Ääni joka tekee hulluksi
Minulla se on tällä hetkellä sellainen aika ajoin kuuluva, kuin vesipisara putoaisi puulevylle jossain keittiön lavuaarin/kaapin suunnalla. Olen kolunnut kaikki nurkat läpi mutten löydä mitään vesivuotoon viittaavaa. Entäs teillä?
Kommentit (54)
Niko Kivelän esiintyminen karjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni jupina kun hän etsii jotakin hukkaamaansa tavaraa.
Nyt reppuni jupiset riimisi rupiset......
Riikka purran lätinä, kaikkien persusaastojen öyhötys, oersut pitäisitappaa jokaikinen.
Kamala puheääni jollain takanani kävelevällä ihmisellä.
Jään tien sivuun niistämään, koska en pysty kuuntelemaan karmeaa ääntä.
Rekkojen ja huoltoautojen ääni. Luulisi että tähän päivään mennessä insinööri osaisi valmistaa koneiston joka ei pidä niin valtavaa jyrskettä ja rätinää. Ja se haju. Hyvä silti että aura-autot kuulee mahdollisimman kaukaa ja roska-auton, että osaa hypätä jorpakkoon ajoissa suojaan. Paitsi kulman takaa ei kuulu mitään.
Lätkäselostajat ja Riikka Purran puheääni.
Voi olla ilmastointi, ilmastointi konehuoneessa lattia kaivo on voinut kuivua ja ilma kiertää oudosti. Minulla kävi näin ja luulin, että katto vuotaa kun kuului tippumisen ääniä. Kiipeilin katolla hiki hatussa etsien vuotoa. Lopulta se hävisi kun huomasin täyttää lattiakaivon vedellä.
Paaluttaminen! Ei jumal*uta! Järki lähtee päästä
Mopoilla huristelevat teinipojat. Se ääni saa minut raivon valtaan....
Voimalitoksen generaattorien ääni. Muutaman päivän jaksaa, mutta sen jälkeen ei saa yöllä nukuttua ja on pakko käyttää kuulosuojaimia.
Videolla eilen kuului kova piip ääni yhtäkkiä. Samoin miesten huutaminen tehdessä videolähetystä ja ääni särkyy kun laite ei tykkää siitä kovasta. Vaikea myös säätää hyväksi kuulijan puolella. Miehillä on tapana välillä mutista hiljaa ja sitten karjaista välillä.