Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jolla lainaukset ei toimi? Vai onko tämä taas Suomen johtavan media-alan yrityksen "osaamista"?

Vierailija
07.03.2026 |

??

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne toimivat. Ne eivät näy siinä, kun kirjoitat kommenttia, mutta tulevat näkyviin kun olet lähettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä toimii, sitä näyttää olevan muutettu niin, että lainattava teksti ei enää näy kirjoituskentässä. Jolloin sitä ei enää voi editoidakaan, joka oli kätevä ominaisuus.

Vierailija
4/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa painaa viestin lainaa kohtaa ja sen jälkeen et osaa alkaa kirjoittamaan vastaustasi?

Vierailija
5/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin vaikeata saada tämä palsta toimimaan? Täynnä bugeja VAIKKA maailma on täynnä toimivia keskustelupalstoja. Eikö voi nöyrtyä ja ostaa sellaisen valmiin toimivan, eikä tällaista paskaa, joka varmaan pyörii sanomatalon kellarissa 386:ssa ?

Vierailija
6/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lainausketjun pituusongelmille tehty jotain?

Vierailija
7/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä toimii, sitä näyttää olevan muutettu niin, että lainattava teksti ei enää näy kirjoituskentässä. Jolloin sitä ei enää voi editoidakaan, joka oli kätevä ominaisuus.

Tämä, ei voi käyttää enää boldausta tai kursiivia lainatun tekstin osan korostamiseen.

Vierailija
8/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä voi tietää lähteekö lainaus mukaan vai ei. 

Vierailija
9/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lainaa toisen henkilön viestiä, niin miksi sitä pitäisi voida editoida? Eihän silloin lainaa toisen viestiä vaan omaansa?

Vierailija
10/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa painaa viestin lainaa kohtaa ja sen jälkeen et osaa alkaa kirjoittamaan vastaustasi?

Miks olet taas humalassa?

Vierailija
11/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lainaa toisen henkilön viestiä, niin miksi sitä pitäisi voida editoida? Eihän silloin lainaa toisen viestiä vaan omaansa?

Varmaan siksi, että voisi viitata tiettyyn yksittäiseen kohtaan viestissä, jos siinä on käsitelty montaa eri asiaa. Eli lainaisi tekstistä vain sen kohdan, jota kommentoi.

Vierailija
12/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikeata saada tämä palsta toimimaan? Täynnä bugeja VAIKKA maailma on täynnä toimivia keskustelupalstoja. Eikö voi nöyrtyä ja ostaa sellaisen valmiin toimivan, eikä tällaista paskaa, joka varmaan pyörii sanomatalon kellarissa 386:ssa ?

Palsta on tehty Drupal-sisällönhallintajärjestelmällä (kilpailija tunnetummalle WordPressille). Noihin on lisäosia eri toimintoja varten. Liekö käytössä jokin sellainen vai onko Sanoman neropatit itse koodanneet jotain?

Vierailija
13/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin haluta korostaa viestistä juuri sitä kohtaa johon kommenttini tai kannanottoni viittaa.

Vierailija
14/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on on kaikessa toimimattomuudessaan jätettä, ja aina ollut. Miten voi olla yksi suomen suosituimmista ja silti näin surkea viritys, vuosikausia

Vierailija
15/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että voisi viitata tiettyyn yksittäiseen kohtaan viestissä, jos siinä on käsitelty montaa eri asiaa. Eli lainaisi tekstistä vain sen kohdan, jota kommentoi.

Tai jos haluaa lainata aloitusviestiä tai jotain sen osaa, korvaa jonkin viestin (jota voi lainata) aloituksesta kopioidulla tekstillä.

Vierailija
16/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on on kaikessa toimimattomuudessaan jätettä, ja aina ollut. Miten voi olla yksi suomen suosituimmista ja silti näin surkea viritys, vuosikausia

Sisältö on tärkeintä. 😂

Vierailija
17/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset!

Nyt editoin tuolta sun tekstiä tähän: irjoituskentässä. Jolloin sitä ei enää voi editoidakaan, joka oli kätevä omi

Siinä, ihan mitä sattuu ja tähän sitten koraajn kun ja jos tarvii: plaaplaaplaaplaa

4/14 |

07.03.2026 | 16:07

Vierailija
18/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et vaan osaa käyttää!

Vierailija
19/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva, jos joku kirjoittaa kilometrin pituisen viestin ja haluaisi kommentoida siitä vain pientä osaa, että voisi lyhentää lainausta tai edes jotenkin korostaa, mihin asiaan haluaa ottaa kantaa. Kai tämä silti toimii paremmin kuin se entinen, joka katkoi viestit ihan miten sattuu.

Vierailija
20/50 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos haluaa lainata aloitusviestiä tai jotain sen osaa, korvaa jonkin viestin (jota voi lainata) aloituksesta kopioidulla tekstillä.

Joskus tällä pystyi ihan näppärästi jakamaan lainauksen osiin, jos halusi kommentoida montaa asiaa, eli:

lainaus 1

vastaus 1

lainaus 2

vastaus 2

lainaus 3

vastaus 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä