Kuka alkaa puhumaan existään uudelle ihastukselle. Jos on juuri eronnut niin eron syyt voi käydä läpi jos se on molemmille ok, mitään muuta ei ole tarpeellista puhua existä tai hoidoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta. Mitä hän sanoo, kun kysytä näistä asioista? Kysy. Joko eroatte tai sitten ette, mutta kaikesta pitää pystyä puhumaan, jos jatkatte
Emme ole eroamassa, hän on nytkin täällä. Mutta olisi kiva voida puhua.
-ap
Tämä ei ollut ap (minä olen), eikä tyyppi ole täällä. Olen kai tekemässä eroa, en vielä tiedä. Hän asuu kuitenkin niin lähellä että voisin poiketa kahvilla ja jutella ennen kuin teen päätöksen.
-oikea AP
Ikinä ei pidä erota kasvotusten. Kiltitkin miehet voivat napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kuka alkaa puhumaan existään uudelle ihastukselle. Jos on juuri eronnut niin eron syyt voi käydä läpi jos se on molemmille ok, mitään muuta ei ole tarpeellista puhua existä tai hoidoista.
Se on joillakin tapana käydä "vaikeudet" ensin läpi ennen kuin päästään tutuiksi. Tosin tässä tapauksessa outoa että noin suora avaus ja sitten kylmää viestintää. En osaa ottaa selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää oikeesti epänormaalia?
T: sivustakatsoja jolle noin on tehty
Tää on varmasti provo, mutta tapahtuu tämän kaltaisia myös oikeassa elämässä, joten vastaan nyt kuitenkin. Lue aloituksesi ja kuvittele, että se on hyvän ystäväsi kirjoittama. Vastaisitko hänelle: "Ihanaa, kun olet löytänyt tuollaisen luonnevikaisen kultakimpaleen! Olen niin onnellinen puolestasi!" Niinpä.
Jos exsät on mielessä niin sellaista miestä minä en tapailisi. Olen jättänyt miehiä jotka puhuu vaan exästään.
Peluri. Eka rakkauspommitetaan nainen ihastumaan, sitten voi alkaa huonompi käytös välillä, jolloin pelataan olemalla välillä kiva ja välillä etäinen tai ilkeä (ns. kylmää ja kuumaa -taktiikka), niin että lopulta nainen tekee mitä vaan jotta saa sen kivan puolen taas esille.
Kuulostaa taitavalta manipuloijalta. Push and pull ja tulet riippuvaiseksi huippuhetkistä.
En ottaisi koko Suomen siitosoria. Jos jo monta exää, olet nopeasti seuraava exä.
Kuinka pitkällä suhde on?
Kuinka pitkiä yhteydenpidon välit ovat ja mitä se käytännössä on?
Mitä hän sanoo kun kerrot että yhteydenpito on kumman vaihtelevaa?
Toisen haukkuminen hulluksi ja vähättely kyllä tuntuu aika kyseenalaiselta. Vähintään puutteita ihmissuhdetaidoissa. Narsismodiagnoosia on paha tässä tehdä, mutta itse tunnut epäilevän sitä.
Juokse karkuun.