Ääni joka tekee hulluksi
Minulla se on tällä hetkellä sellainen aika ajoin kuuluva, kuin vesipisara putoaisi puulevylle jossain keittiön lavuaarin/kaapin suunnalla. Olen kolunnut kaikki nurkat läpi mutten löydä mitään vesivuotoon viittaavaa. Entäs teillä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa ikäisen lapsen ääni.
Varsinkin tietynlaisten lasten ääni. Sorry
Nariseva puheääni, kursiivilaulaulu
En kestä, kun "tavalliset" ihmiset laulavat, siis ei ammattilaulajat.
Stand up- "koomikko" Ali J.
Se huutava ääni on infernaalinen...
Arabian lautasta kohti väärin päin lykätty haarukka, niin että vinkuu. Työtoveri pentele. Mutta ei viitsi alkaa opastaa keski-ikäistä naista oikeanlaisesta haarukan käytöstä.
Vibraato ~ puheessa, en stna kestä värisevää ääntä.
Mieheni jupina kun hän etsii jotakin hukkaamaansa tavaraa.
Jos ap asuu kerros- tai rivitalossa, kannattaisi ilmoittaa äänestä kiinteistöhuoltoon. Jossain ilmanvaihtohormin kulkumatkalla voi hyvinkin olla vesivuoto, esim. katto vuotaa ja tippa osuu ilmanvaihtoputkeen ja kuuluu sulle sinne keittiöön. Sinä et näe kosteudesta merkkiäkään, mutta jossain siellä matkan varrella voi olla kosteusvaurio kehittymässä.
Kaikki syömiseen liittyvät äänet. Mässytys ja maiskutus. Ei vaan pysty.
"mää haluan jutella",,sitte 3 h kälätystä jostai turhasta asiasta, lopputuloksena ei mitään.
Jos nyt ei varsin hulluksi minua tee , mutta jäätelö auto...😡
Junttan, junttan, junttan, kun naapurissa paalutetaan taloja tuntikaupalla päivässä kuukausien ajan.
Tinnitus. Kun se jatkuu päivästä toiseen eikä aina tiedä kuuluuko oikeasti joku häiritsevä ääni.
Minkä tahansa ikäisen lapsen ääni.