Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
781/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku pystyy luottaman yhtään mieheen joka pettää oikeaa puolisoaan?

Kyllä minä pystyin luottamaan sillä tiesin kokoajan olevani hänelle se oikea. Hänen silloinen naisensa todellakaan ansainnut miestäni, vaan pelastin hänet huonosta suhteesta.

Ei äärtä ei rajaa ihmisen taipumuksella ja kyvyllä itsepetokseen. 

Vierailija
782/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ap kysyy miten saa voimia lopettaa suhteen. Hänelle on kerrottu useita kertaa vinkkejä miten irtautua, mutta ap vaan sättii kaikkia.

Osa Ap:n mielestä haluaa varmaan irti suhteesta, osa sitkeästi vastustaa. Been there done that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiedän että se on vaikeaa, tiedät realiteetit ja silti et pysty itseäsi suojelemaan. Totuus on että saat miehestä vain jämät, vaimon luo palaa kuitenkin. Muilla ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa kun mies haluaa säilyttää avioliittonsa. Heittää sut menemään yhtä nopeasti kuin juttu alkoikin jos ei ole tähän mennessä sun kanssa rehellisesti alkanut olemaan. Tee muita asioita, ihan mitä tahansa että saisit miehen pois mielestäsi. Liiku, lue, käy kirppiksillä

Vierailija
784/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinuna olisin kiitollinen että päätös on sinulla. Mieshän todenäkösesti ei lopettais suhdettanne eikä eroa vaimostaan.

Ap rakastatko itseäsi, arvostatko itseäsi?

Jos ystävättäresi, siskosi olisi samassa tilanteessa mitä neuvoja antaisit?

Sydänsäryistä aika parantaa.

Vierailija
785/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä oppii elämään. Älä kiusaa itseäsi ajatuksilla niiden liitosta. Todellisuus on se että ruusuista se ei ole jos mies on pettäjän tielle lähtenyt. Ne ei tule koskaan olemaan onnellisia mutta voivat räpiköidä siinä suossa vielä vuosia, tai aina! Pelasta itsesi. 

Vierailija
786/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ap kysyy miten saa voimia lopettaa suhteen. Hänelle on kerrottu useita kertaa vinkkejä miten irtautua, mutta ap vaan sättii kaikkia.

Kyse taitaa olla enemmänkin siitä, että aapee ei halua lopettaa suhdetta oikeasti vaan toivoo miehen lopulta jättävän vaimonsa ja haluaa kirjoituksillaan saada täällä tsemppiviestejä suhteen jatkumisen puolesta.

Vierailija
787/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa pettää, ei oo keltään pois.

Kyllä se on pois kaikilta, siis ihan kaikilta, pois kaikilta niin menneisyyden, nykyisyyden kuin tulevaåewwwwwwisuudenkin ihmisiltä. 

Vierailija
788/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tiedän että se on vaikeaa, tiedät realiteetit ja silti et pysty itseäsi suojelemaan. Totuus on että saat miehestä vain jämät, vaimon luo palaa kuitenkin. Muilla ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa kun mies haluaa säilyttää avioliittonsa. Heittää sut menemään yhtä nopeasti kuin juttu alkoikin jos ei ole tähän mennessä sun kanssa rehellisesti alkanut olemaan. Tee muita asioita, ihan mitä tahansa että saisit miehen pois mielestäsi. Liiku, lue, käy kirppiksillä

Näin se on. Herää vain kysymys mikä trauma on taustalla että ylipäätään suostuu tuollaiseen kohteluun.

Vierailija
789/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Tietysti on. Mutta hämmentävä tämä lopun reaktio aplta. Jotain osui. Normitrolli ei reagoi tuolla tavalla.

Vierailija
790/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa pilata elämästään vuoden-kaksi olemalla varatun kanssa, kun senkin ajan voisi viettää ihanaa laatuaikaa vapaan kanssa eikä tarvisi piilotella ja pelätä kiinnijäämistä, voisi rakastaa täysillä!

Etkö sä tollo ole kuullut tunteista? Mä en halua olla kenenkään kanssa koska on tunteita tätä yhtä paskaa kohtaan. Mä en osaa kuvitella, että kukaan muu koskisi muhun. Mä en halua enää ketään koska paskaa siitä aina kuitenkin seuraa. 

Ap

Olen mä senverran tollo etten varattuun koskisi pitkällä tikullakaan, haluan kumppanin kokonaan itselleni. Enkä haluaisi huo*ahuutoja perääni, ilkeitä huutoja ja supatteluja, sillä siihen se aina menee, aina on näkijöitä. Jos on vielä lapsia mukana pelissä asiat vaikeutuu.

Kaikki ei asu jossain perähikiällä. Kaupungeissa ei ihmisiä kiinnosta, kenen kanssa kukakin panee ja viettää aikaa.

Vierailija
791/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa pilata elämästään vuoden-kaksi olemalla varatun kanssa, kun senkin ajan voisi viettää ihanaa laatuaikaa vapaan kanssa eikä tarvisi piilotella ja pelätä kiinnijäämistä, voisi rakastaa täysillä!

Etkö sä tollo ole kuullut tunteista? Mä en halua olla kenenkään kanssa koska on tunteita tätä yhtä paskaa kohtaan. Mä en osaa kuvitella, että kukaan muu koskisi muhun. Mä en halua enää ketään koska paskaa siitä aina kuitenkin seuraa. 

Ap

Osoitit juuri riippuvuutesi. Hae apua itsellesi.

Sä olet siis valmis levittämään jalkasi kenelle tahansa vaikka sulla olisi tunteita toista kohtaan ja saattaisin olla jopa parisuhteessa. Olet sä hieno ihminen ja mahtava kumppani.

Ap

Toi miesystäväsihän käyttäytyy just noin. Miten voit nähdä tulevaisuuden pettäjän kanssa?

Tulee hetken päästä pettämään sinuakin. 

Vierailija
792/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä miehellä olisi tunteita ap:ta kohtaan, olisi hän jo vaimon jättänyt. 

Monesti asia on tuolla tavalla. Ap on ollut vain patja johon tyhjennetty paineet. Ei loppu viimein mitään muuta.

Petetyt eukotko täällä tsemppaa toisiaan?

Miksi sille miehelle pääsee tulemaan niitä paineita kanssanne? Vai oletteko vain niin ahdasmielisiä ja typeriä, että ihminen alkaa kaivata rennompaa seuraa?

Vierailija
793/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Tietysti on. Mutta hämmentävä tämä lopun reaktio aplta. Jotain osui. Normitrolli ei reagoi tuolla tavalla.

Älä oikeasti viitsi. Lapsi on terve, kun leikkii, sairas, kun ei lopeta.

Vierailija
794/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi ja intohimo ei ole mikään "jämät". Likaiset sukat, piereskely, väkinäiset yhteiset sukulaisvierailut on niitä jämiä.

Vierailija
795/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Älä oikeasti viitsi. Lapsi on terve, kun leikkii, sairas, kun ei lopeta.

Toi trolli on oikeesti mieleltään häiriintynyt. Onko edes nainen? Mä epäilen että mies jolla salasuhteilu elämäntapana liitoissaan ollut.

Vierailija
796/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi ja intohimo ei ole mikään "jämät". Likaiset sukat, piereskely, väkinäiset yhteiset sukulaisvierailut on niitä jämiä.

Ylimiellyttäminen ja läheisriippuvuus johtaa tuohon ajatteluun. Kenties myös lapsuuden vaillejäämiswr

Vierailija
797/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä miehellä olisi tunteita ap:ta kohtaan, olisi hän jo vaimon jättänyt. 

Monesti asia on tuolla tavalla. Ap on ollut vain patja johon tyhjennetty paineet. Ei loppu viimein mitään muuta.

Petetyt eukotko täällä tsemppaa toisiaan?

Miksi sille miehelle pääsee tulemaan niitä paineita kanssanne? Vai oletteko vain niin ahdasmielisiä ja typeriä, että ihminen alkaa kaivata rennompaa seuraa?

Mistäs tuo sanasalaatti tuli mieleesi?

Vierailija
798/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sanoisin, että kaikkihan aina neuvoo lopettamaan suhteen varatun miehen kanssa. Aivan kaikki. Mutta kukaan näistä neuvojista ei ole jakamassa tulevaisuudessa niitä hetkiä, jolloin olet yksin. Ne hetket, jotka olisit aiemmin viettänyt miehen kanssa. Neuvot on annettu, ja jokainen jatkaa omaa elämäänsä omien suhteidensa ja perheidensä kanssa. Kukaan ei korvaa sinulle menetettyä miestä ja hetkiä hänen kanssaan.

Itse lopetin suhteen varattuun mieheen, ja olen katunut sitä. Tilalle ei tullut mitään, paitsi satunnaisia matkoja ystävien kanssa. Ystävillä on kuitenkin omat elämänsä ja suhteensa. Eivät he vietä iltoja tai viikonloppuja kanssani kuin näillä reissuilla.

Kannattaa siis harkita, mitä tekee. Neuvojia on maailma täynnä, mutta itse elät sen tyhjyyden kanssa, kun miestä ei enää ole elämässäsi.

Vierailija
799/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimiellyttäminen ja läheisriippuvuus johtaa tuohon ajatteluun. Kenties myös lapsuuden vaillejäämiswr

Miten te jaksatte psykologisoida kaikkea loputtomiin? Mitä väliä sillä on, mistä mikäkin kenenkin mielestä johtuu ja on saanut alkunsa? Jotkut vaan tykkäävät erityisistä hetkistä ja luksuksesta. Siitä, että suhteessa pääsee arjen yläpuolelle. Kaikki eivät siksi halua arkista suhdetta, josta toisesta tulee niin tuttu ja tylsä, että intohimo katoaa.

Vierailija
800/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle sanoisin, että kaikkihan aina neuvoo lopettamaan suhteen varatun miehen kanssa. Aivan kaikki. Mutta kukaan näistä neuvojista ei ole jakamassa tulevaisuudessa niitä hetkiä, jolloin olet yksin. Ne hetket, jotka olisit aiemmin viettänyt miehen kanssa. Neuvot on annettu, ja jokainen jatkaa omaa elämäänsä omien suhteidensa ja perheidensä kanssa. Kukaan ei korvaa sinulle menetettyä miestä ja hetkiä hänen kanssaan.

Itse lopetin suhteen varattuun mieheen, ja olen katunut sitä. Tilalle ei tullut mitään, paitsi satunnaisia matkoja ystävien kanssa. Ystävillä on kuitenkin omat elämänsä ja suhteensa. Eivät he vietä iltoja tai viikonloppuja kanssani kuin näillä reissuilla.

Kannattaa siis harkita, mitä tekee. Neuvojia on maailma täynnä, mutta itse elät sen tyhjyyden kanssa, kun miestä ei enää ole elämässäsi.

Elämä ei ole vain hetkiä. Varsinkaan valheeseen pohjaavia hetkiä. Vain epävakaa ajattelee hetkien kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä