Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpaa näistä säälin enemmän. Niitä kakkosmuija vai vaimoa. Ja huom. Nykyään ihmisillä myös ns. Avoimia suhteita, joista ei tietenkään kerrota asianmukaisesti. Miehet on sikoja ja sille ei mahda mitään.
Ja naiset emakointa.
Mitä muuta Turkuun kuuluu?
Vain mies asuu Turussa, "ykkönen" muualla.
Kuka mies?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.
Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?
Ei pitäisi, mutta onhan hän. Ei näytä siltä, että pääsisi itse irti. Eikä se päätöksen tekeminen auta, jos ei siinä pysty pysymään. Silloin on joskus ainoa vaihtoehto pakottaa toinen ratkaisuun.
M
Vastauksesi kertoo vain sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo; kerro miehen vaimolle. Loppuu kaikkien keskinäinen koheltaminen siihen paikkaan.
Olen jo moneen kertaan sanonut, että en kerro.
Ap
Pelkäät sitä. Pelkäät kohdata itsesi.
Vastauksesi kertoo vain sinusta.
Sun vastaus ei kerro yhtään mitään koska lainaukset päin peetä. Ei mitään tietoa kenelle vastasit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo; kerro miehen vaimolle. Loppuu kaikkien keskinäinen koheltaminen siihen paikkaan.
Ap
Höpö höpö. Ei ole mun velvollisuus kertoa yhtään mitään. Sä se siitä päätä kuten et päätä mun tunteistakaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höpö höpö. Ei ole mun velvollisuus kertoa yhtään mitään. Sä se siitä päätä kuten et päätä mun tunteistakaan
Ap
Missä oli sanottu velvollisuudesta? Oikeasti sä häpeät. Sä et uskalla tulla julkisesti ulos asian kanssa. Sä pelkäät kritiikkiä. Koska tiedät tekeväsi sellaista joka on yleisesti tuomittavaa. Ja ei. Ei ne asenteet tuollaiseen toimintaan mitä teet muutu ihmisillä. Ei vaikka kuinka täällä kerjäisit sympatiaa ja hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Missä oli sanottu velvollisuudesta? Oikeasti sä häpeät. Sä et uskalla tulla julkisesti ulos asian kanssa. Sä pelkäät kritiikkiä. Koska tiedät tekeväsi sellaista joka on yleisesti tuomittavaa. Ja ei. Ei ne asenteet tuollaiseen toimintaan mitä teet muutu ihmisillä. Ei vaikka kuinka täällä kerjäisit sympatiaa ja hyväksyntää.
Sä et edelleenkään päätä mun tunteista.
Ap
Missä on sanottu että joku päättäisi apn tunteista? Ei. Missään.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa selitetään kovasti mitä mä muka tunnen ja ajattelen kun en suostu teidän määräyksestä kertomaan miehen puolisolle. Te ette päätä siitä mä tunnen, ajattelen tai teen. Ne on mun päätöksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa selitetään kovasti mitä mä muka tunnen ja ajattelen kun en suostu teidän määräyksestä kertomaan miehen puolisolle. Te ette päätä siitä mä tunnen, ajattelen tai teen. Ne on mun päätöksiä.
Ap
Niin on. Mutta mikä saa sinut kirjoittamaan tänne? Miksi et käy asiaa läpi vaikka ystäviesi kanssa? Tai terapeutin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin on. Mutta mikä saa sinut kirjoittamaan tänne? Miksi et käy asiaa läpi vaikka ystäviesi kanssa? Tai terapeutin?
Paskat mä mitään terapiaa tarvitsen. Todellakin käyn asioita läpi ystävän kanssa ja hän tietää tästä suhteesta sekä mun tunteista ja ajatuksista paljon enemmän kuin olen tänne kertonut.
Kukaan ei pakota lukemaan tätä ketjua eikä teillä ole oikeutta päättää siitä saanko kirjoittaa tänne tästä asiasta. Teillä on melkoisen suuret luulot itsestänne jos luulette voivanne määräillä mua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eri- Lue ap aloitus. Me tiedetään mitä tunnet ja ajattelet, mikäli olet vilpittömästi kirjoittanut. Surullinen keissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paskat mä mitään terapiaa tarvitsen. Todellakin käyn asioita läpi ystävän kanssa ja hän tietää tästä suhteesta sekä mun tunteista ja ajatuksista paljon enemmän kuin olen tänne kertonut.
Kukaan ei pakota lukemaan tätä ketjua eikä teillä ole oikeutta päättää siitä saanko kirjoittaa tänne tästä asiasta.
Kapinointivaihe menossa. No, aikanaan kun tulee pohjakosketus niin ihmisen muotoinen kuori oppii tai sitten ei.
Jotkut ansaitsevat jäädä sinne pohjalle. On sellaisia joilla ei ole enää mitään ihmisarvoa normaalien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kukaan ei pakota lukemaan tätä ketjua eikä teillä ole oikeutta päättä
Kapinointi ketä vastaan? Kai mä nyt itse saan päättää asioistani ilman, että se on mitään typerää kapinointia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ansaitsevat jäädä sinne pohjalle. On sellaisia joilla ei ole enää mitään ihmisarvoa normaalien silmissä.
Itsestäsikö puhut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäsikö puhut?
Ap
Projisoit epäonnistumistasi ihmisenä täällä netissä muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäsikö puhut?
Ap
Olet sä aika säälittävä. Luulet harhaisessa mielessäsi tuntevasi mut ja voivasi tehdä kaikenmaailman päätelmiä musta.
En ole epäonnistunut ihmisenä ja sehän sua vituttaakin. Sekin vituttaa sua, että en suostu nuolemaan teidän päänaukojien perseitä ja tekemään kuten te käskette. Syytätte mua ties mistä, mutta ette näe omaa törkeää käytöstänne. Sun logiikalla voidaankin kysyä, että mitä te projisoitte muhun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäsikö puhut?
Ap
Olet sä aika säälittävä. Luulet harhaisessa mielessäsi tuntevasi mut ja voivasi tehdä kaikenmaailman päätelmiä musta.
En ole epäonnistunut ihmisenä ja sehän sua vituttaakin. Sekin vituttaa sua, että en suostu nuolemaan teidän päänaukojien perseitä ja tekemään kuten te käskette. Syytätte mua ties mistä, mutta ette näe omaa törkeää käytöstänne. Sun logiikalla voidaankin kysyä, että mitä te projisoitte muhun?
Ap
Sä et sitä päätä olenko epäonnistunut ihmisenä vai en. Sekin on asia jonka mä päätön ihan itse. En ole epäonnistunut ja sillä selvä. Sä et päätä mun tekemisistä.
Ap
Vain mies asuu Turussa, "ykkönen" muualla.