Muistaako joku kirjan, jossa perhe matkustaa bussilla, joka on täynnä kamaa kattoa myöten
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Se missä oli kissaa ja matoa ja ties mitä.
Richard Scarryn Touhula-kirjat? Niissä on kissoja, Mato Matala ja muitakin eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin Tsigi tsigi pang pang tai sinnepäin???
Tsigi bang? Sitäkö haet?
Siis oikeasti oli jokin tuon niminen kirja ja linja-auto oli siinä nimeltään Tsiggy tsiggy pang pang tai jotain sellaista. Muistaako kukaan muu?
Sishia bagam. Löytyikin jo.
Ei ollu tämä.
No kokeile seuraavaksi. Tsing tsing babang
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsigi bang? Sitäkö haet?
Siis oikeasti oli jokin tuon niminen kirja ja linja-auto oli siinä nimeltään Tsiggy tsiggy pang pang tai jotain sellaista. Muistaako kukaan muu?
Ei ollu tämä.
Ei se mikään tollanen ole vaan tao tao. Kiinalainen pandapiiretty.
Eli nyt voitte lopettaa Tao tao löytyi ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsigi bang? Sitäkö haet?
Ei ollu tämä.
Eikiun anteeksi. Ei ap vaan se toinen kuka etsi.se on tao tao.
Ja nyt keksitäänkös me mikä ap:n kirja on?
Richard Scarryn Hauska, hauska maailma tuli mulla ekana mieleen, mutta se täyteen ahdettu kulkuväline olikin lentokone, joka sitten lopulta hajosi vihoviimeisen muurahaisen astuessa sisään.
Tsitty yms. jutut kuulostaa Roald Dahlin Chitty-Chitty-Bang-Bang-kirjalta, jota en tosin ole itse lukenut, enkä tiedä, mitä kapistuksia siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsigi bang? Sitäkö haet?
Ei ollu tämä.
Eikiun anteeksi. Ei
Mikä ihme teitä vaivaa? Te olette kaikki ihan. Sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Richard Scarryn Hauska, hauska maailma tuli mulla ekana mieleen, mutta se täyteen ahdettu kulkuväline olikin lentokone, joka sitten lopulta hajosi vihoviimeisen muurahaisen astuessa sisään.
Tsitty yms. jutut kuulostaa Roald Dahlin Chitty-Chitty-Bang-Bang-kirjalta, jota en tosin ole itse lukenut, enkä tiedä, mitä kapistuksia siinä on.
Hyvä, juuri tämä kirja Chitty chitty pang pang mutta kirjailija Ian Fleming. Olisko tämä, Ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, juuri tämä kirja Chitty chitty pang pang mutta kirjailija Ian Fleming. Olisko tämä, Ap?
Niin bang bang, piti kirjoittaa.
Hämärästi kuulostaa itsellenikin tutulta, en vain kuollaksenikaan muista kirjan nimeä. Mahtoikohan kannessa olla täyteen pakatun pikkubussin kuva?
Chitty chitty bang bang, Ian Flemingin lastenkirja.
Seikkaileva leikkimökki! Sehän se oli. Mammoihin voi näköjään aina luottaa.
Kiitos!
Ap
Ei ollu tämä.