Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
741/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kannatttaisi katsoa peiliin. Ja miettiä miksi tekee mitä tekee.

Vierailija
742/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu että joku päättäisi apn tunteista? Ei. Missään.

No tuossa selitetään kovasti mitä mä muka tunnen ja ajattelen kun en suostu teidän määräyksestä kertomaan miehen puolisolle. Te ette päätä siitä mä tunnen, ajattelen tai teen. Ne on mun päätöksiä. 

Ap

Eri-  Lue ap aloitus. Me tiedetään mitä tunnet ja ajattelet, mikäli olet vilpittömästi kirjoittanut.  Surullinen keissi.

Kuka tahansa voi täällä kommenttipalstalla sepitellä mitä tahansa loppu viimein täysin merkityksettömiä tarinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen ja rakastuminen sulle ilmeisesti täysin tuntemattomia asioita?

Ap

Vierailija
744/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko n*ssittu taas? Kyllä sä vielä siitä paskasta eroon pääset. Siinä menee vain aikaa ja mitä enemmän tapaat, niin sitä pitempään.

Vierailija
745/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko n*ssittu taas? Kyllä sä vielä siitä paskasta eroon pääset. Siinä menee vain aikaa ja mitä enemmän tapaat, niin sitä pitempään.

Ei olla tavattu nyt, viimeksi pari viikkoa sitten.

Ap

Vierailija
746/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät. Mutta en ihastu enkä rakastu varattuihin. Minulla se edellyttää rehellisyyttä. Ja uskallan väittää että erittäin monella muulla myös. Oot ap monelle halveksuttava reppana joka ei pysty rehellisyyteen ihmissuhteissaan.

Vierailija
747/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät. Mutta en ihastu enkä rakastu varattuihin. Minulla se edellyttää rehellisyyttä. Ja uskallan väittää että erittäin monella muulla myös. Oot ap monelle halveksuttava reppana joka ei pysty rehellisyyteen ihmissuhteissaan.

Oletko ihan sekaisin? Olen kertonut tänne YHDESTÄ AINOASTA suhteesta. Ainoa joka varatun kanssa. Siitä sä sitten teet ihmeellisiä päätelmiä tuntematta mua. Sä et tiedä mun parisuhteista yhtään mitään joten et voi väittää omia harhojasi todelliseksi. Et myöskään tiedä mitään mun muista ihmissuhteista. En ole mikään reppana joka ei pysty rehellisyyteen.

Mua haukutte minkä ehditte ja irvailette minkä ehditte, mutta ette huomaa omaa lapsellista, typerää ja törkeää käytöstänne. Ette ole yhtään mua parempia ihmisiä. 

Ap

Vierailija
748/1232 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap:lle on kyr pää tiedos?

Vierailija
749/1232 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miksi olisi kun ei miestä näytä enää kiinnostavan. 

Ap

Vierailija
750/1232 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miksi olisi kun ei miestä näytä enää kiinnostavan. 

Ap

Kyllä mies taas ottaa yhteyttä kun panettaa.

Vierailija
751/1232 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa alkaa kyllä tehdä mieli muuta kuin puolisoa.. varmasti satunnaisesti tulee olemaan yhteyksissä, niin kauan kuin satunnaiset sessiot riittää sulle.

Eikö miehen puoliso ole jo palannut töihin? Luulisi että nyt olisi aikaa taas sulle? 

Mitä fiiliksiä miehestä näin perjantai iltana?

Vierailija
752/1232 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa alkaa kyllä tehdä mieli muuta kuin puolisoa.. varmasti satunnaisesti tulee olemaan yhteyksissä, niin kauan kuin satunnaiset sessiot riittää sulle.

Eikö miehen puoliso ole jo palannut töihin? Luulisi että nyt olisi aikaa taas sulle? 

Mitä fiiliksiä miehestä näin perjantai iltana?

Fiilikset on, että mies täys 💩 On niin paska olo, mutta samalla olen vihainen.

Ap

Vierailija
753/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta miten ja missä tapasitte ja miten suhde lähti siitä etenemään? 

Tavallaan ymmärrän ap:n tunteita. Mulla oli nuorena suhde varattuun mieheen ja aivan ihanaa seksiä. Kemiat vaan meni yhteen. Sitten vähän ihastuinkin mutta lopulta alkoi ärsyttään se, et aina tavattiin kun hänelle sopi. Lopulta laitoin stopin. Törmäsin häneen 15 vuoden jälkeen ja hän ei tuntenut mutta katsoi sen tyylisesti missä olen tuon nähnyt. Ei tuntunut haikealta yhtään. Tsemiä ap! 

Vierailija
754/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on hyvä tunne, se vie sinua eteenpäin ja auttaa suuntaamaan katseesi itseesi ja omiin tarpeisiisi. Mieti mitkä ovat omat rajasi ja miltä miehen käytös saa sinut tuntumaan. Mies tulee vielä takaisin ennemmin tai myöhemmin, mutta tuo miten hän kohtelee sinua väliaikana (ei vastaa viestiin ja katoaa), on ala-arvoista. Voit asettaa rajat ja määritellä millä ehdoilla haluat olla tekemisissä. Se on tärkeää sinun itsesi kannalta, osoitat että et hylkää itseäsi. Osoitat myös miehelle että hänenkin pitää panostaa sinuun.

Kommunikaation huonoudessa tulee samalla esiin pettäjän omat puutteelliset parisuhdetaidot, eli näyttäytyy miksi avioliitto voi huonosti. Tuskin hän vaimoaan paljon sen paremmin huomioi. Siinä mielessä et kyllä menetä kultakimpaletta, vaan hän menettää paljon enemmän.

Vierailija
755/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on hyvä tunne, se vie sinua eteenpäin ja auttaa suuntaamaan katseesi itseesi ja omiin tarpeisiisi. Mieti mitkä ovat omat rajasi ja miltä miehen käytös saa sinut tuntumaan. Mies tulee vielä takaisin ennemmin tai myöhemmin, mutta tuo miten hän kohtelee sinua väliaikana (ei vastaa viestiin ja katoaa), on ala-arvoista. Voit asettaa rajat ja määritellä millä ehdoilla haluat olla tekemisissä. Se on tärkeää sinun itsesi kannalta, osoitat että et hylkää itseäsi. Osoitat myös miehelle että hänenkin pitää panostaa sinuun.

Kommunikaation huonoudessa tulee samalla esiin pettäjän omat puutteelliset parisuhdetaidot, eli näyttäytyy miksi avioliitto voi huonosti. Tuskin hän vaimoaan paljon sen paremmin huomioi. Siinä mielessä et kyllä menetä kultakimpaletta, vaan hän menettää paljon enemmän.

Hyvä  kirjoitus pl viimeinen lause. Ei ole mitään syytä ylentää itseään(kään) tuollaisen pettämisprosessin jälkeen. 

Vierailija
756/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vika on varatussa osapuolessa. Oli sitten kyseessä mies tai nainen. Selkärangatonta.

Vierailija
757/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.

Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?

Olen sen verran vittuuntunut mieheen tällä hetkellä, että mietin estoon laittamista. En vain pysty tekemään sitä. Miksi ei voi laittaa edes, että ei käy tänään. Tuosta sen huomaa, että ei välitä musta paskan vertaa.

Ap

Älä koskaan tee sitä. Estoon laittaminen on häviäjän valinta. Se, joka on alisteinen, laittaa aina estoon.

Yhteydenpitoa pitää osata kontrolloida itse, ilman teknisiä estoja.

Vierailija
758/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.

Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?

Olen sen verran vittuuntunut mieheen tällä hetkellä, että mietin estoon laittamista. En vain pysty tekemään sitä. Miksi ei voi laittaa edes, että ei käy tänään. Tuosta sen huomaa, että ei välitä musta paskan vertaa.

Ap

Älä koskaan tee sitä. Estoon laittaminen on häviäjän valinta. Se,

Miksi ap ei yksinkertaisesti vain lopeta omaa yhteydenpitoaan mieheen? Sillä tuosta pääsee eteenpäin. Riippuuvuuksiin saa hoitoa jota ap näyttäisi olevan vaille. Koska riippuvainen on.

Vierailija
759/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipa olla että on löytänyt jo toisen salarakkaan kun on huomannut että alat hankalaksi. Salasuhde toimii vain niin kauan kuin se salarakas pysyy tyytyväisenä niihin murusiin mitä saa. Hän alkaa ottaa etäisyyttä, voi olla että pelkää sinun käräyttävän hänet kun alat olla vihainen.

En jaksanut lukea kaikkea, mutta onko mahdollista että hänellä on salapuhelin jolla viestii kanssasi. Sitä ei oteta lomalla tai kotona esiin ja viestitellään vaikka vasta töistä että vaimo ei saa tietää toisesta puhelimesta.

Vierailija
760/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipa olla että on löytänyt jo toisen salarakkaan kun on huomannut että alat hankalaksi. Salasuhde toimii vain niin kauan kuin se salarakas pysyy tyytyväisenä niihin murusiin mitä saa. Hän alkaa ottaa etäisyyttä, voi olla että pelkää sinun käräyttävän hänet kun alat olla vihainen.

En jaksanut lukea kaikkea, mutta onko mahdollista että hänellä on salapuhelin jolla viestii kanssasi. Sitä ei oteta lomalla tai kotona esiin ja viestitellään vaikka vasta töistä että vaimo ei saa tietää toisesta puhelimesta.

Joo lyö lyötyä sanomalla, että on löytänyt toisen. Sehän helpottaakin mun tuskaa ja kamalaa oloa. 

Ei ole toista puhelinta vaan ihan omalla normaalilla puhelimella viestittelee mun kanssa.

Ap