Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
761/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta miten ja missä tapasitte ja miten suhde lähti siitä etenemään? 

Tavallaan ymmärrän ap:n tunteita. Mulla oli nuorena suhde varattuun mieheen ja aivan ihanaa seksiä. Kemiat vaan meni yhteen. Sitten vähän ihastuinkin mutta lopulta alkoi ärsyttään se, et aina tavattiin kun hänelle sopi. Lopulta laitoin stopin. Törmäsin häneen 15 vuoden jälkeen ja hän ei tuntenut mutta katsoi sen tyylisesti missä olen tuon nähnyt. Ei tuntunut haikealta yhtään. Tsemiä ap! 

En mä täällä kerro miten tapasimme jne. Ei kuulu teille millään tavalla.

Ap

Vierailija
762/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.

Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?

Olen sen verran vittuuntunut mieheen tällä hetkellä, että mietin estoon laittamista. En vain pysty tekemään sitä. Miksi ei voi laittaa edes, että ei käy tänään. Tuosta sen huomaa, että ei välitä musta paskan vertaa.

Ap

Älä koskaan tee s

Ai se on sun mielestä riippuvaisuutta jos on ihastunut/rakastunut? Et sitten varmaan ole parisuhteessa? Sä et ole koskaan kokenut sydänsuruja etkä tiedä miten vaikeaa on päästää irti ihmisestä joka kohtaan on tunteita?

Taidat olla melko tunnekylmä ihminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.

Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?

Olen sen verran vittuuntunut mieheen tällä hetkellä, että mietin estoon laittamista. En vain pysty tekemään sitä. Miksi ei voi laittaa edes, että ei käy tänään. Tuosta sen huomaa, että ei välitä musta paskan vertaa.

No mutt ku tässä kyseessä yksipuolinen ihastuminen. Uppoat vain syvemmälle tuossa kuviossa. Ja se, että vielä täällä palstalla puhut siitä, muistuttaa vaan koko tyypistä. Sä olet itse tosi ristiriitainen, jos tää kuviosi on totta.

Vierailija
764/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran vittuuntunut mieheen tällä hetkellä, että mietin estoon laittamista. En vain pysty tekemään sitä. Miksi ei voi laittaa edes, että ei käy tänään. Tuosta sen

No mene sitten muualle vikisemään jos noin häiritsee mun tekemiset. Sä et mun kirjoitteluista päätä.

Ap

Vierailija
765/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä h*lvetin merkitystä on sillä, että ihastus on yksipuolinen???? Ei se mun tunteita miksikään muuta!

Ap

Vierailija
766/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa pilata elämästään vuoden-kaksi olemalla varatun kanssa, kun senkin ajan voisi viettää ihanaa laatuaikaa vapaan kanssa eikä tarvisi piilotella ja pelätä kiinnijäämistä, voisi rakastaa täysillä!

Vierailija
767/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa pilata elämästään vuoden-kaksi olemalla varatun kanssa, kun senkin ajan voisi viettää ihanaa laatuaikaa vapaan kanssa eikä tarvisi piilotella ja pelätä kiinnijäämistä, voisi rakastaa täysillä!

Etkö sä tollo ole kuullut tunteista? Mä en halua olla kenenkään kanssa koska on tunteita tätä yhtä paskaa kohtaan. Mä en osaa kuvitella, että kukaan muu koskisi muhun. Mä en halua enää ketään koska paskaa siitä aina kuitenkin seuraa. 

Ap

Vierailija
768/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä tollo ole kuullut tunteista? Mä en halua olla kenenkään kanssa koska on tunteita tätä yhtä paskaa kohtaan. Mä en osaa kuvitella, että kukaan muu koskisi muhun. Mä en halua enää ketään koska paskaa siitä aina kuitenkin seuraa. 

Ap

Olen mä senverran tollo etten varattuun koskisi pitkällä tikullakaan, haluan kumppanin kokonaan itselleni. Enkä haluaisi huo*ahuutoja perääni, ilkeitä huutoja ja supatteluja, sillä siihen se aina menee, aina on näkijöitä. Jos on vielä lapsia mukana pelissä asiat vaikeutuu.

Vierailija
769/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osoitit juuri riippuvuutesi. Hae apua itsellesi.

Vierailija
770/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipa olla että on löytänyt jo toisen salarakkaan kun on huomannut että alat hankalaksi. Salasuhde toimii vain niin kauan kuin se salarakas pysyy tyytyväisenä niihin murusiin mitä saa. Hän alkaa ottaa etäisyyttä, voi olla että pelkää sinun käräyttävän hänet kun alat olla vihainen.

En jaksanut lukea kaikkea, mutta onko mahdollista että hänellä on salapuhelin jolla viestii kanssasi. Sitä ei oteta lomalla tai kotona esiin ja viestitellään vaikka vasta töistä että vaimo ei saa tietää toisesta puhelimesta.

Joo lyö lyötyä sanomalla, että on löytänyt toisen. Sehän helpottaakin mun tuskaa ja kamalaa oloa. 

Ei ole toista puhelinta vaan ihan omalla normaalilla puhelimella viestittelee mun kanssa.

Ap

Tietenkin on löytänyt uuden. Siksi käyttäytyy noin. Sait mitä ansaitsit. Onko nyt hyvä fiilis?

Vierailija
771/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä ajatella että tunnekylmä on sellainen joka varattuna pitää salasuhdetta. 

Vierailija
772/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat häiriintyneeltä. Toivottavasti et ole stalkannut vaimoa. Ehkä toi sun epätoivoisuus paistaa niin läpi, et tämä mies haluaa ottaa etäisyyttä. 

Vierailija
773/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä miehellä olisi tunteita ap:ta kohtaan, olisi hän jo vaimon jättänyt. 

Vierailija
774/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä miehellä olisi tunteita ap:ta kohtaan, olisi hän jo vaimon jättänyt. 

Monesti asia on tuolla tavalla. Ap on ollut vain patja johon tyhjennetty paineet. Ei loppu viimein mitään muuta.

Vierailija
775/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä olet siis valmis levittämään jalkasi kenelle tahansa vaikka sulla olisi tunteita toista kohtaan ja saattaisin olla jopa parisuhteessa. Olet sä hieno ihminen ja mahtava kumppani.

Ap

Vierailija
776/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä olet siis valmis levittämään jalkasi kenelle tahansa vaikka sulla olisi tunteita toista kohtaan ja saattaisin olla jopa parisuhteessa. Olet sä hieno ihminen ja mahtava kumppani.

Ap

Puheena oli ap sinun riippuvuus. Tapa ne tunteet mielessäsi tuota miestä kohtaan. Normaalit ihmiset tuo tilanne huomioiden pystyvät siihen.

Vierailija
777/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä olet siis valmis levittämään jalkasi kenelle tahansa vaikka sulla olisi tunteita toista kohtaan ja saattaisin olla jopa parisuhteessa. Olet sä hieno ihminen ja mahtava k

En sitten ole normaali kun en osaa noin vain tunnekylmästi tappaa tunteitani. Oletko nyt tyytyväinen kun sait todeta mut vialliseksi? Onko päiväsi nyt parempi?

On se jännä kun teillä muilla on tunteita, mutta mulla ei voi olla vaan olette päättäneet, että kyse on vain riippuvaisuudesta. Missään nimessä mulla ei voi olla oikeita tunteita miestä kohtaan

Potkikaa vain lisää päähän kun se näköjään saa teidät hyvälle mielelle. Eiköhän tämä paska ollut mun osalta tässä ja ketju toivon mukaan poistetaan. Te hyeenat voitte valita seuraavan uhrin, että jaksatte elää.

Ap

Vierailija
778/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä olet siis valmis levittämään jalkasi kenelle tahansa vaikka sulla olisi tunteita toista kohtaan ja saattaisin olla jop

Sun ap pitää vaan päättää että et ole enää riippuvainen kenestäkään siten että joku toinen toisi sulle onnen. Ei sitä löydy jollei sitä itse sisältänsä löydä. Ja sitä matkaa voit nyt alkaa tekemään. Itsenäisenä ihmisenä joka haluaa päästä perille rauhaan.

Vierailija
779/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisaa että ap vaatii nyt ketjun poistoa kun hän itse on ensin vinkunut ketjussa todella paljon salasuhdekuviostaan mitä nyt vaan pidetään yleisesti tuomittavana toimintana siihen osallistuvien osalta. Ei herunut päänsilitystä niin siksi tuo vaatimus. Hohhoijaa

Vierailija
780/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ap kysyy miten saa voimia lopettaa suhteen. Hänelle on kerrottu useita kertaa vinkkejä miten irtautua, mutta ap vaan sättii kaikkia.