Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Hei. Tämä varattu mies on kaverini ja kertoo aina mulle "hoidoistaan" ja sinä et ole ainoa. Joillakin on taipumus pyörittää "parisuhteita" useiden kanssa yhtäaikaa, eikä kukaan tiedä, että ei ole se ainoa salasuhde.
Siis tämä juuri tämä! Miksei miehet/naiset voi reilusti kertoa sille kakkosmuijalle tms. Kuinka mones kiertopalkinto jonotuslistalla hän on... Uskomatonta. Miehet vaan hiljaa hyväksyy. Luulisi tuollaisen olevan heistäkin sairasta ja heiltäkin menee sivusuun naisia, kun heidän sarjapettäjä vie kaikki naiset! Haloo?! Valoja päälle nyt kaikki..
En tiedä kumpaa näistä säälin enemmän. Niitä kakkosmuija vai vaimoa. Ja huom. Nykyään ihmisillä myös ns. Avoimia suhteita, joista ei tietenkään kerrota asianmukaisesti. Miehet on sikoja ja sille ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on:
ex-vaimo
vaimo
tyttöystävä 1
tyttöystävä 2
tyttöystävä 3
tyttöystävä 4
käyn panemassa näitä kaikkia viikottain.
eikä maksa mitään.
Oksettavaa. Oletko joku köyhä kun mietit maksaako paneminen?
Minusta tuntuu, että tässä koetetaan nyt salailla jotain.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Tämä varattu mies on kaverini ja kertoo aina mulle "hoidoistaan" ja sinä et ole ainoa. Joillakin on taipumus pyörittää "parisuhteita" useiden kanssa yhtäaikaa, eikä kukaan tiedä, että ei ole se ainoa salasuhde.
Älä viitsi olla typerä ja lapsellinen. Sä et tiedä kenestä on kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin mitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.
Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?
Ei pitäisi, mutta onhan hän. Ei näytä siltä, että pääsisi itse irti. Eikä se päätöksen tekeminen auta, jos ei siinä pysty pysymään. Silloin on joskus ainoa vaihtoehto pakottaa toinen ratkaisuun.
Minua hämmästyttää ap:n aggressiivisuus. Tulee mi
Oletko päästäsi ihan vialla? Miten harhainen voi ihminen olla kun keksii tuollaista paskaa tuntemattomasta ihmisestä?
En ole epävakaa enkä tarvitse laitoshoitoa eikä ole äitinikään epävakaa tai ole koskaa tarvinnut laitoshoitoa. Se, että vastaan vittuilijoille äkäisesti takaisin ei tee musta päävikaista. Sä sen sijaan et ole täysillä matkassa.
Ap
Tuo häiriintynyt mummo-tyyppi voisi painua hel vettiin. On muissakin ketjuissa näkynyt noita sekopäisiä viestejä. Pitää olla todella vialla päästään kun tuollaista paskaa suoltaa tänne.
Mä en ole sanallakaan kirjoittanut kummastakaan mummostani tänne. Eivät he liity mitenkään tähän ketjuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo häiriintynyt mummo-tyyppi voisi painua hel vettiin. On muissakin ketjuissa näkynyt noita sekopäisiä viestejä. Pitää olla todella vialla päästään kun tuollaista paskaa suoltaa tänne.
Mä en ole sanallakaan kirjoittanut kummastakaan mummostani tänne. Eivät he liity mitenkään tähän ketjuun.
Ap
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, sanoo vanha kansa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpaa näistä säälin enemmän. Niitä kakkosmuija vai vaimoa. Ja huom. Nykyään ihmisillä myös ns. Avoimia suhteita, joista ei tietenkään kerrota asianmukaisesti. Miehet on sikoja ja sille ei mahda mitään.
Ja naiset emakointa.
Mitä muuta Turkuun kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin mitä?
Ap
No selitä nyt se mummuasia ihan kunnolla, jos kerran haluat puhua avoimesti. Eli oliko kyseessä sinun mummosi, vai oletko sen kissanlihakeittoa keitelleen naisen lapsenlapsi. Vai oliko jompikumpi isovanhempasi vain saman pihapiirin lapsia?
Tämä tuntuu aika hämärältä tarinalta kaikkiaan, tämä juttu.
Oletko sä ihan sekaisin?!?! Mä en ole mummostani kertonut yhtään mitään!!!!!!!!
Ap
Se että sinä tiedät miehen olevan varattu tekee sinusta ihan yhtä moraalittoman ällötyksen kuin tuo mies. Jos kukaan nainen ei paneskelisi miestä jonka tietää olevan varattu pettämistä olisi vähemmän. Mieti myös asiaa niin että jos hypoteettisesti saisitkin miehen oikeaan suhteeseen kanssasi niin pian olisit samassa asemassa kuin hänen nykyinen nainen. Sinä et olisi jännittävä. Sinun kanssasi jaettaisiin se kamala arki! Mies lähtisi hakemaan tyydytystä jostain aivan muualta taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä höpötä. Saman kirjoitustyylin tunnistaa. Suurimmaksi osaksi keskustelet itsesi kanssa koko ajan = olet monessa eri roolissa. Mene hoitoon.
Mene hoitoon itse koska olet todella harhainen ja sairas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Helppo; kerro miehen vaimolle. Loppuu kaikkien keskinäinen koheltaminen siihen paikkaan.
Olen jo moneen kertaan sanonut, että en kerro.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä tiedät miehen olevan varattu tekee sinusta ihan yhtä moraalittoman ällötyksen kuin tuo mies. Jos kukaan nainen ei paneskelisi miestä jonka tietää olevan varattu pettämistä olisi vähemmän. Mieti myös asiaa niin että jos hypoteettisesti saisitkin miehen oikeaan suhteeseen kanssasi niin pian olisit samassa asemassa kuin hänen nykyinen nainen. Sinä et olisi jännittävä. Sinun kanssasi jaettaisiin se kamala arki! Mies lähtisi hakemaan tyydytystä jostain aivan muualta taas kerran.
No en mä voisikaan luottaa mieheen. Nykyinen puolisonsa varmasti luottaa koska ei tiedä mitä mies tekee. Mä jos olisin miehen kanssa oikeassa parisuhteessa, niin mä tietäisin mitä mies on tehnyt.
En vain osaa lopettaa tunteita miestä kohtaan vaikka tällä hetkellä tunnen myös vihaa häntä kohtaan. Samalla olen myös surullinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset emakointa.
Mitä muuta Turkuun kuuluu?
Miten Turku liittyy tähän?
Ap
Ap taisi vahingossa lipsauttaa täällä sukunsa salaisuuksia julki, kun tuli kiire poistattaa viestejä 😂
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi vahingossa lipsauttaa täällä sukunsa salaisuuksia julki, kun tuli kiire poistattaa viestejä 😂
Oletko ihan pimeä? Etkö tajua, että mummo-jutut oli jonkun sekopään spämmäämistä. Mä en todellakaan kirjoittanut niitä. Noita sairaita viestejä on ollut muissakin ketjuissa. En ole mun kummastakaan mummosta kirjoittanut tähän ketjuun yhtään mitään. Eivät he liity tähän millään tavalla. Jos et näitä seikkoja tajua, niin olet kyllä todella sekaisin ja pihalla asioista.
Ap
komppaan edellistä. kyllä meistä petetyistä jokainen joka aidosti on puolisoa rakastanut ja ollut kiinnostunut on huomannut pettämisen jo ennen kuin se on virallisesti tietoon tullut. ehkä just siksi sellaisen asian lopullinen paljastuminen vie pohjan kaikelta kun toisen välinpitämätön käytös rakkauden ja kunnioituksen puute saa ns kasvot. anna kaikkes ja et saa mitä ansaitset. näin meillä ja kaikki on pilalla vaikka pettäjä kuvittelee et aika parantaa ei se mitään paranna. rakkaus on kuollut ja pantu hautaan.
Helppo; kerro miehen vaimolle. Loppuu kaikkien keskinäinen koheltaminen siihen paikkaan.