Ääni joka tekee hulluksi
Minulla se on tällä hetkellä sellainen aika ajoin kuuluva, kuin vesipisara putoaisi puulevylle jossain keittiön lavuaarin/kaapin suunnalla. Olen kolunnut kaikki nurkat läpi mutten löydä mitään vesivuotoon viittaavaa. Entäs teillä?
Kommentit (54)
Äänekäs purkan jauhaminen suu auki, kaikki muukin maiskutus, mässytys ja suun lossauttelu hyi hele
Räksyttävä koira jota ei laiteta kuriin, pieniä koiria tekisi mieli ohimennen potkaista kun lihavat omistajat ei osaa niitä kouluttaa
Tupakoitsijat jotka nakkelee tumpit maahan, joskus nostan ylös ja tumppaan heidän vaatteisiin illan pimeillä
Tapani Mäkelä, "miltäs ne sukat tänään maistuu?".
Vierailija kirjoitti:
Se on Taneli...
Vierailija kirjoitti:
"mää haluan jutella",,sitte 3 h kälätystä jostai turhasta asiasta, lopputuloksena ei mitään.
Eduskunnan kyselytunti. Paitsi että lopputuloksena tulee aina ja poikkeuksetta kansalaisille vain negatiivisia seurauksia, veroja, maksuja, rajoituksia, kieltoja, määräyksiä, ym. paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ei varsin hulluksi minua tee , mutta jäätelö auto...😡
Se on aivan liian kovalla, se ääni ja tulee jotenkin puskista.
Just vähän aikaa olin puoliunessa kotisohvalla, kun ääni oikein jysähti ulkoa (*parvekkeen ovi oli auki...).
Jestas, kun pelästyin!!
Vierailija kirjoitti:
Köyhille keljuilua, rikkaiden leuhkimista.
Vierailija kirjoitti:
Äänekäs purkan jauhaminen suu auki, kaikki muukin maiskutus, mässytys ja suun lossauttelu hyi hele
Räksyttävä koira jota ei laiteta kuriin, pieniä koiria tekisi mieli ohimennen potkaista kun lihavat omistajat ei osaa niitä kouluttaa
Tupakoitsijat jotka nakkelee tumpit maahan, joskus nostan ylös ja tumppaan heidän vaatteisiin illan pimeillä
Millainen ääni kuuluu tumpin heittämisestä maahan? Nyt kyllä vastaani tuli aivan uusi ällistyttävä asia🦧
Matala bassonääni ohiajavasta autosta jump jump saa kyllä hermot tiukille,yksi kerta ei mitään mutta se edestakaisin ajelu jumps jumps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan liian kovalla, se ääni ja tulee jotenkin puskista.
Just vähän aikaa olin puoliunessa kotisohvalla, kun ääni oikein jysähti ulkoa (*parvekkeen ovi oli auki...).
Jestas, kun pelästyin!!
Sama täällä. Maanantai iltaisin tulee tohon partsin alle huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Arabian lautasta kohti väärin päin lykätty haarukka, niin että vinkuu. Työtoveri pentele. Mutta ei viitsi alkaa opastaa keski-ikäistä naista oikeanlaisesta haarukan käytöstä.
Onko tuokin ääni astian merkistä kiinni...
Vierailija kirjoitti:
En kestä, kun "tavalliset" ihmiset laulavat, siis ei ammattilaulajat.
Ei ne ammattilaulajatkaan aina kovin hyviltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
"mää haluan jutella",,sitte 3 h kälätystä jostai turhasta asiasta, lopputuloksena ei mitään.
Mitä puhui 3 tuntia sinulle? Ei mitään muistikuvaa muilla.
Koirien räksyttäminen
Maiskuttelu
Ei niistetä vaan vedetään räkää edestakaisin
Kännisten örinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo tumpit lukeutuvat ääniin? Pitäisikö sun tutkittaa pääsi, jos on aistiharhoja?
Teillä on pikkasen ongelmia.
Arabialaisten naisten kielikiljahtelu. Kai jotenkin kuvaa iloa. Mutta minusta se kuulostaa todella kauheelta!
Vierailija kirjoitti:
On teillä perkele ongelmia 🤣🤣🤣
Vierailija
Ei ne ammattilaulajatkaan aina kovin hyviltä kuulosta.
Maija Vilkkumaa🙉🙉🙉🙉🙉
Ääni riipii korvia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhui 3 tuntia sinulle? Ei mitään muistikuvaa muilla.
Tämä kiinnostaisi oikeasti minua.
Eilen rapisi joku pussi. Ainoa pussi joka voisi rapista oli paikoillaan tuolilla, väliaikaisesti. Jos se oli joku henkiolento vain. ;) Tiedä sitten.