Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä miehenä haluaisin perustaa perheen mutta ongelmana on se etten löydä sopivaa kumppania tai ettei naiset minusta kiinnostu.

Vierailija
25.05.2024 |

Tiedän etten ole se kaikkein halutuin mies parisuhdemarkkinoilla ja tiedän sen etten voi vaatia liikoja naisilta. 

Olen itse hiukan ylipainoinen, en se miesmallin näköinen vaan aika tavallisen näköinen, olen harteikas nallekarhu jolla kasvaa karvoja sekä pituutta minulla on 180cm. Olen duunari ja palkkaa saan sen 3200-3500 euroa kuukaudessa. Alkoholia en käytä. Olen myös aika introvertti eli viihdyn todella paljon omissa oloissani, vapaa ajalla tykkään yksin liikkua luonnossa ja mökkeily on lähellä sydäntäni. 

Minä tässä mietin että mikähän mahtaa olla syynä ikisinkkuudelleni? Onko mahdollista että joku nainen minusta kiinnostuisi?

M33

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla naisen nimi? 

Vierailija
2/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu hei. Nyt nukkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi sinä haluat perheen? Sinähän viihdyt yksin luonnossa tai mökillä, miten ihmeessä perhe tuohon kuvioon mahtuisi? Nainen hoitaa kaiken, jotta saat mörökölleillä yksinäsi erakkona missä milloinkin?

Vierailija
4/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu hei. Nyt nukkumaan!

Ei ap ole Allu.

Vierailija
5/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä jo oletko mies vai nainen? Ja jos olet jotain siltä väliltä, niin älä välillä esiinny miehenä ja välillä naisena. Vain kuka se on itsestä kiinni, niin ainakin yksi vuosi yhdellä identiteetillä kerrallaan. 

Vierailija
6/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ongelmat naisilla. 

Vierailija
7/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet introverttinä kotona ja metsässä niin tietenkin naisten tapaaminen on vähän epätodennäköisempää. Moni nainen ei ole deittailusovelluksissa. 

Vierailija
8/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ongelmat naisilla. 

Naisilla sinkkuus johtuu lähinnä aina siitä että nainen yliarvioi oman tasonsa joten se ylipainoinen nainen etsii miestä joka on korkeakoulutettu komistus. Naisilla sinkkuus on siis aina heidän oma valintansa, nainen löytää aina miesseuraa jos se kelpuuttaa kaltaistaan seuraa.

Vierailija
9/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sosiaaliset taidot tai tunnesäätelytaidot? Ne harvoin kehittyvät yksin ollessa. Jos olet töissä, elämänhallinta kunnossa, ja mitään suuria epämuodostumia ulkonäössä ei ole, niin silloin vika on luonteessa, oamssa nirsoudessa tai kohtaamisessa. Ihmisiä pitää tavata ja paljon, jotta potentiaalisia kumppaniehdokkaita tulee edes vastaan.

Vierailija
10/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jo sinun iässä isä ja löysin naisen kakskolmosena.

Vierailija
11/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat ongelmat naisilla. 

Naisilla sinkkuus johtuu lähinnä aina siitä että nainen yliarvioi oman tasonsa joten se ylipainoinen nainen etsii miestä joka on korkeakoulutettu komistus. Naisilla sinkkuus on siis aina heidän oma valintansa, nainen löytää aina miesseuraa jos se kelpuuttaa kaltaistaan seuraa.

Harva mies etsii pysyvää kumppania. Miehetkin jotka haluavat pysyvän, loppuelämän kumppanin, enimmäkseen vain pitävät sivusuhteita tai väliaikaisia suhteita, kunnes se "oikea" tulee vastaan ja kolahtaa kunnolla. Osa miehistä taas etsii taloudenjakajaa (parisuhteessa pitää säästää verrattuna sinkkuelämää), kodinhoitajaa ja seksinukkea, eivät aitoa rakkautta henkilön kanssa josta aidosti välittäisivät.

Vierailija
12/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ette te naiset".

Vain yhden naisen kiinnostuksen tarvitset.

Vierailija
13/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat ongelmat naisilla. 

Pettämätön logiikka. Tuolla järjenjuoksulla lähes kaikki ihmiset ovat sinkkuja vain omasta syystään. 

Eihän parisuhteeseen pidä ryhtyä, jos ei kiinnostu toisesta. Ja se ei ole kenenkään valinta jos ei toinen viehätä eikä synkkaa

Vierailija
14/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies. Sinulla ei ole oikeutta perheeseen ennen kun päästät naisen käyttämään sinua henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Tässä asiassa ei saa tasa-arvo toteutua eikä saa mahdollistaa miehille lisääntymistä ilman naista kun siinä menisi naisilta viimeinenkin päästä hyväksikäyttämään miestä

Vierailija
15/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi sinä haluat perheen? Sinähän viihdyt yksin luonnossa tai mökillä, miten ihmeessä perhe tuohon kuvioon mahtuisi? Nainen hoitaa kaiken, jotta saat mörökölleillä yksinäsi erakkona missä milloinkin?

Hän etsii äitiä itselleen ja lapsilleen. Hänelle tulee yllätyksenä että lapsi vaatii hoitoa JOKA päivä eikä vain silloin kun häntä huvittaa.

Vierailija
16/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei, mieskin voi synnyttää!

*tirsk*

Vierailija
17/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johtuu suurelta osin siitä, ettet ota kontakteja naisiin vaan möllötät menemään iteksesi.

Vierailija
18/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille ja salille, mars lihasta hankkimaan. Uuvelot nallekarhut ei kiinnosta nuoria lisääntymisikäisiä naisia.

Lisäksi palkkasi on pieni. Useimmat naiset tienaavat saman verran eikä kukaan halua miestä jonka palkka on samaa tasoa tai jopa vähemmän. Opiskele lisää tai vaihda työpaikkaa. Jo 5000 euron kk-palkalla asemasi naisten arvoasteikossa paranee ehkä ratkaisevasti. Yli 10 000 olis tietty paras mutta taitaa olla sulle mission impossible.

Vierailija
19/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mies. Sinulla ei ole oikeutta perheeseen ennen kun päästät naisen käyttämään sinua henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Tässä asiassa ei saa tasa-arvo toteutua eikä saa mahdollistaa miehille lisääntymistä ilman naista kun siinä menisi naisilta viimeinenkin päästä hyväksikäyttämään miestä

Mitenköhän hyvätuloinen siskoni käyttää hyväkseen pyörätuolissa olevaa työkyvyttömyyseläkeläistä miestään? 

Vierailija
20/22 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkille ja salille, mars lihasta hankkimaan. Uuvelot nallekarhut ei kiinnosta nuoria lisääntymisikäisiä naisia.

Lisäksi palkkasi on pieni. Useimmat naiset tienaavat saman verran eikä kukaan halua miestä jonka palkka on samaa tasoa tai jopa vähemmän. Opiskele lisää tai vaihda työpaikkaa. Jo 5000 euron kk-palkalla asemasi naisten arvoasteikossa paranee ehkä ratkaisevasti. Yli 10 000 olis tietty paras mutta taitaa olla sulle mission impossible.

Olipahan taas melkoista soopaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi