Otin tapailumiehen takaisin tauon jälkeen miten selvittää hänen aikeensa
En itse halua seksisuhdetta. Miten selvittää miehen aikeet suhteeni?
Kommentit (13)
Joo ollaan oltu sängyssä. Mun ongelma on että uskon kaikista hyvää
Ap
mitä itse haluat? Miksi olet pannut jos et halua?
Vierailija kirjoitti:
mitä itse haluat? Miksi olet pannut jos et halua?
Haluan parisuhteen en mitään seksisuhdetta. En vain ole varma miehestä onko pelkkä seksi mielellä liikkeellä. Ja jälkimmäiseen kysymykseen se vain johti siihen
Ap
Mies sanoi että haluaa mut elämäänsä jos vain huolin hänet. Mutta en mä tiedä sanoiko tuon vain lämpimikseen kun en tarpeeksi tunne vielä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että haluaa mut elämäänsä jos vain huolin hänet. Mutta en mä tiedä sanoiko tuon vain lämpimikseen kun en tarpeeksi tunne vielä
Ap
V i t t u sä olet t y h m ä
Taidat olla aika nuori tai sitten vaan tosi naivi. Hän haluaa seksiä, sinulta sitä saa..
Missä vaiheessa ihmiset on oikeesti lopettanut pilkkujen ja pisteiden käytön. Raskasta lukea näitä otsikoita...
Aika näyttää. Jos uskot että mies vain puhuu lämpimikseen niin ethän sä sitä mitenkään voi selvittää. Se sitten selviää aikanaan.
1. Haluaako mies viettää aikaa kanssasi myös silloin kun seksiä ei ole tarjolla?
2. Onko mies valmis virallisesti seurustelemaan kanssasi?
Älä anna seksiä enne suhteen solmimista. Se on ainut tapa tietää. Jos annat seksiä ennen suhdetta niin toimit magneettina noille seksinvonkujille.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tuollaista yleensä lämpimikseen sanota. M50
Tauko tapailusta? Oletteko harrastaneet seksiä?