Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen arviointi - kannattaako panostaa?

Vierailija
25.05.2024 |

Aivan ihanan hurmaava, komea, älykäs siihen pisteeseen että on luultavasti nero, saa mut nauramaan niin että on melkein pissat housuissa.

On ollut jo alusta asti "hullaantunut" minusta - tämä sai ekat kysymysmerkit ilmaan koska on niin vahva ilmaisu käyttää. Oon kyllä ihan kiva, ei siinä mitään.

Alun viestittelyt oli myös keskustelullisia ja intensiivisiä, puhuttiin kaikki tahtomme ja vikamme auki koska ollaan aikuisella iällä (30+) ja etsitään loppuelämän kumppania molemmat.

Varoittamatta yhteydenpito meni vaisuksi, hädin tuskin viestejä ja jos mitään tuli niin ne oli poikkinaisia. Sitten taas välillä todella paljon viestintää ja vähän ajan päästä ei mitään.

Silti kertoilee jatkuvasti naima-aikeistaan ja halustaan perustaa perhe.

Aina kun nähdään puheenaiheina on hänen exät ja naiset joita on tapaillut - niitä on ollut about puolet Suomen täysi-ikäisistä naisista sikäli kuin olen ymmärtänyt. Minä olen puheidensa mukaan se ainutlaatuinen jonka kanssa näkee loppuelämänsä.

Tämä ihminen on myös vailla häpeää, impulsiivinen, epäilee minua yhtenään hulluksi (?) ja pitää minun näkemiäni ongelmia epätodellisina, eli saa minut epäilemään itseäni.

Jatkoon vai ei? (Olen valitettavan ihastunut)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
2/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paskaa. 💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkipelle

Vierailija
4/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta. Mitä hän sanoo, kun kysytä näistä asioista? Kysy. Joko eroatte tai sitten ette, mutta kaikesta pitää pystyä puhumaan, jos jatkatte 

Vierailija
5/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanisdepressiivinen

Vierailija
6/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta. Mitä hän sanoo, kun kysytä näistä asioista? Kysy. Joko eroatte tai sitten ette, mutta kaikesta pitää pystyä puhumaan, jos jatkatte 

Emme ole eroamassa, hän on nytkin täällä. Mutta olisi kiva voida puhua.

-ap

Vierailija
7/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei kysele muiden mielipiteitä, jos haluaa olla suhteessa.

Saati sitten tämmöisillä palstoilla...

Vierailija
8/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Voi Jeesus🤦🤦🤦🤦

Vierailija
9/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo päättänyt selkeästi naida tuon hullun

Onko bipolaarinen?

Vierailija
10/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen narsisti. Kannattaa huomioida että usein narsistien uhreilla on itselläänkin jonkin sortin narsistisia taipumuksia minkä vuoksi he uskovat sen ylenpalttisen rakkauspommituksen ja ylistävät kehut. 

Vierailija
11/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa naisia ollut. Tuo epäilyttää, että välillä on niin kiihkeä ja välillä vaisu, siis epävakaa, ei tasapainoinen. Jos hyvin aikaisessa vaiheessa sanoo, että olet maailman upein ja käyttää paljon ylisanoja, kuulostaa jopa narsistin tavalta kietoa pikkusormen ympärille. Olisin hyvin varovainen. 

Vierailija
12/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tämä ei ollut ap (minä olen), eikä tyyppi ole täällä. Olen kai tekemässä eroa, en vielä tiedä. Hän asuu kuitenkin niin lähellä että voisin poiketa kahvilla ja jutella ennen kuin teen päätöksen.

-oikea AP

Vierailija
13/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen narsisti. Kannattaa huomioida että usein narsistien uhreilla on itselläänkin jonkin sortin narsistisia taipumuksia minkä vuoksi he uskovat sen ylenpalttisen rakkauspommituksen ja ylistävät kehut. 

Niin tai sitten näillä uhreilla on ollut esimerkiksi narsistinen vanhempi joka on opettanut tällaisen epäterveen suhteen mallin. Tai sitten ovat muuten jääneet vaille rakkautta, joten ovat otollisia uhreja narsistille vielä pitkään elämässään. Siitä on onneksi mahdollisuus eheytyä ihan terveeksi.

Vierailija
14/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Mieti nyt: hän saa sinut epäilemään itseäsi ja sanoo hulluksi. Sinusta se on leikkiä, mutta hän on vaarallisen tosissaan. Vahvat varoitusvalot. Oman itsesi tähden, juokse!!! 

Vierailija
15/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten näillä uhreilla on ollut esimerkiksi narsistinen vanhempi joka on opettanut tällaisen epäterveen suhteen mallin. Tai sitten ovat muuten jääneet vaille rakkautta, joten ovat otollisia uhreja narsistille vielä pitkään elämässään. Siitä on onneksi mahdollisuus eheytyä ihan terveeksi.

Juu, toki nuokin tekijät yleensä löytyy, mutta yhdistettynä siihen jonkin sortin omaan narsismiin. Varsinaisilla narsisteillahan on myös yleensä tuo rakkaudeton tausta. Jos ei itse omaa juuri mitään narsistisia piirteitä niin se narsistin harjoittama vuolas kehuminen ja ylistäminen ei tunnu uskottavalta. 

Vierailija
16/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa naisia ollut. Tuo epäilyttää, että välillä on niin kiihkeä ja välillä vaisu, siis epävakaa, ei tasapainoinen. Jos hyvin aikaisessa vaiheessa sanoo, että olet maailman upein ja käyttää paljon ylisanoja, kuulostaa jopa narsistin tavalta kietoa pikkusormen ympärille. Olisin hyvin varovainen. 

Tuskin sillä on ollut puoliakaan niistä naisista mitä väittää olleen. Yrittää vaan saada itsensä kuulostamaan joltain saaliilta. 

Vierailija
17/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, toki nuokin tekijät yleensä löytyy, mutta yhdistettynä siihen jonkin sortin omaan narsismiin. Varsinaisilla narsisteillahan on myös yleensä tuo rakkaudeton tausta. Jos ei itse omaa juuri mitään narsistisia piirteitä niin se narsistin harjoittama vuolas kehuminen ja ylistäminen ei tunnu uskottav

Ei pidä paikkaansa. Kenelläkään ei tarvitse olla narsistisia taipumuksia jotta vuolas kehu tai mikään muukaan hyväksyntä haluttaisi tuntua uskottavalta. Ja olin lukevinani että ap ei juuri pitänyt kehuja uskottavana sillä tuntuivat liialliselta näin alkuun.

Vierailija
18/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, toki nuokin tekijät yleensä löytyy, mutta yhdistettynä siihen jonkin sortin omaan narsismiin. Varsinaisilla narsisteillahan on myös yleensä tuo rakkaudeton tausta. Jos ei itse omaa juuri mitään narsistisia piirteitä niin se narsistin harjoittam

Niin ap:n epäilyt heräsikin noista kehuista, koska hänellä on tod näk suht hyvä itsetunto eikä narsistisia piirteitä. Siksi kehut juuri tuntuu hänestä liiallisilta. 

Vierailija
19/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sillä on ollut puoliakaan niistä naisista mitä väittää olleen. Yrittää vaan saada itsensä kuulostamaan joltain saaliilta. 

Oho, tänne tulikin näin paljon vastauksia jo. Joo siis uskon että on ollut kun ne tarinat ei ole olleet mitään kehuja, ihan vain kertomuksia sattuneesta elämästä. Tosin totta puhuakseni enhän voi tietää miten hyvä tarinaniskijä joku on. Ja rehellisyyden nimissä laitoin tämän pohdinnan tänne koska oikeasti mietin olenko joutumassa jonkinlaiseksi "uhriksi". Narsismia en osaa diagnosoida kun ei ole pätevyyksiä, itse on todennut että ei ole psykopaatti.

-AP

Vierailija
20/58 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tänne tulikin näin paljon vastauksia jo. Joo siis uskon että on ollut kun ne tarinat ei ole olleet mitään kehuja, ihan vain kertomuksia sattuneesta elämästä. Tosin totta puhuakseni enhän voi tietää miten hyvä tarinaniskijä joku on. Ja rehellisyyden nimissä laitoin tämän pohdinnan tänne koska oikeasti mietin olenko joutumassa jonkinlaiseksi "uhriksi". Narsis

Normaali ihminen ei kyllä myöskään julista ettei ole psykopaatti! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme